Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET , onko teille turn off yh-äiti

Vierailija
07.06.2024 |

Voisitko lähteä parisuhdetta rakentamaan yh-äidin kanssa, jolla on lapsia kolmen eri miehen kanssa, vai onko tämä ihan ehdoton turn off?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jos kolmen kanssa, yksi vielä menisi 

Vierailija
22/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä alentuisi kasvattamaan ja elättämään toisen miehen lapsia. Kokisin epäonnistuneeni ihmisenä ja pitäisi itseäni täydellisenä häviäjänä. Jo pelkkä toisen miehen lasten läsnäolo elämässäni tuntuisi mahdottomalta ajatukselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä alentuisi kasvattamaan ja elättämään toisen miehen lapsia. Kokisin epäonnistuneeni ihmisenä ja pitäisi itseäni täydellisenä häviäjänä. Jo pelkkä toisen miehen lasten läsnäolo elämässäni tuntuisi mahdottomalta ajatukselta. 

Onko sinulla omia lapsia? 

Vierailija
24/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi turn off, mutta en muuttaisi yhteen naisen kanssa jolla on lapsia (tai eläimiä). Ei se parisuhdetta kuitenkaan estä. 

Vierailija
25/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin mutta olen samaa mieltä myös omista lapsistani.

Vierailija
26/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla omia lapsia? 

Onhan niitä. Ovat maailmalla siellä täällä nuoresta iästään huolimatta.

Vierailija
27/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastaa ois tavata ne skidien faijat jossain sukuryyppäjäisissä. 

Vierailija
28/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein se jolla on lapsi(a) ei rakasta sitä uutta kumppania koska hän on jo löytänyt rakkauden, uusi kumppani on aina laastari.

Tämä on totta. Olen nainen ja eräs mies tunnusti, että hän on yh-isä, joka ei edes etsinyt kumppania itselleen, vaan laastarisuhdetta. Kaipaisi oikeasti lapsen äitiä. Kiva oli kuulla tämä jälkikäteen. 

Tämän takia ikinä sen toisen osapuolen ei kannata myöskään panostaa siihen suhteeseen 100%.

Vierailija
29/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ei ole turn off, kolme eri isää on.

Vierailija
30/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurimiehenä on kiva olla

T. AisuriMies

Vierailija
31/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin penska jollekin muulle miehelle on liikaa. Poikkeuksena ehkä 16.0001 vuotiaat ja sitä vanhemmat teinitytöt. Pääsääntö on, että yyhoihin ei sekaannuta. Jos ne olisivat hyviä saaliita, niitten miehet eivät olis päästäneet niitä menemään.

Vierailija
32/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, AP, entäs miehet, joilla on itsellään lapsia ympäri pitäjää? Niitä on varmasti pilvin pimein ollut aina!

Ahaa siellä on ritu monelle ihan paljaaltaan ja isät on kusessa.

Vierailija
33/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet on ulkkiksia, niin HOT.

Jos suomalaisia, niin NOT.

T. Mies, ponnari ja jopo

Vierailija
34/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äiskän pimppi ei juurikaan poikkea sinkkunaisen pimpistä. Molempia on pökitty liki saman verran. Mutta Yh-äiskä valmistaa paremmat aamupalat seksiyön jälkeen. On munia, puuroa, jogurttia. Kaikkea, mitä lapsetkin syö aamiaiseksi. Mutta sinkkutäti tarjoaa korkeintaan kupin kahvia ja kylmän katseen.

Vierailija
35/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa sekaantuisi yhtä yötä pitempään.

Vierailija
36/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on käsittämättömän outo asenne miehillä. Itse olen kasvattanut ja elättänyt oman lapseni, pyörittänyt sivussa vielä yritystä. En edes antaisi minkään sivuvasemmalta tulevan miehen puuttua lapseni kasvatukseen saati ottaisi vastaan rahaa. Minun kokemukseni on pikemminkin se, että miehet on niitä, jotka on aina käsi ojossa, kun huomaavat naisen olevan varoissaan. Sitten kuvitellaan, että se nainen on lisäksi joku uusi äiti, joka hoitaa ja huolehtii ja kaupan päälle vielä sietää miehen traumatkin. Tai sitten kuvitellaan, että sillä rahalla ostetaan valtaa.

Hah, sanon minä. Kyllä se on teidän miesten pelkkä märkä uni, että yh:t tai mitkään muutkaan naiset on riippuvaisia teidän haluamisistanne tai mielipiteistänne. Onko tuo kuvitelma yksinhuoltajien surkeudesta joku vemputusfantasia, vai miksi se pakonomaisesti pyörii joidenkin miesten päässä? Vai onko tekemällä tehty ylemmyydentunto ainoa asia mikä pitää suomimiehen surkean itsetunnon rääppeet vielä jotenkin kasassa? Miehistä on tullut inisijöitä.

Vierailija
37/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi yksi lapsi edellisestä suhteesta, tai kaksi lasta vaikka edellisestä liitosta, mutta se että kaikki lapset on tehty eri tyypin kanssa eikä mikään suhde kestä on TURN OFF!

Vierailija
38/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on käsittämättömän outo asenne miehillä. Itse olen kasvattanut ja elättänyt oman lapseni, pyörittänyt sivussa vielä yritystä. En edes antaisi minkään sivuvasemmalta tulevan miehen puuttua lapseni kasvatukseen saati ottaisi vastaan rahaa. Minun kokemukseni on pikemminkin se, että miehet on niitä, jotka on aina käsi ojossa, kun huomaavat naisen olevan varoissaan. Sitten kuvitellaan, että se nainen on lisäksi joku uusi äiti, joka hoitaa ja huolehtii ja kaupan päälle vielä sietää miehen traumatkin. Tai sitten kuvitellaan, että sillä rahalla ostetaan valtaa.

Hah, sanon minä. Kyllä se on teidän miesten pelkkä mä

Joillekin kriteerinä parisuhteelle on lihavuus, koulutus, pituus tai lapset. Niin naisilla kuin miehilläkin.

Vierailija
39/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin yhdestä oululaisesta baarista naisen. Mentiin sen kämpille ja pantiin ihanasti.  Aamuyöstä nainen nousi yhtäkkiä. Kysyin Miksi? Nainen sanoi, että on pakko nousta imettämään. Jostain kolosta se kaivoi vauvan, jolle alkoi antamaan tissiä. Järkytyin ja poistuin paikalta.

Vierailija
40/102 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta on sattumus, toinen kerta huonoa tuuria. Mutta jos kolme kertaa on jo tehnyt saman virheen niin sitten voidaan puhua jo tavasta. Joten vastaus on ei, en halua ryhtyä neljännen lapsen isäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi