Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET , onko teille turn off yh-äiti

Vierailija
07.06.2024 |

Voisitko lähteä parisuhdetta rakentamaan yh-äidin kanssa, jolla on lapsia kolmen eri miehen kanssa, vai onko tämä ihan ehdoton turn off?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet tykkää. Halvaksi tulee.

Sehän vasta kalliiksi tuleekin kun joutuu suorasti tai epäsuorasti elättää sen toisen miehen lapsenkin äidin lisäksi

Vierailija
62/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelma ainakaan niille miehille, joiden kanssa minä olen pariutunut. Kaikki ovat olleet vielä kaiken lisäksi lapsettomia.

T. Kolmen lapsen yh (kaksi isää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka peppupositiivinen hän on.

Vierailija
64/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v mies ja ainut tapaus missä voisin kuvitella yh-äitiä tapailveani jos lapsi olisi vielä todella nuori ja nainen nuori ja lähes täydellinen ja haluisi vielä lapsen minunkin kanssa. Eli en pidä mahdottomana mutta todella epätodennäköisenä ja kriteerit ovat paljon korkeammalla.

Vierailija
65/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein se jolla on lapsi(a) ei rakasta sitä uutta kumppania koska hän on jo löytänyt rakkauden, uusi kumppani on aina laastari.

Mitä vattua nyt taas? :D Mistä te oikein keksitte nämä juttunne? Se, että olen saanut aiemmassa suhteessa lapsen ei todellakaan tarkoita sitä, että en voisi rakastaa uutta miestä ja että mies olisi vain joku laastari. 

Oli kyllä idioottimainen kommentti sulta.

Vierailija
66/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies saa panna ketään haluaa ja laittaa kaikki naiset raskaaksi ja hävitä sen siliän tien? Mies saa toki kehua, että on ollut yli 100 naista ja pannut vain? Miehillä ei ole mitään vastuuta lasten hoidosta siis lainkaan ja kaikki naisten syytä? Ap näytti taas kerran oman tyhmyytensä? Onko kenties ylilaudalta karannut penska, jonka aivotoiminta on vähän kuin pienellä rusinalla? 

Vierailija
67/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellakin täydellinen turn off, en missään tapauksessa, olisin enemmin loppuelämäni yksin.

Vierailija
68/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä yh

Vierailija
69/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yh-äiti hamua. Ex tulee ja huonosti käy.

Vierailija
70/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka olisi lapsia yhden miehen kanssa. Yh-äiti ottaa aina enemmän kuin tuo pöytään.

Vierailija
71/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on nykyään aika normaalia että lapsia on jopa kahdelle naiselle tai miehelle, mutta kolmelle alkaa jo olla aika outoa ja sekavaa.

Vierailija
72/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on yh ja lapsia vielä kolmelle miehelle, nainen on liian impulsiivinen ja kykenemätön luotettavaksi ja omilla jaloillaan seisovaksi kumppaniksi kenellekään itseään kunnioittavalle miehelle. Jos on kaunis ja upporikas perijätär, ehkä...

Kannattaa hoitaa lapset ja ostaa vain tuotteita Kaalimato.comista. 

Eli jos nainen haaveilee useammasta lapsesta, luotettavasta miehestä ja vaikkapa omakotitalosta, hän on liian impulsiivinen, koska on erehtynyt uskomaan kullinsa vietävissä olevia vastuunpakoilijamiehiä, jotka puheissa lupaavat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta lapsen synnyttyä toteaakin ettei tää ookaan hänen juttunsa ja jättää naisen selviämään yksin lapsen tai lasten kanssa?

Mitä jos te kullinne vietävissä olevat miehet vain ostaisitten ne tuotteet itsellenne niin ei tarvitse naisten ja lasten elämää pilata olemalla selkärangaton ää

Se esimerkkitapauksen nainen on tehnyt saman 3 kertaa. Eli kyseessä ei ole moka ja se nainen on kaikkea tuota, mitä tuo aiempi kirjoittaja mainitsee.

Vierailija
73/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaikka olisi lapsia yhden miehen kanssa. Yh-äiti ottaa aina enemmän kuin tuo pöytään.

Ei rakkautta voi ajatella noin. Olihan se todella typerää jos naisetkin alkaisivat suosimaan vaikka miehiä rahan perusteella.

Vierailija
74/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä ryhtyisi mihinkään yh-äidin kanssa. Ainoa poikkeus jossa voisin harkita asiaa olisi jos kyseessä olisi leski ja tällöinkin olisi erittäin epätodennäköistä, että suostuisin suhteeseen..

Vierailija
75/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan seurustelisi yh-äidin kanssa. 

Vierailija
76/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voisi kiteyttää näin. Jos sinulla olisi esim. 25v poika, joka on menossa naimisiin. Haluaisitko hänen naivan lapsettoman nuoren naisen vai yh-äidin, jos muut tekijät suunnilleen identtiset. Luulen jokaisen äidin valitsevan pojalleen sen lapsettoman vaimon.

Vierailija
77/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhainta kiimaista pyllyseksiä olen saanut nelikymppiseltä yyhooäiskältä.

Vierailija
78/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut yh-äitiin, ei ole mikään turn off.

Vierailija
79/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on yh ja lapsia vielä kolmelle miehelle, nainen on liian impulsiivinen ja kykenemätön luotettavaksi ja omilla jaloillaan seisovaksi kumppaniksi kenellekään itseään kunnioittavalle miehelle. Jos on kaunis ja upporikas perijätär, ehkä...

Kannattaa hoitaa lapset ja ostaa vain tuotteita Kaalimato.comista. 

No tämä!

Paristosuhde on ainoa mitä tuollaisen YH :n kannattaa etsiä.

Vierailija
80/102 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkautta voi ajatella noin. Olihan se todella typerää jos naisetkin alkaisivat suosimaan vaikka miehiä rahan perusteella.

Niin tai pituuden 🤭🤫

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän