Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

### 3-KUUMEILIJAT viikko 5 ###

29.01.2007 |

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Avataan uusi viikko!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämä olla mahdollista, voiko olla niin, voiko tämä olla todellista, niin,niin,niin...!=)Apulantaa kehiin..

Tein tänään aamulla testin ja kaksihan viivaa siihen ilmaantui, joskin toinen on kovin vaalea, eli en vielä uskalla hihkuttaa!!Ajattelin sunnuntaina sitten uudelleen testailla, jos ei tätiä näy..

Oireita on kyllä juuri samoja kuin mitä edellisissäkin raskauksissa mm. alaselkää jomottaa aika lailla.

Muille myös oikein paljon plussatuulia!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Emda

Vierailija
42/50 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussasta!!! =)

Mähän sanoin varanneeni niitä paikkoja. Nyt muutkin vaan mukaan junaan.

Ihanaa että useampi lähtee kotiloihin. Siellä tuntuu kaikki olevan jo niiiiin pitkällä raskaudessaan.

Ja Emda kyllä se minunkin testissä viiva oli aika heikko, mutta ihan erotettavissa ettei haamu ihan kuitenkaan.

Tänään piruuttani tein ovis testin kun niitä jäi muutama ja sain ovis plussan. =)

Tsirppana la omien laskujen mukaan 10.10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lumet ei sula taas pois ku täällä Espoossa ainaki on sadellu koko iltapäivän ja illan alun. Just ku oli niin talvista...no muistaakseni huomenna on luvattu pakkasta et jospa tonne maahan jäis jotain valkosta ees.

Onnea Emdalle plussasta! Minä kiertopäivänä teit testin? Monennestako kierrosta teillä onnisti? Onko kaikki plussanneet tehny testin sinä päivänä ku tädin ois pitäny tulla?

ON: Mulla alko taas vähän sellai holahtava olo :( ja jomottaa jotenki! Miten voi näin aikases vaihees kiertoo? Jotenki tulee aina mieleen et onko kaikki kunnossa? Ja onnistunkohan koskaan tulee uudelleen raskaaks??? Taas on epätoivo vallannu mielen ja harmistus kasvaa...

Tarald yk6 kp19/28

Vierailija
44/50 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ropisee plussia!

Sovittaisko niin ettei kahta ilman kolmatta (tsirppana ja emda) eli mä haluisin kanssa mukaan tähän lokakuun junaan etten joutuis töihin (vaikka onhan tää työtä kotonakin näiden kahden vauhtiveikon kanssa). Huomenaamulla aion testailla, vaikka päivä vasta 29/n.30, eikä erityisiä oireita.

Niin ja mun mielestä voitais mennä kaikkikin nyt kerralla samalla junalla, eikö vain, ois niinkuin taloudellisempaa ;-), vois peruuttaa muut junat!

Luhtavilla

(tulen päästämään teitit jännityksestä kunhan saan testailtua)

Vierailija
45/50 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein testin kp 32 (aikaisemmin kp 29-31) ja tarkoitus oli odottaa vielä muutama päivä mutta mielenterveys ei kestänyt odottelua. =)

Luhtavilla: Ehdottomasti hyppäät samaan junaan. Kyllä se on parasta niin ja kun niitä paikkojakin varasin niin mahdottomasti.

Pidän peukkuja kaikille. =)

Tsirppana

Vierailija
46/50 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: Tein testin kp 28/28-32..Täti vieraili 7.1 mut bongasin oviksen tasan kaksi viikkoa sitten eli 16.1..Ja sit sen perusteella ajattelin jo sit tehdä testin..Ainakaan ei vielä tätiä näy ja aina on tullut kylään tasan 14 päivää oviksen jälkeen...=)Ensimmäinen yrityskierto oli, mikä on ihan käsittämätöntä..

Mut nyt nukkumaan..kello vetelee jo vaikka mitä...mut onhan sentään perjantai...tai oikeastaan lauantai..=D

Emda

Vierailija
47/50 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tein testin ja ei lupausta vauvasta. Voihan sitä vielä aavistuksen pitää toivoa yllä, kun kerran aikasin testasin, mutta taidan kuitenkin jo suunnata ajatukset sinne vuoteen 08. Eli nyt on lupa jatkaa painonpudotusprojektia ja suunnata ajatukset työelämään. Vaan ei vauvahaaveita kokonaan haudata, pidetään vain parin kuukauden tauko.

(olen täällä jo useamman kerran selitellytkin, että tauko on rahallisista syistä ei siitä ettei vauva sais syntyä marras- tai joulukuussa. Eli kuopus täyttää 3v. lokakuun lopussa ja sen takia putoais äippäraha vajaasta 60:stä 15:sta euroon, mutta kun ehdin olla töissä sen puoli vuotta niin silloin kait jo saan taas palkan mukaan (täytyy vielä varmistaa kelasta). Töihin palaan kesäkuun alussa, joten on kyse vain parista kuukaudesta ja sen takia ei viitsi moisia rahoja menettää. Jos oisin ollut raskaana en olisi mennyt lasten välissä töihin)

Toivottavasti te muut saatte paikan lokakuun junaan!

Luhtavilla (hiukan allapäin) vasta yk 2 ja kiertopäivä 29/28-30

Vierailija
48/50 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten harmillista. =(

Minä olisin niin mieluusti vienyt sinut mukanani kotiloihin.

No toivotaan vielä kuitenkin että menkat ei tulisikaan ja hedelmöittyminen olisi tapahtunut myöhemmin.

Voimia masentavaan hetkeen.

Tsirppana

Vierailija
49/50 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullutkaan meille vauvaa..täti tuli tänään ja täysillä...maha ihan sairaan kipee ja mieli maassa.. EI auta ku jatkaa yrittämistä ja olihan tuo vasta eka kierros menossa. Onneksi tekotapa on mukava=DDD

Ei muuta!

Emda kp 1/28-32

Vierailija
50/50 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää Emda et täti tuliki käymään: olikohan sulla kemiallinen raskaus? Mulla oli sellanen lokakuussa ja ensin siis tein plussatestin (oli tosin haalee viiva) ja seuraavana päivänä täti tuli kylään kamalien selkäkipujen kera :( Voimahaleja pahan mieleen!

Luhtavilla: Jospa se testi siitä viel plussaks muuttuis :) Toivoa siis on!

Onpas täällä ollu hiljasta viikonloppuna...missäs kaikki on vai tökkiikö vauva-lehden nettisivut?

Tarald yk6 kp 21/28