Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 5 *~*

29.01.2007 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.

[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä :' ( Toivotaan vielä parasta!

Koita ottaa rauhallisesti. Voi itku sentään elämä on julmaa!

Halauksia sinulle!

PASKA MAAILMA!!!!

Vierailija
62/80 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhrut kertovat yleensä keltarauhashormonin vajeesta elimistössä eli vauva, tai alkio siinä vaiheessa, ei pysty kiinnittymään, vaikka haluaisikin, näin ainakin olen käsittänyt. Mulla siis nämä terolutit nyt määrättiin, mutta kyselen vielä gyneltä jotain juttuja siitä lääkkeestä, kun omalla maalaisjärjelläni ajatellen yksi toinen lääke sopisi mielestäni minulle paremmin. Saas nähdä mitä gyne sanoo, ensi viikolla vasta pääsen asiasta kysymään. Haleja sinulle :)

Nyt poistun sairastamaan...tänään sain antibiootit keuhko- ja poskiontelotulehdukseen, argh :(

Kaikille positiivisia tuulahduksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiinalle ja Trapalle sekä lapselle pikaista paranemista!

Lumipyrylle suuret lohtuhalit!! Elämä on julmaa ja sitten se vielä potkii päähän.... =´(

ON: Itsellä ei mitään uutta. Iltaa odottelen, jotta mies tulis kotia..

Katri ja rv 8+6 tai 16+5

Vierailija
64/80 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halauksia ja rutistuksia sofialle ja lumipyrylle, en löydä sanoja...

sofia: vielä kiukuttaa minuakin( ja vituttaakin rankasti) vaikka omasta km:sta jo kolmisen kuukautta. ja meidänkin enkelivauvan la on maaliskuussa joten voi vielä katkeruus nostaa päätään ja rankasti... miten helvetissä ne muut onnistuu mut ite ei...ja sitä rataa!

viimenen piinaviikko pyörähti käyntiin, oireita ei ole ilmaantunut, mutta ainahan on toivoa....

Vierailija
65/80 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis katrilta piti kysymäni minkälaisilta ne vauvasi liikkeet tuntuvat? ihan vaan mielenkiinnosta! kun monet puhuu " ilmakuplista" , mutta en minä sellaisia omalla kohdalla silloin havainnut...

Vierailija
66/80 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aiemmin tuntui jotain kuplintaa, mutta luulin olevan vain jotain ilman kiertoa suolistossa. Nykyisin on enempi sellaista nykimistä. Että jos vaikka kuvittelee olevansa ongella ja kun kalat nyppii matoa, niin koho tekee sellaista nykimisliikettä. Vähän sen tapaista nykimistä tuokin on ja on sellasta hassun tuntusta kun tuntuu masun sisällä. Joskus on tuntunut vain vähän, mutta joskus useampiakin kertoja peräkkäin. =)

Nyt en sitten ollut tuntenut mitään noin vuorokauteen, kunnes äsken sitten voileipää syödessäni tunsin aika voimakkaan nytkäyksen, jota tuli sen yhden kerran. En nyt varmaa tiedä oliko se vauva vai jokin muu nytkäys sitten, mutta kuitenkin.

Katri

Vierailija
67/80 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumipyry: toivottavasti sulla kaikki hyvin. Voi kun se vuoto olis jotain muuta kuin sitä :( Ajatuksissani olet. *halaus*

Tuutupiille toivon tuhrutonta jatkoa raskauteen. Ihanaa nähdä ympärillä elämän jatkumoa: itse kun ei onnistu niin lohduttaa kun joku edes... Toivottavasti sulla raskausaika menee hyvin ja ilman sen suurempia stressejä! Perääsi kovasti haluan jo päästä... :' )

katrille pidän peukkuja viikkojen hankintaa silmällä pitäen. Ihanaa että sinä olet voinut hyvin (enhän muista väärin??) eikä vuodot/kivut ole säikäytelly. Tästä se nyt lähtee katri: teille on tulossa vauva :)) Iso (((((ONNITTELUHALI))))

fairytales, muistan, kun joku viikko sitten sinulle kerroin olevani raskaana. Taisin tuolloin myös jutella jotain siitä, ettei itse stressaamalla voi pahoja asioita aiheuttaa. No, nyt kun taas elämä näyttää nurjaa puoltansa, olen käynyt eilen illalla sellaisia itsesyytöksiä läpi, että ihan sattuu! Jos, jos, ja jos.... Olisi pitänyt jäädä sairaslomalle makaamaan, sykekin jo näkynyt!!! Ihan kamalaa!! Kuitenkin täytyy yrittää luottaa gynekologiin, joka sanoi, että olit töissä tai et, se tulee kesken jos on tullakseen! Mutta kun tunteet sanoo nyt toisin. Musta tuntuu, etten ole tarpeeksi tehnyt tämän raskauden eteen. Voi itku :' ( Kuten huomaat, en ole vielä asian yli päässyt =( Silti vauvakuume on valtava, mielessä vain, että voi kun mekin saataisiin vauva!

Trapalle paranemisia!

Muillekkin oli sanottavaa, mutta tuon purkauksen jälkeen, jonka fairytalesille vuodatin, en muista enää mitään :(

).( tuli jo edellä melkoisesti. Eilen siis korkkasin punkkupullon, johon suruani yritin hukuttaa. Hieman toimikin, kolmannen lasillisen jälkeen oli hieman turtuneempi olo. Tänään tuntuu helpommalta kuin eilen. Eilen oikeastaan sain vasta isommat itkut itkettyä. Elämisen kurjuutta ja taas kerran menetettyä vauvaa itkin. Voi sentään... vauvakuume on kova. Pääsis edes yrittämään...

Kyllä tästä joskus taas noustaan, kiitos kun olette olemassa :' )

Vierailija
68/80 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, olen NIIIIIIN pahoillani puolestanne! Toivoin niin kovasti ettei vuoto olisi ollut sitä itseään, mutta elämä osoitti julmuutensa.

En tiedä miten lohduttaisin sinua tällä hetkellä. Toivon kovasti että osaisit olla syyttämättä itseäsi, et olisi mitenkään voinut estää keskenmenoa tai itse sitä aiheuttaa.

Aika parantaa pahimmat haavat, mutta arvethan siitä jää. Yritä kuitenkin jaksaa uskoa tulevaan, kerää voimaa lapsiltasi. Onneksi olemme matkalla kohti kevättä ja uutta elämää. Varmasti sinunkin sisälläsi kasvaa pian uusi ihmisen alku, usko siihen!

Halauksia kovasti ja voimia!

Vierailija
69/80 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Katrille kovasti onnea raskaudestasi! Olisipa aika jännä ja hieno tilanne jos olisitkin jo lähellä puolta väliä, huimaa! Tsemppiä ultran odotteluun.

Tuutupiille myös paljon onnea raskaudestasi ja hienoista ultrakuulumisista! Toivottavast tuhruilu ei palaa enää kiusaamaan sinua.

DreamOnelle onnellista odotusta! Olet sydäntäni lähellä kun olit ensimmäinen kenen kanssa kirjoittelin tällä palstalla. Sen lisäksi sulla on tismalleen sama laskettu aika kun mulla oli pari vuotta sitten. =)

Vm:lle paljon halauksia ja plussatuulia! Toivon kovasti että saisitte pian pysyviä iloisia uutisia!

Olen aktiivisen kirjoittelun lopetettuani taustaillut teitä päivittäin. Toivon teille kaikille haahuille hedelmällistä kevättä ja onnea elämäänne!

Itse olen nyt 8. kertaa raskaana, viime viikonloppuna plusassin. Sanomattakin selvää, että pelottaa. Ei tarvitse olla matikkanero ymmärtääkseen että tilastollisesti on todennäköisempää että palaan hetken päästä taas lähtöruutuun. Seitsemästä raskaudesta vain yksi on johtanut toivottuun tulokseen.

Reilun viikon päästä on alkuraskauden ultra ja toivon kovasti että saisimme sieltä positiivisia uutisia.

Aurinkoista viikonloppua ja plussatuulia teille kaikille!

T. vierailulla käyvä teitä kovasti ajatteleva apuh rv 4+5

Vierailija
70/80 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihania uutisia! Nyt uskoa ja toivoa rakkautta unohtamatta peliin! Kuten itsekin sanoit, ei tapahtumia voi ikävä kyllä itse estää :( Mutta nyt toivotaan niin pirusti, että kahdeksas kerta (toisen kerran) toden sanoo! Te jos ketkä (ja KAIKKI haahut) ant¨saitsette toisenkin kullan kainaloonne! Muistan kun silloin lokakuussa tänne tulin, mietin sinua kovastikkin. Ajattelin että kohtuuttoman paljon on teitäkin koeteltu. Nyt en suostu uskomaan muuta kuin kestävää ja onnellista raskautta teille. Olen niin onnellinen puolestasi! Olet rakas, ja kovasti ajatuksissani :)

Kiitos myös lohdutuksista. Vauvakuume on näköjään se, joka auttaa jaksamaan. Tästä noustaan, takapakkien kanssa mutta kumminkin:)

katrilta piti vielä kysyä, että eikös sulla tärpännyt nyt heti km:n jälkeen? Anteeksi, en halua ikävia muistoja kaivella :( Tyhjenikö sulla kohtu silloin itsekseen? Ehditkö tai kävitko jt:ssa ennen uutta raskautumista? Ja katri, anteeksi oikeesti että vanhoja kaivelen. Nyt vaan haluais niin uskoa itsekkin mahdollisimman pian tapahtuvaan plussaukseen =) Voi katri hyvin!

Vierailija
71/80 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sofia lämpimistä ajatuksistasi. Tällä hetkellä vuodon tilanne rauhoittumaan päin, mutta olen kyllä koettanut vain levätä. Jotenkin vain tuntuu että tämä on nyt sitä ja masentaa. Lähetän sinulle lämpimiä halauksia ja voimia jaksaa. Tietenkin laitan sormet ja varpaat ristiin että heti ekasta kierrosta sinullakin tärppää sen pysyvän plussan.

Kiitos muillekin jotka minua eilen piristivät! Ihan tosissaan jokainen vastaus piristi mieltä hurjasti! Tämä on niin ihana joukko ettei tästä enää luopua halua, niin paljon voimaa saa kun sitä tarvitsee. Kiitos teille!

Kommentoin lisää illemmalla, nyt kaffen keittoon.

Vierailija
72/80 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon kovasti parempaa oloa. Niin kauan on toivoa kun on toivoa! Ei saa luovuttaa vielä. Musta tuntuu, että minä luovutin ja sitten kävi niin :' ( Inhottavia ajatuksia... Hyvä että lepäilet. Voi kun sulla menis kaikki hyvin! ((hali))

Greippivichyä juon, kaupassa mietin otanko sitruunaa vai jotain muuta, ja silmiin osui greippi. Kaikki konstit on sallittuja sodassa ja rakkaudessa ja vauvan toivomisessa. Näköjään tuo raskautuminen käy meillä aika helposti, mutta jatko on sitten se ongelmallinen :( Mies yrittää valaa uskoa minuun, ja puhuu kovasti, että voi kun saatais talvi-vauva. Yrittää hieman rajoittaa tätä minun " elovauva" ja nyt " marrasvauva" -haaveilua. Niinhän sen pitäis ollakkin että rauhassa jaksais vaan olla möllötellä... Mutta kun se ON niin vaikeaa :(

Voikaa edelleenkin oikein hyvin!

Vierailija
73/80 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialle edelleen voimia ja jaksuja!! Ja ennen muuta isot halit!! =)

Joo, ihan hyvin olen noin pääsääntöisesti voinut.

apuh: Kiva kuulla sinustakin ja kiitos onnitteluista! Samoin myös sinulle, kun olet itsekin plussannut. =) Toivottavasti tällä kertaa onnistuu.... ja pakkohan sen on. ;)

Sofialle vielä: Siitä mun tärpistä sitten... Joo, heti km:n jälkeen tärppäs, jos siis nyt niillä pienemmillä viikoilla olen, mutta jos olenkin pidemmällä, niin sitten se vuoto ja kipu on ollu jotain muuta eikä km tai sitten oli km, mutta odotinkin kahta ja toinen tuli ulos.

Heh, menikö jo tarpeen monimutkaiseksi..?? =D

Jälkitarkastuksessa en käynyt. Terveyskeskuksesta sanottiin mulle silloin, että kun tähän mennessä on aina itsestään tyhjentynyt, niin katsotaan josko nytkin menis niin. Sitten sanoi, että tee viikon välein kaksi testiä ja katso tuleeko nega. Sitten jos tulee nega, niin ei tehdä mitään, mutta jos plussa edelleen sen toisenkin viikon jälkeen, niin sitten uusintasoitto. No, ekan viikon jälkeen oli plussa, mutta tokan jälkeen nega. En sitten enää soittanut, koska sanoi että soitto vain sitten, jos vielä plussaa.

Mutta ens torstaina se sitten selviää millä viikoilla olen. Joka tapauksessa tänään on joko rv 9 tasan tai sitten 16+6... Vitsi kun ei jaksa odottaa sitä torstaita... Miten tässä saa ajan kulumaan ennen sitä... =)

ON: Kaikkea on sattunut ja tapahtunut tänään. Olen tuntenu nykimisiä, sitten yksi oli sellanen kovempi " tömps" ja sitten jotain ihme kääntyilyn tapaista kun tuntui että koko sisuskalut kääntyis ylösalaisin. Kaupassa sitten voin pahoin lihaosastolla ja sitten alkoi huimatakin. Vähän aikaa nojailin kärryihin ja siltikin tuntui siltä, että kohta lähtee jalat alta. Mutta sitten se vain meni ohi ihan itsestään.

Eikä tässä kaikki... mun masukin on nyt kasvanut. Huomasin mun yksistä housuista sen. Viikko sitten sunnuntaina oli vielä suht löysät, mutta nyt kun kotiin tultiin ja olin ottamassa niitä pois kun vaatteita vaihdoin, niin masu olikin tiukasti housuja vasten ja pientä kiristystä oli havaittavissa...

Ja sitten vielä... kun kävin vessassa, niin ihan kuin pyyhittäessä olis paperiin tullu muutamia punaisia viiruja eli verta... Arvatkaa vaan, alkoiko hirvittämään. Toivottavasti on vain jotain vaaratonta tihkumista eikä tästä runsastu. Ainakaan toistaiseksi ei siltä tunnu eikä kipujakaan ole.

Eipä tässä taas muuta. Oikein kivaa illan jatkoa kaikille!!

Vierailija
74/80 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ideoidaan omia häitä, joita on tarkoitus viettää loppukesällä.

Paljon raahasin kotiin esitteitä ja muistiinpanojakin tuli tuherreltua. Kiva, kun mieskin innostunut, eikä vaan et joo joo ja plaa plaa.

Kaikille tasapuolisesti voimia ja uskoa elämään:)

Omaa juttua: menossa kp 30/30, vahva usko, että menkat alkaa, alavatsa juimii jne. Oikean munasarjan paikkeilla jomottavaa kipua, varsinkin rasituksen aikana, jopa kävelykin voi tuntua ikävältä. Säteilee myös selän puolelle. Gynen tutkimus tehty hiljattain, kaikki oli ok, lääkäri kyllä pitkään määritteli " jotain nesteen määrää" , totesi kuitenkin lopuksi, että ihan normaalin rajoissa. Myös umpparia on epäilty, joskus sen takia tarkkailussakin. Mielessä pyörii kaikenlaista; kystat, umppari, kohdun ulkopuolinen raskaus, tuulimuna, keskenmeno.....huaks* Kyllä tässä olo kohta helpottuu, kun hani tuo kiinalaista safkaa, pääsee ähkimään herkkuja. Näin tänään.

Vierailija
75/80 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: varmasti on ihan jotain vaaratonta tuo tai ehkä vain ihan harhoja siellä vessareissulla näit ;-) Kaikki on hyvin ja iso vaaveli sinua kovasti siellä potkii! Ihanaa!!!

Sofia: Juu, yllättävän helposti olen minäkin raskautunut ku aikoinani olen joutunut hoidoissakin käymään eikä silti tärpännyt. Nyt kaikki vauvat olleet luomuja. Nuo olotilat joita sinulla on, tuntuvat niin tutuilta, ikävä kyllä. Tuntuu tosi pahalta että taas niitä joudut kokemaan. Kyllä olisit ansainnut pysyvän plussan! Pitelen sormia ja varpaita ristissä että nyt tärppää.

Itselläni jonkin verran on rusehtavaa valkkaria mutta ei kuitenkaan ole lisääntynyt. Pelottaa ihan hurjasti kun alavatsalla ja selässä on kipujakin... Minäkin olen malttamaton ja uusi vauva pitäisi saada just nyt heti ja on valmis tekemään ihan mitä vain sen eteen. Greippi ei silti uppoa millään, on minusta niin kamalan makuista ;-) Toivon sinulle aivan hurjasti voimaa ja lähetän suojelusenkelin vierellesi oloasi rauhoittamaan, lepo tekee varmasti sinullekin nyt hyvää. Halauksia!!!

Joku on häitä järjestämässä, kuulosti niin ihanalta! Onnea sinnekin!

Kaikille muillekin toivon plussatuulia ja tarrasukkia ja kaikkea mitä vain voi tarvita...

Vierailija
76/80 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minäkin täällä, töissä en voi kirjoitella kun kaikki silmäparit vaanivat selän takana ja kotosalla on ollut aikasmoista härdelliä...

Paljon täällä on tapahtunutkin, toki lukemassa olen käynyt ja itkenyt Sofian puolesta, kovasti jaksuhalleja ja voimia sinulle ja miehellesi !!

Katrilla on jännät paikat kun selviää kuinka pitkällä raskaus on! Anteeksi suorasukaisuuteni mutta miten sun vatsasi on toiminut ?? Meinaan vaan jos ne veriviirut olisikin sen puolen juttuja !!

Ida pahaoittelut negasta mutta niinkauan kun täti ei kurvaa paikalle on toivoa !!

Miukkelille plussapöllyä lähettelen..Häämessut kuullosti kivalta, tuskin muistan aikaa kun omiani järjestelin ja nyt vappuna on 15- v hääpäivä..

Lumipyrylöle jaksuja ja toivotaan että kaikki menee hyvin ja, että oireet ovat vaarattomia. Millainen on nyt olotila ??

Fairytales piinaa...toiviotaan, että plussan saat, peukut on pystyssä !!

Viliinalle pikaista paranemista, toivotaan että tropit auttaa ja olotila kohenee !!

Vm mitens menee ?? Onks " pelailtu" ?? Meillä laskurin mukaan ovis olis ollut eilen ja mies lahjoi tyttöset kävelemään keskenään kauppaan joten hmm arvaatte mitä me isukin kanssa sillä aikaa tehtiin ??

Nyt on pakko lopetella mutta oikein paljon ISOJA HALEJA JA RUTISTUKSIA kaikille haahuille, olette rakkaita ja niin tarpeellisia tässä " kampanjassa"

Mukavaa päivää !!

Isotikru

Vierailija
77/80 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: Olen todella pahoillani puolestasi. Ja nyt on huono omatunto täällä päässä kun sinua niin kovasti tsemppasin ja valoin uskoa :( Voimia ja halauksia sinulle, ota rauhassa aikaa surutyölle ja sitten kun olet valmis niin uutta yritystä vain.

apuh: Toivotaan sinulle pysyvää plussaa nyt tällä kerralla! Pidän peukut ja varpaat pystyssä! Kiitos kovasti onnellisen odotuksen toivotuksista :) Sinäkin olet ajatuksissani, sillä minäkin koin keskustelumme hyvin terapeuttiseksi ja mukavaksi. Sattuipas meille nyt sama laskettu aika, hassua. Tuliko teillä ajallaan pienokainen silloin?

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille haahuille!

DreamOne rv 15+4

Vierailija
78/80 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru: Kiva kuulla taas sinustakin. =) Niin, kyselit vatsan toimivuudestani... Ihan normaalisti on kyllä toiminu, ei ummetusta eikä ripuliakaan. Itselle tuli mieleen sellanenkin juttu, että jos onkin vain ollut jokin näppy tai muu ja se meni sitten pyyhittäessä rikki. Sen jälkeen ei ole kuitenkaan mitään tullu paperiin tai mihinkään muuallekaan. Eli enpä tuosta enää huolehdi. =)

Sofialle edelleen jaksuja ja voimia lähettelen! Halit!!!

Tsemppiä piinailijoille ja plussaonnea!! =)

ON: Täällä leivotaan parhaillaan Runebergin torttuja. Huomennahan se päivä on, mutta pitää leipoa valmiiksi näin viikonloppuna kun on aikaa. Tänään tietysti pitää sitten maistaakin... ;)

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille!!

Vierailija
79/80 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idalle pahoittelut negasta! Mutta niin kauan kun ei menkkoja kuulu, niin on toivoa... ;) Edelleen peukutan sulle plussaa... bdbdbd

Vierailija
80/80 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru: Me ollaan pelattu eilen, ovista en ole laskureilla edes laskenut, mutta alavatsan tuntemusten perusteella on tässä ihan lähipäivinä. teillä oli hieno juttu tuo kauppareissu, meille oli pakko riittää lastenohjelmat aamulla, kun kaupoille on 8 km matka. Tänään pitäisi jaksaa illalla vielä jonkinmoiset pelit vetästä, mutta saattaa olla, että jää. Minä olin eilen luokkakokouksessa ja kotiuduin aamukolmelta. Jotenkin en vaan ole tänään huippuvireessä..

Nytkin pitäisi levätä, mutta poikkesin tänne kurkkimaan mitä kuuluu.

Ida: Nega ei vielä todista mitään. Jos ei menkat ala, niin testaa uudestaan. Tsemppiä!!

ei jaksa nyt enempää. On just sellainen olo, että mä kuolen...

vm69