Miksi niin monella on vielä tänä päivänä ennakkoluuloja tatuoituja ihmisiä kohtaan?
Mulla vaan heräs tällainen ajatus toista ketjua lukiessa. Siis jos henkilö on vaikka kouluttautunut lääkäriksi tal lakimieheksi, mutta hän on myös ottanut tatuoinnin niin jotkut pitävät häntä sen perusteella automaattisesti huonompana kuin tatuoimatonta kolleegaansa. Ihmetyttää tällainen vanhanaikainen ja ennakkoluuloinen asenne.
Ja ei, en omista yhtään tatuointia. Ajattelin kyllä ehkä joskus ottaa.
Kommentit (250)
Jostain syystä olen tatuoitujen naisten mielestä puoleensavetävä, vaikka itselläni ei ole yhtäkään enkä niistä pidä. En tietenkään koe oikeudekseni kommentoida kenenkään "leimoja" mutta kysyttäessä sanon suoraan että en tykkää. Liitän tatuoinnit valkoroskaisuuteen ja muodin perässä juoksemiseen, ehkä myös jonkinlaiseen epävarmuuteen.
Ohoi, missä olette puhdas ihoiset nuoret naiset?
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö - kuninkaallisilta on kielletty tatuoinnit tyystin. Niiden katsotaan sopivan vain alempien sosiaaliluokkien edustajille.
Kuninkaalliset naiset ovat monenlaisten etikettien alaisuudessa koristautumisensa suhteen. Mikään white trash-tyylinen "jatkeilu" ei ole soveliasta; he eivät voi laitattaa tekokynsiä. Jopa sallitut kynsilakkojen sävyt on tarkoin määritelty.
Ruotsin prinsessa Sofialla on tatuointeja, samoin Englannin prinsessa Eugeniella, prinssi Andrew'n tyttärellä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nykyään taitaa olla harvinaisempaa, jos sitä kuvaa ei iholta löydy..
Minulla, miehelläni ja kolmella aikuisella lapsellamme ei ole tatuointeja. Suosimme terveellisiä elämäntapoja ja tatuoinnit olisivat tuon periaatteen vastaisia.
Itse olen niin kyllästynyt katselemaan tatuoituja käsivarsia ja dekolteita. Voisitteko pitää ne kuvanne piilossa? Tylsän näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla, miehelläni ja kolmella aikuisella lapsellamme ei ole tatuointeja. Suosimme terveellisiä elämäntapoja ja tatuoinnit olisivat tuon periaatteen vastaisia.
Lapsenne on piilonarkkeja, jos sinua kiinnostaa heidän tatuointinsa. Olet narsistikyylä. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenne on piilonarkkeja, jos sinua kiinnostaa heidän tatuointinsa. Olet narsistikyylä. Mene hoitoon.
Olet aivan pimeä! Heillä ei ole kiinnostusta tatuointeihin, sen enempää kuin minullakaan.
Miksi minun tarvitsisi olla kyylä? Meidän perheessämme on normaalit läheiset välit, emme ole henkisesti sairaita kuten kaltaisesi tatuoidut toopet. Sama
Tatuoitu nahka näyttää niin tylsältä. Kuvat ovat poikkeuksetta huonoja.
Ei minulla mitään ennakkoluuloja ole tatuoituja ihmisiä kohtaan. Heidän kanssa jutellessa tuntuvat kyllä hyvin stereotyyppisiltä.
Lähinnä mietin miksi he haluavat tehdä itsestään rumemman ja vanhemman näköisiä?
Tatuoinnit eivät ainakaan kantajaansa nuorenna tai kaunista. Tämän nyt tajuaa ihan jokainen.
Olipa yllätys että metroriehuja oli tatuoitu:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe5ce0ec-cc04-40f3-a724-2b72b73ec3fc
Miten ne kaikki ongelmat kasaantuukin tatuoiduille ihmisille?
Meillä on naapureina tatuoitu pariskunta. Ne on ihan mukavia silloin kun eivät ole aineissa. Roskakatoksella saa kyllä varoa niiden piikkejä.