Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa henkisesti työpaikallani

Vierailija
08.06.2024 |

Todella huonoa johtamista. Toimenkuvat epäselvät ja se alkaa jo aiheuttaa kismaa tiimin sisällä. Esihenkilöltä erikoisia, ristiriitaisia ohjeita ja vaatimuksia. Henkilöstökyselyssä erittäin huonot pisteet mm johtamisesta ja työkuorman määrästä. Kuitenkaan näihin ei pureuduta. Ei ylemmältä tasolta eikä HR puoleltakaan. Mua ahdistaa se paikka. Yritän vain tehdä työni mutta silti tämä sekasorto tuntuu kohta vievän mielenterveyden. En osaa edes selittää. 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestin tuossa tilanteessa jaloillani. Jos ei uutta paikkaa löydy, ja tuntuu oikeasti siltä että terveys menee, niin sitten sairauslomalle, ja jos vointi sallii jatkaa silloin työnhakua.

Noihin ristiriitaisiin ohjeisiin antaisin vinkin, että kun ohjeistus onkin eri kuin aiemmin sanottu, niin ihan suoraan kysyt, että "kummin mä nyt teen, kun viimeksi sanottiin näin ja nyt sanottiinkin näin?". Sitten teet sen mukaan mitä sanotaan. Ei tarvitse arpoa sekavien ohjeiden kanssa.

Juu. Olin sairauslomalla useamman viikon talvella. Nyt en kehtaisi. Stressitaso on korkea. 

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mitä pidempään itseäsi kidutat sillä stressillä, sitä pidempään siitä kestää toipua (jos edes toipuu). Siksi kannustan etsimään uuden työpaikan, ja vaikka jäämään sille sairauslomalle, ja hakemaan silloin niitä töitä, jos ei työn ohella pysty/työ stressaa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla