Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

METALLICAHelsingissä! Miksi jotkut ovat tykänneet Metallicasta jo 40 vuoden ajan ja toiset eivät siedä biisinkään verran?

Vierailija
07.06.2024 |

Muistan tosifaneja jo 90-luvun alkupuolelta.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä,eikö kaikki ihmiset tykkää täysin samoista asioista?

Vierailija
82/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku pitää puolisostaan yli 40 vuotta ja joku ei kestä viittä vuottakaan? Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa..

No eihän samaa pillua ja pieruja jaksa montaa vuotta haistella. Ja samoja turhia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme ensimmäistä levyä olen joskus kokeeksi ostanut, kun ovat niin kehuttuja. Muutaman vuoden välein teen aina kuuntelutestin, että ovatko nämä kehutun arvoisia. Lopputulos on aina se, että nämä ovat täyttä paskaa.

Kuuntele vain miehekästä Michael Jacksonin musiikkia.

Vierailija
84/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, että tässä ajassa on vielä isoja bändejä/artisteja (kuten Metallica), jotka soittavat itse instrumenttejä, eikä musa tule tietokoneelta ja hölistään vain jotain päälle.  

Tällainen live musa on valitettavasti pikkuhiljaa katoavaa perinnettä, koska uusi sukupolvi diggailee pääosin ihan erilaisia juttuja. 

Vierailija
85/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja kuuntelin 80-luvulla paljon. Nyt voisi kaikki papparaiset jo lopettaa tuon keikkailun. Myös muut papparaisbändit, jotka ratsastelevat vain kultavuosillaan, voisivat jo lopettaa.

Vierailija
86/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallican äijät alkaa olla siinä iässä, että mikä tahansa keikka voi olla heille viimeinen. Tällä kertaa en itse mene keikkoja katsomaan, mutta saapunevat Suomeen seuraavan kerran 2027-2029 välillä. Silloin aion taas mennä niiden keikalle. Ellei sitten viikatemies ole vieraillut ennen sitä. 

Ei välttämättä vedä viimeisiä. Rolling Stones esiintyy vielä livenä, vaikka Keith Richards ei kunnolla pysy edes pystyssä.

Vierailija
87/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metallican äijät alkaa olla siinä iässä, että mikä tahansa keikka voi olla heille viimeinen. Tällä kertaa en itse mene keikkoja katsomaan, mutta saapunevat Suomeen seuraavan kerran 2027-2029 välillä. Silloin aion taas mennä niiden keikalle. Ellei sitten viikatemies ole vieraillut ennen sitä. 

Ei välttämättä vedä viimeisiä. Rolling Stones esiintyy vielä livenä, vaikka Keith Richards ei kunnolla pysy edes pystyssä.

Keithillä on haamusoittaja verhon takana koska ei enää sormet taivu riittävästi. 

Vierailija
88/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallicalla on dilemma. Vaikka soittavat kaksi iltaa, niin siltikään eivät saa mahtumaan kaikkia hittejä listalle mukaan. Oletettavasti Helsingissä kuullaan yhteensä 32-34 biisiä. Puolet yleisöstä olisi kuitenkin halunnut kuulla vielä jotain muuta, kuin mitä settilistalla oli.  

Vierailija
89/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaine oli tämän bändin todellinen lahjakkuus, mutta ei kestänyt ego Hetfieldin kanssa.

En kiellä Mustainen lahjakkuutta, mutta ei hänen työmoraalinsa tuolloin ollut niin korkea kuin muilla. Levy kolmikko RTL, MoP ja AJfA, ovat kuitenkin enemmän osoitus, mitä Burton toi Metallicaan, kuin mitä Mustaine olisi voinut tarjota.

Vierailija
90/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keithillä on haamusoittaja verhon takana koska ei enää sormet taivu riittävästi. 

Mick Jagger on kyllä energinen vieläkin, ja ääni on kunnossa.

Vierailija
91/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, että tässä ajassa on vielä isoja bändejä/artisteja (kuten Metallica), jotka soittavat itse instrumenttejä, eikä musa tule tietokoneelta ja hölistään vain jotain päälle.  

Tällainen live musa on valitettavasti pikkuhiljaa katoavaa perinnettä, koska uusi sukupolvi diggailee pääosin ihan erilaisia juttuja. 

Ihan ottamatta kantaa musiikkiin, niin olen ihmetellyt näitä nykyartistien "keikkoja". Miksi joku maksaisi rahaa siitä, että pääsee kuuntelemaan studioversiota ja katsomaan kun joku janari seisoo läppärin takana? Vaikea ymmärtää. Onneksi ei edes tarvitse.

Vierailija
92/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää ja puuduttavaa. Ei kiitos. Vanhanliiton metallibändeistä Judas Priest on paljon kovempi.

Meidän perheessä loppui Judas Priestin kuuntelu kun laulaja paljastui homoksi!!

Juu, kannattaa siivota levyhyllystä kaikki homot ja lesbot, voi kuunnella kirkasotsaista, hyvää musiikkia.

Ja leffat ja tv-sarjat kanssa, sielläkin homot ja lesbot ihan julkisesti näyttelee.

Kau-hee-ta.

Vierailija
93/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallicalla on dilemma. Vaikka soittavat kaksi iltaa, niin siltikään eivät saa mahtumaan kaikkia hittejä listalle mukaan. Oletettavasti Helsingissä kuullaan yhteensä 32-34 biisiä. Puolet yleisöstä olisi kuitenkin halunnut kuulla vielä jotain muuta, kuin mitä settilistalla oli.  

Mitä v%tun hittejä???

Samaa mölinää älppäristä ja biisistä toiseen.

Vierailija
94/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Black (Metallica) -albumista. En juuri muusta. Kerran olen ollut keikalla, kun sain lipun. Oli ihan hyvä. 

No itse tykkään albumeista ennen sitä. Black Album on sellainen ylituotettu lapsellisine balladeineen, toki sopii suuremmille massoille.

Niin. Mä oon se massa. En edes yritä olla uniikki hifistelijä. 😆

Täällä toinen. Ihan hyvillä mielin lähden kohta ovesta ulos kohti stadikkaa. 

Vierailija
95/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v%tun hittejä???

Samaa mölinää älppäristä ja biisistä toiseen.

Jos et kuule eroa Kill 'em allin ja Loadin välillä, niin kärsit luultavasti amusiasta. Mutta ei se mitään, kuulut harvalukuiseen eliittijoukkoon, teitä on saman verran kuin homoja!

Vierailija
96/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä hyvä bändi. En ole mikään hc-fani, mutta tykkään. Pidän itsekin alkupään tuotannosta enemmän, tosin Black Albumilla on paikkansa koska se tuli ulos ollessani yläasteella ja ei siltä kukaan voinut välttyä tuolloin. Loadia kuuntelin myös, mutta siitä oli jo puhti pois. Myöhemmiltä levyiltä olen kuullut lähinnä biisejä sieltä täältä. On niissäkin hyviä. Sitä sekoilua Lou Reedin kanssa en ole kuunnellut, on kuulemma aika tuhtia settiä.

Vierailija
97/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ensimmäistä levyä olen joskus kokeeksi ostanut, kun ovat niin kehuttuja. Muutaman vuoden välein teen aina kuuntelutestin, että ovatko nämä kehutun arvoisia. Lopputulos on aina se, että nämä ovat täyttä paskaa.

No miksi vain kolmea, kun on kai sinulla nykyään Spotify tai vastaava käytössä? Testaa And justice for all (oma lempparini) ja black album, niin tulee paremmalla skaalalla.

Olen noitakin jonkin verran kuullut, eikä niin sanotusti iske ollenkaan. Jossain vaiheessa huomasin, että Metallica, Megadeth, Pantera, Slayer ja mitä näitä onkaan, saavat minut hermoromahduksen partaalle, jos joudun niitä kuuntelemaan.

Vierailija
98/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele vain miehekästä Michael Jacksonin musiikkia.

Kuuntelen mielelläni Jacksoniakin, mutta muuten pääasiassa kaikenlaista laidasta laitaan vuosilta 1955-79. Metallican tyyli on raja sille, missä kestokykyni loppuu.

Vierailija
99/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Master of Puppets on suosikkilevyni. En pidä trashheavymusiikista muutoin, mutta Metallican trashheavymusa on asia erikseen.

Iä! Iä! Cthulhu fthagn! Olivat ilmeisesti tutustuneet HPLn kirjalliseen tuotantoon. Ja koska taitavat kaikki olla novelleja monesta on tehty youtubeen kuvitettuja äänikirjoja kuten "the terrible old man"

Vierailija
100/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Master of Puppets on suosikkilevyni. En pidä trashheavymusiikista muutoin, mutta Metallican trashheavymusa on asia erikseen.

Iä! Iä! Cthulhu fthagn! Olivat ilmeisesti tutustuneet HPLn kirjalliseen tuotantoon. Ja koska taitavat kaikki olla novelleja monesta on tehty youtubeen kuvitettuja äänikirjoja kuten "the terrible old man"

Taitaa olla Kirk Hamme bändistä joka lueskelee kirjoja ahkerasti. Esim Ride the Lightning-levyn nimi tulee Stephen Kingin Tukikohta-romaanista, josta Kirk tykkäsi. Siinä oli tuollanen lause ja se päätyi levyn nimeksi. Stephen King on btw kova hevimies ja Metallicankin fani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi