Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

METALLICAHelsingissä! Miksi jotkut ovat tykänneet Metallicasta jo 40 vuoden ajan ja toiset eivät siedä biisinkään verran?

Vierailija
07.06.2024 |

Muistan tosifaneja jo 90-luvun alkupuolelta.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosifanit on 80-luvulta ja inhosivat 90-luvun alun Metallicaa.

Vierailija
2/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokkiwau! ihmisten musiikkimaku vaihtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tykkään mutta liika on liikaa. Ällöttää jo.

Vierailija
4/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen digannut Elviksestä jo yli 60 vuotta.

Vierailija
5/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glen Miller In The Mood forever!

Vierailija
6/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan ne keikat olisi parin korttelin päässä, mutta ei taida jaksaa lähteä pällistelemään. Raukasoo niin kovin.

Vierailija
7/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Black (Metallica) -albumista. En juuri muusta. Kerran olen ollut keikalla, kun sain lipun. Oli ihan hyvä. 

Vierailija
8/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Black (Metallica) -albumista. En juuri muusta. Kerran olen ollut keikalla, kun sain lipun. Oli ihan hyvä. 

No itse tykkään albumeista ennen sitä. Black Album on sellainen ylituotettu lapsellisine balladeineen, toki sopii suuremmille massoille.

Vierailija
9/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Master of Puppets on suosikkilevyni. En pidä trashheavymusiikista muutoin, mutta Metallican trashheavymusa on asia erikseen.

Vierailija
10/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain v. 2019 ilmaiseksi liput Metallican keikalle Kantolan puistoon ja totesin että se yksi ja ainoa kerta Metallicaa livenä riitti minulle, ei ikinä enää. En ole koskaan digannut saati fanittanut Metallicaa, menin vain kun ilmaiseksi pääsin.

Vierailija
11/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosifanithan ei ole tykänneet Metallicasta enää 90-luvun alun jälkeen.

Joskus ihmettelen, kuka sitä vielä jaksaa kuunnella. 4 levyä menee aika puhki 35 vuodessa.

Mutta toisaalta, kun ei ole parempaakaan bändiä vielä ilmestynyt.

Vierailija
12/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Master of Puppets on suosikkilevyni. En pidä trashheavymusiikista muutoin, mutta Metallican trashheavymusa on asia erikseen.

Thhhhhhhhhhhhhrash. Ei ole parempaa.

Vierailija
13/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ovat tykänneet Madonnan musiikista jo vuosikymmeniä, mutta toiset eivät voi sitä sietää? Vastaus: makuja on monenlaisia.

Vierailija
14/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosifanithan ei ole tykänneet Metallicasta enää 90-luvun alun jälkeen.

Joskus ihmettelen, kuka sitä vielä jaksaa kuunnella. 4 levyä menee aika puhki 35 vuodessa.

Mutta toisaalta, kun ei ole parempaakaan bändiä vielä ilmestynyt.

Kyllähän niitä jaksaa kuunnella. Sen sijaan Black Album hittibiiseineen tulee korvista ulos. Myöhempiä en ole jaksanut edes kuunnella.

Vierailija
15/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse tykkään albumeista ennen sitä. Black Album on sellainen ylituotettu lapsellisine balladeineen, toki sopii suuremmille massoille.

Mikä sellainen tekijä tekee Blackin balladeista lapsellisia, joka ei ole läsnä aiempien levyjen balladeissa?

Vierailija
16/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sellainen tekijä tekee Blackin balladeista lapsellisia, joka ei ole läsnä aiempien levyjen balladeissa?

Aiemmilla levyillä ei ollut balladeja.

Vierailija
17/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä oon se massa. En edes yritä olla uniikki hifistelijä. 😆

Vierailija
18/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä oon se massa. En edes yritä olla uniikki hifistelijä. 😆

Ei se mitään.

Vierailija
19/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää ja puuduttavaa. Ei kiitos. Vanhanliiton metallibändeistä Judas Priest on paljon kovempi.

Vierailija
20/122 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää ja puuduttavaa. Ei kiitos. Vanhanliiton metallibändeistä Judas Priest on paljon kovempi.

Meidän perheessä loppui Judas Priestin kuuntelu kun laulaja paljastui homoksi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä