Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

### 3-KUUMEILIJAT viikko 5 ###

29.01.2007 |

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Avataan uusi viikko!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ihanaa että tänne on kolmin kappalein ilmestynyt plussauutisia :)

ONNEA ADELL11, RSNA JA TSIRPPANA ROPPAKAUPALLA!!!

mp73: Voi kökkö kun sun kroppa tekee tuollaisia temppuja. Se on sitten raivostuttavaa odottamista suuntaan tai toiseen. Toivottavasti nyt pian saisit selvyyden; tädin tai tietenkin mieluummin plussan :)

nette73: Ihanaa kun miehesi on nyt samoilla linjoilla kuin sinä! Nyt ei muuta kuin ilo irti odotuksen odottamisesta ja tervetuloa tositoimiin!

72oinas: Mennään suht samoilla kp-päivillä. mulla nyt kp8. Meillähän olisi periaatteessa nyt kanssa jo yk7 tai 8 mutta koska meille tuli se 3:n kuukauden yrityspaussi lokakuisen keskenmenon jälkeen niin halusin aloittaa nyt yrityskierrotkin alusta.. näyttääkin mukamas paremmalta omissa silmissä tuo 1 kuin 7 tai 8.. Mutta toivon tosissani että teillä pian tärppäisi bd bd bd.

Mila78: onnen toivotukset uuden työn johdosta! Mulla on myös aina sama juttu muutamaa päivää ennen tädin tuloa; ihan hirveä nälkä. Ja ovulaatiosta reilun viikon ajan olen taas ihan " nälätön" .. ihan kummaa...

Tarald: Voimia sinnekin sairastupaan! Täällä myös on flunssaista porukkaa, minä ja kuopus. Esikoinenkin tänään valitteli kurkkuansa, saapi nähdä nyt sitten miten käypi.

äiti1972: Onnea tonttikauppojen johdosta! Olen itsekkin joskus haaveillut omasta mökistä mutta olemme mieheni kanssa jo jokunen vuosi sitten löytäneet asuntovaunuilun meille parhaiten sopivaksi lomailumuodoksi. Löysimme vajaa pari vuotta sitten aivan ihanan vaunun ja juuri meille sopivan.

Mutta nyt teille päin sitten kovasti rakennusintoa lähettelen!! :)

Happy: Kiva kuulla että reissu oli onnistunut ja onnittelut vielä uuden vuosikymmenen saavuttamisesta :)

Liinustiina: Kiva kun sinäkin pääset mukaan oikein kunnolla nyt sitten kuumeilemaan! Minun ymmärtääkseni ekaksi yrityskierroksi lasketaan juuri se tyhjennyskierron jälkeinen vasta. Korjatkaa joku jos puhun puuta heinää :)

Luhtavilla: Sinulla se testipäivä sen kun lähenee... Hurjasti tsempitystä ja peukkuja bd bd bd bd!!

Shani@: Toivottavasti olisi nyt salamatkustaja hypännyt kyytiin! ja itse olen samoilla linjoilla kuin sinä, en haluaisi myöskään alkaa tikuttelemaan vaan koitan yrittää edetä sponttaanisti. Katsotaan nyt kauanko maltan edetä näin ;)

Oma ).( Ei sitten niin mitään uutta kuulu tänne. flunssaa poden pojan kanssa... Ovulaatiokin osuisi ensi viikon keskivaihelle, sinne jonnekkin. Odottavan aika on sitten todella pitkä...

Taidampa mennä laittamaan pojan nyt päiväunille. Ja sitten makoilemaan hetkeksi. Ihanaa kun satelee lunta ja kireämpi pakkanen taas hellitti ainakin vähäksi aikaa :)

Hauskaa pakkaspäivää kaikille :)

Ansku78 yk1 ja kp8/28-30

Vierailija
22/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla sun plussauutisista!!!Totta kai kaikki menee hyvin ja vaavi pysyy matkassa mukana; ))Koitahan ottaa meitä muitakin matkalle mukaan, vaunussa on varmasti tilaa; )

mp73; kiitos onnitteluista; ) vähän on jo vanha olo itsellä: ))Kohtahan tässä 40 täytetään....

Äiti1972; kyllä mies huomasi uudet " vaatteet" ; )) Ja käyttäytyminen oli sen mukaista, hyvä että hytistä pois päästiin.Vanhempi tytöistä on nyt mummolassa ja nuorempi menee aikaisin nukkumaan, jospa vastapainoksi yllättäisin mieheni tänään; )) Vähän kynttilöitä ja hierontaöljyä; ))

Muille tsemppaukset tasapuolisesti...

On; ovis käsillä ja kaikkemme tehdään: ))

-Happy kp13/25-28 yk5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukavia uutisia. Toivottavasti täti punainen pysyy nyt kaukana meistä kaikista. Jokainen plussa antaa uskoa siihen, että oma vuorokin vielä tulee.

Luhtavillako on seuraava testailija, plussasäteistä sinne Salon seudulle.

ON: oviksesta ei vieläkään havaintoa, viime kierrossa taisi olla vasta kp16. Olen vasta tätä raskautta toivoessa harjoitellut tunnistamaan ovulaation ajankohtaa, joten muutaman kuukauden perusteella en kovinkaan hyvin vielä kroppani toimintaa tunne. Aiemminkin olen kuitenkin raskaaksi tullut, kuten jokainen meistä, niin turha ottaa siitä asiasta stressiä.

Kuopuksella oli aamulla kuumetta, harmi kun huomenna on kaks´vuotisneuvolakin. Nyt vaan kulutetaan aikaa.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille.

Äiti1972 yk3 kp14/~28

Vierailija
24/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ne oireet piti paikkansa, hieno homma!!!!!!!!!!!

priscilla vaan, ilman kp:tä.

Vierailija
25/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sataa lunta... Ainakin täällä Seinäjoen seudulla..en tiedä muista, mut musta sitä ei enää tarttis tulla yhtään lisää...

Kertokaapas, että saattaako lisääntynyt valkovuoto/limainen vuoto olla merkki mahdollisesta raskaudesta?Odottelen tätiä perjantaina alkavaksi ja nyt on pari päivää tosiaan tullut tuollaista ylimääräistä vuotoa! No, kylläpä tuo pian selvinnee..

Mut nyt pitää lopetella, ku isosisko soitti ja sanoi tulevansa kahveelle..Ja eikun sumpit poriseen!!!=)

Emda kp 26/28-32..Jännittää!!!!=D

Vierailija
26/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että edes jollain piti ne oireet paikkansa. Saan sit ihan ittekseni päästää sen hel..... irti. Hyvä niin. sopii vallan mainiosti että vedät meidät muut perässäsi sinne kotiloihin. Köyttä tai vaunua odotellen......

oinas ilman kp. tä

Vierailija
27/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin viimein mukaan viikolle 5, ja olen tuossa lueskellut kaikkien viestejä. Pahoittelut etten nyt muista kaikkien kuulumisia:-(

Luhtavilla: pidetään kovasti peukkuja sulle testaamiseen!!

Mp73: toivottavasti jotain edes tapahtuu, kun on noin pitkäksi venynyt! Jospa se plussa kuitenkin tulisi. En nyt muista, onko sun kiertosi yleensä epäsäännöllinen?

ON: Itse olin tänään omalla lääkärilläni tuon ruskean tiputteluvuotoni takia, ja vannoin lääkärille, että viime kierrossa oviksen jälkeen oireet tuntuivat siltä että jotain olisi tapahtunut, ainakin munasolu hedelmöitynyt, sillä oireena oli hampaiden harjaamisen aiheuttama yökkäys, jota minulla ei ole koskaan muulloin kuin raskaana. No sittenhän se täti ruskea tuli jälleen kp24, eli juuri sen jälkeen kun kiinnittyminen olisi tapahtunut tai niillä tietämillä.

Lääkäri oli sitä mieltä, että kun kiertoni on luomu, ja oviskin on, ja kaikki säännöllistä, autetaan asiaa kokeiluluontoisesti lugesteronilla muutama päivä oviksen jälkeen. Otettiin varmuudeksi vielä verikokeet, mutta siis oviksen jälkeen (tänään kp10/ 27-30) muutaman päivän päästä saan käyttää lugeja tukemaan omaa keltarauhashormoniani. Olo tuntuu tosi iloiselta ja helpottuneelta:-)

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

t. Doris

Vierailija
28/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo kans plussajunaan! Voi kun täälläkin tää yk3 ois se oikea!

Emda: kyllä mulla on selkeä raskausoire ollut runsas (ja nimenomaan tietynlainen - liian yököttävää kuvailla tarkemmin ;) valkovuoto. Siitä kakkosen raskauden arvasinkin. MUTTA mulla se vuoto on alkanut vasta, kun menkat on olleet selkeästi myöhässä. Nyt on juuri tullut hieman samanlaista vuotoa, mutta tässä vaiheessa se ei kerro yhtään mitään - paitsi vilkkaasta mielikuvituksesta :)

Mukavaa viikon jatkoa kaikille, iloista mieltä tasapuolisesti joka tupaan!

Eppu2, yk3, kp 22/??

Vierailija
29/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koko päivä liikenteessä: käytiin kahdella kaverilla ja asuu kummatki pitkällä. Tuli reissattua 7:llä bussilla ja yhellä junalla ku piti monta kertaa vaihtaa. Nyt on väsy olo eikä nuhanen nenä helpota oloo yhtään...

Onnea Tsirppanalle plussasta :) Koitan päästä iteki pian kotiloihin ku noita yrityskiertojaki on jo muttei se niin helppoo oo...

Ja onnea rsna plussasta: sieltähän sut kotiloista löysi!

Äiti1972: Onnea kuopukselle joka huomenna täyttää 2! Meilläkin on ens viikolla esikoisen 5v synttärit :) Tsemiä oviksen bongailuun!

mp73: Onpas tylsää ku testi näyttää negaa edelleen eikä tätiä kuulu! Pöh, kyllä kohta pitäis saada sunki mielenrauha!

Happy: Onnea vielä kun kolmekymmentä tuli täyteen!Perässä tullaan parin viikon kuluttua! Ihanaa et oli nautinnollinen risteily vaikka migreeni verottiki seuraavana päivänä vointia. toivottavasti tänä iltanen miehen viettely tuottaa tulosta ;)

72oinas: Tiedän tunteen ku on jo kuvitellu et sillon ja sillon ois raskaana vaan eipä mitään kuulukaan. Monet sanoo et tää yrittäminen on niin kivaa aikaa ja onhan se totta jos ei kuukausikaupalla joudu pettymään. Iso hali sulle täältä ja ymmärrän mitä on nää pettymykset ja miten suuri suru on keskenmeno (itellä ku oli tyttöjen välissä). Voimia ja koitetaan päästä täältä pian kotiloihin, jookos?

Liinustiina: Ja eikun innolla ensimmäiseen yrityskiertoon ;)

Luhtavilla: Sulla alkaa olla jännät päivät käsillä. Plussatuulia!

Shani@: Intoa peittojen pöllyttelyyn!

Ansku78: Parenemisia myös sinne flunssa kouriin. Täällä alkaa jo olo helpottaa joten jaksoin lähtee tänään liikenteeseen.

Emda: Jänniä piinapäiviä ja plussatuulia!

Dorisday: Missä vaiheessa kiertoa sulla oli tiputtelua? Mulla ku on ennen ovista tullu välillä ruskeeta tai jopa punasta vuotoa. Lääkärissä kävin ja kaikki ok. Hyvä et sai lugesteronia käyttöön ni tiputtelu varmaan loppuu.

Eppu2: Sulla onkin piinaviikko menossa joten plussatuulia myös sinne! Eiköhän meistä joku taas pääse plussaamaan!

ON: Oviksen jälkeistä aikaa eletään ja en ees vielä jaksa aatella eteenpäin. Vähän on tullu sellai olo et jospa meitä ei koskaan enää onnistakaan ja roikun täällä vaan seuraavan vuoden ja porukka vaihtuu tasaseen tahtiin ympärillä. Ihanaa et monien yritys ei vaadi enempää ku 3-4 yrityskiertoo vaikka onhan tää 6 viel ihan normimäärä. Jotenki on vaan taas sellanen olo et harmitta ku ei voi jo onnistaa :(

Tarald yk6 kp17/28

Vierailija
30/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen! :D Aivan mahtavaa!!!!!Vauvaliimaa paljon mukaan! Nähdään kotiloissa!

Meillä vielä vauva matkassa :D Turhaan säikytteli äitiä ja isiä! Vuoto tosiaan loppui ja kaikki hyvin. Koko jutusta päättäväisempinä kerroimme heti lapsillemme, että meille tulee vauva ja aiotaan kertoa lähisuvulle lähiaikoina. Jotenkin koko juttu sai tuntemaan sen, että nyt kerrotaan KUN tämä vauva kyllä pysyy loppumatkan kyydissä. Sisuunnuttiin siitä ihan, mieskin, mikä oli minusta hassua! :D

Taidan viimein uskaltaa jättää tämän palstan ja siirryn jo siis tuonne odotus-palstalle viimein. Kiitos tuesta mitä olen täällä saanut! Ehkä nähdään joskus taas täällä... (tän siis pitäisi " virallisesti" olla meidän viimeinen...;)) Käyn kyllä lukemassa varmasti teidän juttuja ja joskus saatan kirjoitella kuulumisiakin.

Anteeksi oma napaisuus!

Nähdään kotiloissa!

:) Eowyn

Vierailija
31/50 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsirppana, Rsna: IHANAA! ONNEA PLUSSASTA! Kyllä on mieletöntä kuulla plussauutisia. Vau, onnea vielä kerran!

Luhtavilla: Toivon, että lähdet Tsirppanan ja Rsnan ja Adell11 mukana kotiloihin, plussaonnea!!!++++++

Dorisday: Mun kierto on ollu ennen pillereitä ja pillereiden aikana jämti 28-30. Että vähän kyllä ihmetyttää nämä kierron pituudet nyt. Toivotaan että nuo lugesteronit auttaa sinua! bd bd

Liinustiina: Intoa ja peittojen pöllyytyksiä rutkasti ensimmäiseen yrityskiertoon =)

Tarald: Toivotaan että saat lipun kotiloihin, sinäkin olet jo aikas kauan täällä roikkunut... Vaikka minustakin välillä tuntuu että olen ollut täällä ikuisuuden vaikka vasta kolmas kierto meneillään! Pidän sinulle peukkuja bd bd bd bd bd =)

Eowyn: Mahtavaa että kaikki hyvin!!! Tulehan kuitenkin välillä kirjoittelemaan kuulumisia! Ihanaa odotusaikaa sinulle!!!!

On: Ei muutoksia eiliseen.... odotellaan ja ihmetellään.... =) Nyt valmistautumaan töihin lähtöön.

mp73, yk3, kp 41/n.30

Vierailija
32/50 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs vauva koitteli äiti ja isää heti alkutaipaleella. Toivottavasti on loppuaikana rauhallisempi. Oikein nautinnollista odotusaikaa sinulle. Koitahan sinäkin ottaa joku piinaajista mukaasi nyt kun tuntuu että plussia olisi jaossa.

Hienosti on plussauutisia tullut!

mp73: Sinuakin koitellaan. Toivottavasti asia pian selviää suuntaan tai toiseen. Hyvää työpäivää!

ansku78:Kiitos tärppi toivotuksista. Toivottavasti pian onnistaa. Jos huhtikuhun mennessä ei ole onnistunut niin sitten menen lääkäriin.

Emda: täällä naapurikunnassakin on lunta sadellut, viimme yönäkin. Kiva kuulla että täältäkin päin löytyy porukkaa näiltä sivuilta.

Dorisday: Toivottavasti lugesteronilla on positiivista vaikutusta mahdollisimman pian. Kerrohan sitten kuinka kävi.Olisikohan siitä minullekkin apua....

Tarald: Lämmin kiitos isosta halista, tarpeeseen tuli. Mukavaa kun joku on samoilla aaltopituuksilla, ajatukset menee yksiin. Onhan yrittämisessäkin hyvätkin puolensa mutta kun pettyy kuukausi toisensa jälkeen niin kyllä sekin veronsa vaatii ja into hiipuu.

Eniten inhoan sitä kun ihmiset sano km jälkeen että sähän oot nuori vielä, kyllä sä vielä kerkiät vauvoja tekemään. Kuka sanoo että se on iästä kiinni, ei tosiaankaan. Kyllä siihen vaikuttaa niin monet asiat.eikä vauvoja tehdä, niitä saadaan jos luoja suo.

Niimpä niin, elämä on.

Itselle ei mitään uutta, täti on pakannu laukkunsa ja etsii uutta kohdetta. toivottavasti jättää piinaajat rauhaan ja menee sellaseen paikkaan jossa sitä odotellaan.

Toivottavasti saadaan paljon plussauutisia helmikuulle!

Vierailija
33/50 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsirppanalle onnea! Toivottavasti nappaat monet mukaan vaunuusi!

Eowyn kaikki siis kääntyi parhain päin. Hienoa - sitkeä kaveri!

Eilen en enää ottanut pilleriä. Nyt siis odotellaan tyhjennysvuotoa. En edelleenkään ole varma, onko vuotojen jälkeen vasta ensimmäinen yrityskuukausi. Olen popsinut Cerazette nimisiä minipillereitä. Kyseisissä pillereissä, kun ei ole taukoviikkoa, vaan niitä otetaan joka päivä. Olis selkeempi ajatella, kun ois ollutkin se taukoviikko. Mielenkiintoista ois tietää, irtooko munasolu kuitenkin tyhjennysvuotoa odotellessa.

Huomenna on jo perjantai! Hii... :)

Vierailija
34/50 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eowyn: Hienoa että vuoto loppui ja saat taas olla rauhallisin mielin.

Ja kaikille muille erittäin paljon intoa peti puuhiin sillä nyt on vaunussa jokaiselle paikka varattuna. Ryysin kyynärpää taktiikalla ja varasin teille kaikille hyvät paikat. =)

Kaikille piinailijoille kovasti onnea että saatte sen toivotun plussan.

Minä odottelen teitä mukaan.

Vielä on hyvin epätodellinen olo ja vähän väliä pitää käydä kurkkaamassa tikkua että onhan siinä tosiaan se kaksi viivaa. Ja joka vessa käynnillä sitä odottaa näkevänsä tädin saapuneen, hassua, mutta niin se oli aikaisemmissakin raskauksissa. Ehkä sen sitten joskus uskoo että näin se nyt vaan on.

Esikoinen aloitti tänään kerhon ja jäi niin mieluusti ettei edes vilkuttanut tai ollut näkevinään kun lähdettiin pois. Saa nähä miten eka päivä on sujunut. Kyllä ne kasvaa niin nopsaa.

Tsirppana

Vierailija
35/50 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lukemassa teidän juttuja kyllä melkein päivittäin. Paljon keskustelua, kiva juttu!

Ja ihanaa, kun plussia tulee! Ja uusia kuumeilijoita mahtuu mukaan!

Meille kuuluu sen verran, että eilen selvisi ultrassa, että kolmas tyttöhän se masussa kököttää :) Eli punaiset vaatteet esiin.

Onnittelut kaikille plussanneille ja peukkuja piinailijoille!

Kohta alkaa Kotiloissa synnytys- rumba, eli uusia kaivataan Kotiloihin!!!

AIHA ja " Nea" rv 23+2

Vierailija
36/50 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää helmikuun ekaa päivää kaikille!! Aivan ihana ilma pihalla, juuri tultiin lasten kanssa sisälle, kaikilla punaiset posket.=)

72oinas: Mistähän kunnasta mahdat olla?Vai haluatko paljastaa?=)

Voi kun pitäisi vielä jaksaa mennä tänään illaksi töihin ja tietysti vielä huomenna.. Alkaa jo tässä vaiheessa olemaan puhki... Ja vielä kun yöllä nuorempi valvotti aika lailla.. No kyllä tämä tästä!!!=D

Mut nyt meen antamaan jotain välipalaa tytskyille..

Piinaileva Emda kp 27/28-32

Vierailija
37/50 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emda: ilmajoeltahan minä, eli aika lähellä ollaan!

Meillä on nuorin kuumees joten töistäkin pitää olla pois. Toivottavasti ei tartu meihin muihin.

Vierailija
38/50 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsirppana: Mahtavat onnittelut plussasta! Toivottavasti me muut päästään täältä pian sun perään.

mp73: Olin lukevinani tuolta jostain aiemmin, että olet Kokkolasta. Täältähän minäkin. Sen verran pieni paikka tämä, että varmaan ollan nähtykin jossain=)

On: Kävin tänään gynelogilla, joka ultrasi " systeemit" . Endo-taustan takia käyn aina vuoden välen tarkistamassa, että kaikki on kunnossa. Ihan hyvältä näytti, nyt on kp12 ja lääkäri sanoi, että hyvä munasolu on irtoamassa n. 5vrk:n kuluttua ja kohdun limakalvokin oli sopivan paksu. Joten arvatkaapa vaan mitä tässä nyt sitten puuhaillaan lähipäivät=O)! Hinku tuonne plussajunaan olis jo kova, vaikka ei tää ole vasta kuin toinen yrityskierto.

Nezzie kp12, yk2

Vierailija
39/50 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee vauhdilla ja just mietittiin tossa miehen kaa et kuukaus on muuttoon ja reilu viikon kuluttuu on tyttöjen synttärit kavereille. Mitähän kivaa ohjelmaa niihin keksis? Saatiin jo muutamia laatikoitaki muuttoo varten eli nyt pitäis alkaa pikkuhiljaa pakkaamaanki...

Eowyn: Ihanaa ku kaikki on kunnossa ja vauva pysyy matkassa! Nyt vaan massua kasvattelemaan :) Millä viikolla sä ootkaan nyt?

72oinas: Samaa sanottiin mulle keskenmenon jälkeen et sä oot vielä niin nuori ja sulla on aikaa. Jälkitarkastuksessa lääkäri vielä kehtas kysyy et oliko tää ihan suunniteltu: ja meillähän oli jo vuoden ikänen esikoinen sillon. Jotenki se ei kattonu tietoja ollenkaan koneelta tai muualta eli arveli mun olevan niin nuori vaikka olinki sillon " jo" 25. Yks ystäväki tossa totes yks päivä (odottaa ite esikoistaan) et teillähän on kuitenki jo 2 tervettä tyttöä. Totta se on muttei se poista vauvakuumetta ja kun suurperheestä oon aina haaveillu...no nyt on ohjat jonku suuremman käsissä eli ei voi ku parhaansa yrittää!

Liinustiina: Intoa ensimmäisen yrityskierron alkuun. Jospa se vuoto pian tulee ja pääsette tositoimiin ;)

Tsirppana: Ei sitä tosiaan meinaa heti uskoa kun näkee ne kaks viivaa testissä! Itellä on kans aina ollu pelko et täti tulee kuitenki. Kiitos ku varasit jo meille kaikille paikat kotiloihin ja kovasti toivon pian pääseväniki sinne!

Aiha: Oliko sulla itellä toiveissa tyttö tai poika vai oliko mitään väliä? Voi ku pääsiski jo kotiloihin...niin mielellään sinne siirtysin jo!

Emda: Plussatuulia piinapäiviin!

Nezzie: Kiva ku sait ultrassa tietää et munasolu on kypsymässä ja ovis on lähellä. Sekin ku pistää aina miettimään et onks ovista ollenkaan. Jokuhan täälläki kirjotti et vuodessa on muutama ovuloimaton kierto. Mulla ittellä tais just olla ku joulukuussa ultrassa kävin. Varmaan miettisin et ovuloinko ollenkaan jos mul ei ois ollu sitä kemiallista raskautta lokakuussa.

ON: Yritän olla aattelematta mahdollista tulevaa raskautta vaikka usein se mieleen putkahtaa kuten jo pieni vauva jonka toivottavasti joku päivä saan syliin. Eikä tätä vauvakuumetta yhtään helpota ku pari hyvää ystävää odottaa innoissaan esikoisiaan. Voiku sais iteki taas vaihtaa housut mammahousuihin ja lyllertää ison masun kaa :)

Tarald yk6 kp18/28

Vierailija
40/50 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella huono pää, luin äsken kaikki viestit ja nyt en muista.. Oliko joku keino miten viestit sai näkymään samaan aikaan kun kirjoittaa? Vai onko teillä muilla parempi muisti?:-D

Eowyn: Huh olipa teillä säikyttelevä alkuraskaus, hienoa että kaikki on kunnossa! Onnea loppumatkaan!

Mp73: Mitä sinulle kuuluu, onko mitään merkkiä suuntaan tai toiseen? Tuntuu niin kummalliselta että säännöllinen kierto venähtää yhtäkkiä.

72Oinas: Älä välitä, kyllä meitä on muitakin joilla ei todellakaan tärppää heti eikä hetkessä, ja pettymyksiä tulee kuukausi toisensa jälkeen vaikka kaikki on kunnossa. Meillä siis ikäerot 2v11 kk ja kuopus nyt 2v1kk, ja ikäeroa tulee taas, jos nyt joskus onnistuu. Ihmettelen niitä jotka onnistuvat saamaan lapsia puolentoista vuoden välein! Ja tosiaan yhdellä ystävälläni on kaksi lasta syntyneet samana vuonna, esikoinen tammikuussa, seuraava samanvuoden joulukuussa!!!

Kaikille jotka kysyivät, kiitos kovasti lugesteronipeukutuksista, ja siis minulla on viimeiset 1,5-v tullut ruskeaa tiputteluvuotoa (aina siis siitä kun kuopuksen jälkeen alkoi taas kierto) kiertopäivästä 23 alkaen siihen saakka kun kuukautiset alkaa, ja kuukautiset kestävät 5-7vrk. Ei siis ollenkaan kivaa. Lääkärini viime syksynä arveli, että häiriö menee itsestään ohi, mutta nyt viimeisen kierron jälkeen ajattelin, että olen jo 35 ja tänävuonna tulee 36 täyteen, eikä ole kivaa kulkea vaipat housuissa 10-12vrk kuukaudesta, eikä tämä nyt mene itsestään ohi. Katsotaan mitä tapahtuu, luget toimivat kuulemma parhaiten paikallisesti eli niitä ei tarvitse syödä:-) Jos nyt ensin edes tiputtelut loppuisivat.

Teitäpä on tosi moni Pohjanmaalta:-) Täytyy paljastaa, että mun oma sukuni on kotoisin Kauhajoelta, siellä on vielä isoisoisän rakentama sukupaikka tallessa. Meidän lapset saivat etunimensä pohojalaasten sukulaisten mukaan, tytön nimeä ei muualla Suomessa tunnisteta kovin helposti mutta Pohjanmaalla kyllä.

Tässä kovassa vauvakuumeessa ja omaa napaa miettiessä olen monena päivänä ajatellut ystävääni, joka pitkällisten hedelmöityshoitojen päätteeksi sai suloisen poikavauvan 39 vuoden iässä. Ja minä sittenkin vasta 35 ja kaksi lasta jo saanut ja nyt kuume saada lisää.

Joo mutta ihanaa viikonloppua teille kaikille ympäri Suomen!

t. Doris