MIEHET , onko teille turn off yh-äiti
Voisitko lähteä parisuhdetta rakentamaan yh-äidin kanssa, jolla on lapsia kolmen eri miehen kanssa, vai onko tämä ihan ehdoton turn off?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut ongelma ainakaan niille miehille, joiden kanssa minä olen pariutunut. Kaikki ovat olleet vielä kaiken lisäksi lapsettomia.
T. Kolmen lapsen yh (kaksi isää)
Miksi suhteesi eivät kestä?
Ymmärrät varmaan, että seksilläkin saa suhteita, mutta kumppaniksi vaaditaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Iskin yhdestä oululaisesta baarista naisen. Mentiin sen kämpille ja pantiin ihanasti. Aamuyöstä nainen nousi yhtäkkiä. Kysyin Miksi? Nainen sanoi, että on pakko nousta imettämään. Jostain kolosta se kaivoi vauvan, jolle alkoi antamaan tissiä. Järkytyin ja poistuin paikalta.
Ihan normisettiä oulussa, että käy noin. Voi hyvin kuvitella kuinka se "jostain" kaivettu piltti oli maitokaffetin värinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut ongelma ainakaan niille miehille, joiden kanssa minä olen pariutunut. Kaikki ovat olleet vielä kaiken lisäksi lapsettomia.
Ymmärrät varmaan, että seksilläkin saa suhteita, mutta kumppaniksi vaaditaan enemmän.
Siksi, etten jaksa olla kenenkään kanssa kovin kauaa.
T. Kolmen lapsen yh
Vierailija kirjoitti:
Jos on yh ja lapsia vielä kolmelle miehelle, nainen on liian impulsiivinen ja kykenemätön luotettavaksi ja omilla jaloillaan seisovaksi kumppaniksi kenellekään itseään kunnioittavalle miehelle. Jos on kaunis ja upporikas perijätär, ehkä...
Kannattaa hoitaa lapset ja ostaa vain tuotteita Kaalimato.comista.
Pätee myös miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on yh ja lapsia vielä kolmelle miehelle, nainen on liian impulsiivinen ja kykenemätön luotettavaksi ja omilla jaloillaan seisovaksi kumppaniksi kenellekään itseään kunnioittavalle miehelle. Jos on kaunis ja upporikas perijätär, ehkä...
Kannattaa hoitaa lapset ja ostaa vain tuotteita Kaalimato.comista.
Pätee myös miehiin.
Hyvä kun sanoit, en olisi muuten ikinä tienny!
Vierailija kirjoitti:
Onnellista uusperhettä ei ole.
Näin on. Mutta tasapainoiset vakaat ydinperheet
Vierailija kirjoitti:
Ja mies saa panna ketään haluaa ja laittaa kaikki naiset raskaaksi ja hävitä sen siliän tien? Mies saa toki kehua, että on ollut yli 100 naista ja pannut vain? Miehillä ei ole mitään vastuuta lasten hoidosta siis lainkaan ja kaikki naisten syytä? Ap näytti taas kerran oman tyhmyytensä? Onko kenties ylilaudalta karannut penska, jonka aivotoiminta on vähän kuin pienellä rusinalla?
Esität naiset aivottomina ja avuttomina vailla omaa tahtoaan ja vastuuta. Katsos kun samaan aikaan ei voi uhriutua ja olla räksyttävä mamma, se menee joka kerta persiilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen yh
Kyllästytköhän lapsiisikin?
No hyi helvetti! Ei todellakaan tarvi koskea EDES 2 metrin kepillä tuollaiseen. MT-ongelmat, ylipaino, laiskuus, omahyväisyys, KELAn asiakkuus, demarius, värjätty kanapersetukka, tatuoinnit, muovisyöpälisäkkeet, MT-silmälasit, rööki, alkoholismi, håråisuus, golddigger :öinti & sekä tuikkukuppien tönimisen maisterius paistaa kilometrien päähän pelkästä kysymyksestä.
Ainoa syy miksi YH :ta voisi sietää, tai jopa hyväksyä, on että olisi leski. Eikä ed. ukko ole kuollut mihinkään yliannostukseen tai huumevelkojen takia. Pitäisi olla kolari, onnettomuus työpaikalla, luonnolliset syyt tai muu "normaali" syy. Silloin YH-status ei ole minkäänlainen ongelma ja ko. nainen on aivan yhtä hyvä kuin kuka tahansa sinkku.
Toki, jos muuten kemiat kohtaa, on älykäs ja neuvottelutaitoinen. Menin aikanaan vaimon kanssa yksiin vaikka hänellä oli jo lapsia. 20+ vuotta oltu nyt yhdessä ja on kaupan päälle kauniskin. En tosiaankaan ole täydellinen itsekään mutta meillä toimii hyvin ja ollaan rakastuttu taas uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmen lapsen yh
Kyllästytköhän lapsiisikin?
En kyllästy. Haluan vaan viettää heidän kanssaan niin paljon aikaa, että mies alkaa tuntua alkuhuuman jälkeen pelkältä rasitteelta.
T. Kolmen lapsen yh
Mulla on lapsia 2 naisen kanssa. 3 ensimmäisestä liitosta ja 2 toisesta liitosta. Ja olen niistä lapsista helvetin ylpeä. 3 vanhinta on jo aikuisia ja elää omaa elämää. Nuoremmat on 8 ja 10 vuotiaita. Ensimmäisen liittoni kusin ihan itse ja toisesta liitosta muija lähti, otti lapset mukaan ja palasi kotikaupunkiinsa. Lapset on mun luona kaikki lomat ja jokatoisen viikonlopun... Jatkoon vai ei?
Juljus kirjoitti:
Mulla on lapsia 2 naisen kanssa. 3 ensimmäisestä liitosta ja 2 toisesta liitosta. Ja olen niistä lapsista helvetin ylpeä. 3 vanhinta on jo aikuisia ja elää omaa elämää. Nuoremmat on 8 ja 10 vuotiaita. Ensimmäisen liittoni kusin ihan itse ja toisesta liitosta muija lähti, otti lapset mukaan ja palasi kotikaupunkiinsa. Lapset on mun luona kaikki lomat ja jokatoisen viikonlopun... Jatkoon vai ei?
En alkaisi tapailla miestä, jolla on alle teini-ikäisiä lapsia.
Nykyään kun kaikki on niin kallista, niin minä ajattelisin, että sen yh:n kaikki rahat menevät niihin kolmeen lapseen, ellei hän sitten satu olemaan joku juristi tai DI. olisi kuitenkin kiva tehdä kahdestaan kivoja juttuja, mutta eihän siitä mitään tule jos toisella ei ole koskaan varaa mihinkään.
Minäkin kerran Tinderissä matchasin 37-vuotiaan miehen kanssa jolla oli neljä lasta kolmen eri naisen kanssa ja hän kertoi haluavansa ainakin yhden lapsen lisää. Hänellähän menee kaikki rahat niiden lasten elättämiseen...
Jos on polkupyörään laittamaan erehtynyt naurettavan vaijerilukon....ja selittää että ei halpakaupassa muuta ollut.
Eräs tuttu mies meni naimisiin yh-äidin kanssa, adoptoi naisen jonkun satunnaisten miesten kanssa saamansa lapset omiin nimiinsä. He saivat yhteisen lapsen. Sitten alkoivat riidat ja tuli ero. Nyt tämä mies maksaa elareita kolmesta lapsesta joista kaksi evät ole hänen. Ei uskonut varoituksia.
Kaikkea se rakkauden sekohuuma tekee.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu mies meni naimisiin yh-äidin kanssa, adoptoi naisen jonkun satunnaisten miesten kanssa saamansa lapset omiin nimiinsä. He saivat yhteisen lapsen. Sitten alkoivat riidat ja tuli ero. Nyt tämä mies maksaa elareita kolmesta lapsesta joista kaksi evät ole hänen. Ei uskonut varoituksia.
Kaikkea se rakkauden sekohuuma tekee.
Minä naisena olen niin ylpeä, että vaatisin adoption purkua. Sanoisin, että omani olivat ja viimeinen on yhteinen vaikka erosimme. Tosin en olisi satunnaisista miehistä raskaaksi tullut, vaan hoitanut ehkäisyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena olen niin ylpeä, että vaatisin adoption purkua. Sanoisin, että omani olivat ja viimeinen on yhteinen vaikka erosimme. Tosin en olisi satunnaisista miehistä raskaaksi tullut, vaan hoitanut ehkäisyn.
Etkä vaatisi. Raha kelpaisi ennemmin tai myöhemmin.
Lapsia 3 eri miehen kanssa on täysin turn off. Luultavasti ne miehet on sairaita jännämiehiäkin vielä jotka hakkaa naisia.