*~* HAAHUT viikko 5 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007
[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007
[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (80)
Ei ei ei ei ei ei! Mä en ala mitään. Ei voi käydä näin epäreilusti! Mä oon niin pahoillani teidän puolesta.
Tuntuu hölmöltä hehkuttaa nyt omia ultrakuulumisia tuon Sofian uutisen
jälkeen. Mutta ultrassa siis käyty ja siellä se pieni ihmisen alku köllötteli ja sydän pumputti hurrrjasti!!! Ihanaa! Olin ihan cool ja hymyilin vaan sen lääkärikäynnin ajan, mutta ulos kun päästiin, alkoi hysteerinen pillitys. Oli niin helpottunut olo. Mies oli vähän hämillään, että mikäs sulle nyt tuli.
Viikkoja 6+2 (luulin, että 6+4, noh, mitäpä parista päivästä). Lekuri löysi kohdusta pienen määrän vanhaa verta, kun pyysin, että kattoisi näkyykö mitään selitystä sille viikonlopun vuodolle. Ei osannut sanoa, mistä on tullut, koska kalvot ja istukat yms näytti oikein hyvinvoivilta, eikä siellä mitään merkkejä vuodosta. No, jäi siis arvoitukseksi.
Tuutupii ja Pikkuriikki rv 6+2
10 päivää olin ehtinyt vuotaa, ja tänään aamupäivällä alkoi melko kovat kivut ja tajusin että näin siinä käy. Olin just puhelimessa miehen kanssa, kun tunsin että tuli pois. Vuotoa melko lailla. Ultralla varmistettiin, tyhjä kohtu. Olinhan minä jo nähnyt siteessä ison hyytymän jossa pieni vaalea pussi oli :' (
Hyvä puoli se, että näyttäisi tyhjentyvän itsestään, kohdun limakalvo oli enää 11mm. Nyt sitten vuodetaan vaan... josei parissa viikossa lopu niin katsotaan uudelleen tilanne. Mutta sain virallisen luvan yrittää uudelleen heti kun siltä tuntuu. Mies kysyi multa, että eihän luovuteta? Se antoi kyllä taas voimaa ja jaksamista. Että uskaltaa ja jaksaa sekin vielä toivoa!
Tähänhän minä olin valmistautunut vaikka kovasti muuta toivoin. Koko raskaus oli jotenkin omituinen - ei oireita, ei mitään. Luonto korjasi taas yhden liian rakkaan Enkelin hoiviinsa.
vm, meidä tarinat sen kun menee enemmän vaan saman laisiksi :(
Nyt käännetään uusi lehti, ja otetaan vastaan vain hyviä uutisia.
Olette rakkaita. Ihmismieli on niin outo, että tänään mietin, että tuliko tämä km siksi kun Haahuissa roikun?! Ajatelkaa! Aivan älytöntä ajatella noin, mutta kun sitä " syytä" niin jostain etsii. Ettehän loukkaannu? En vaihtaisi teitä mihinkään!!
Sofia: Niin, meidän tarinat alkaa olemaan liian surkeita... Ethän nyt suutu tästä... mutta, kun minä ajattelin, että mulle käy näin surkeesti koska olen jo näin vanha. Mutta, nyt huomaan, että sillä ei olekaan merkitystä. Joku muu tekijä säätelee näitä tapahtumia, ja enkelimme pilvenreunalla senkuin lisääntyvät. Yhtään emme sinne enää lisää lähetä, näissä on jo riittävästi.
Kovasti voimia ja jaksamista. Kyllä meidän vauvojen vuoro vielä tulee. Näin on pakko jaksaa uskoa.
Tuutupii: Onnea sinulle hyvistä kuulumisista!!
vm69
Elämä on uskomattoman epäreilua. Ei oikeasti löydy mitään järkevää sanottavaa. Kovasti jaksamista teille molemmille ja halauksia. Kyllä tästä vielä mennään eteenpäin. Vaikka en sinua " oikeasti" tunneaan niin usko että itken täällä mukanasi suruanne.
Tuutupii: Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Hienoa, että kaikki oli ok.
Sitten surullisempiin... =´(
Sofia: Siis voi ei... mä en kyllä ala... ei nyt sulle enää saa noin käydä. Niin paljon olet joutunut jo kokemaan, ei tätä olisi sinulle suonut, ei missään nimessä... Voimia teidän perheelle kestää vielä tämäkin suru. On sulla kyllä ihana mies.
Isot halit ja rutistukset!!! Olet mielessäni.
Katri
Lohduttava halaus sinulle ja miehellesi. Onneksi teillä on toisenne tukena ja turvana.
Keskenmenosi kuullosti kovasti samanlaiselta kun omani. Minulla vuoto loppui aika nopeasti kun sikiö oli tullut pois. La poistui eikä ma tullut enää mitään. siitä meni n. 6viikkoa kun alkoi menkat.
Toivottavasti tulet pian uudestaan raskaaksi.
Paljon voima haleja sinulle!!!
katri, vm, miukkeli, oinas, Ida ja Tuutupii. Ja Tuutupii: sydämeni pohjasta onnittelut sinulle ihanista uutisista! Sulla on täys oikeus olla superonnellinen :)
Tänään ja huomenna lepäilen, en mene töihin. Toivotaan, että komplikaatioitta selvitään tästä rytäkästä. Miestä kovasti pelottaa mun fyysinen puoli, sille oli kova kokemus katsoa lokakuussa kun vuodin ja vuodin synnytyksen jälkeen ja lopulta lähes tajuttomana, kylmissäni täristen kärrättiin kaavintaan/istukan käsin irrotukseen. Mies oli tuolloin jo pahinta pelännyt :( Nyt luulen että mies toivoo kovemmin kuin minä, että luonto hoitais kaiken pois ja infektioilta vältyttäis.
Väsyttää kamalasti. Lapset kotona, ja koitan olla mahdollisimman normaali. Onneksi, luojan kiitos ei ehditty lapsille kertoa. Huomenna ois kuukautisten mukaan ollut viikkoja 10, mutta niin pienoinen oli enkelintaimi joka ulos tuli, max 15mm pussukka :' (
Ja 5.3. sen kun lähestyy, Enkeli-Tytön laskettuaika.
Haahu-Rakkaat, uskaltaisin väittää, että me olemme yksiä maailman vahvimpia ihmisiä! Eihän tässä muuta voi enää todeta.
Olen pahoillani :-/ Kovasti jaksamisia ja voimia!!! En osaa muuta sanoa.
-Ultsi-
Maaliskuun alussa meilläkin " surullinen" päivämäärä. Inka syntyi 3.3.
Ihan totta sanoit, että me haahut olemme vahvoja. Ehkei ihan niin aina, mutta kummasti sitä vaan pohjalta nousemme.
vm69
Sofia: Hirmuiset halit ja pahoittelut sinulle. Tämä on vaan niin väärin. En oikein tiedä mitä sanoisin :`(
En enää muista kenellä oli ihania ultrakuulumisia (tuutis?) :) ONNEA KOVASTI! Hienoa kuulla myös näitä positiivisia uutisia välillä :)
Katrin tilanne jännittää täällä ihan sairaasti...voi kuinka toivoisin, että olisit jo pidemmällä ja ne tuntemukset olisivat liikkeitä. Toivon ja itseasiassa uskonkin näin. Olisi enemmän kuin ansaittua, että pääsisit viikoissa aimo harppauksen eteenpäin. Mutta mikä parasta: elämä voi näköjään yllättää monella tavalla, joten jaksetaan uskoa niihin pieniin ja suuriinkin ihmeisiin :)
VM: Voimia sulle ja plussavirettä uuteen kiertoon. Oot minua aina niin tukenut, niin haluan sua tsempittää erityisesti, toki muillekin kestäviä plussia peukutan :)
ON: Terolutit pitäisi aloitella ensi viikolla, mutta sitä ennen on vielä lääkärille soittoaika, ja aion kysellä vielä hieman mieltä askarruttavista asioista. Ennen viime menkkoja ei siis ollut tuhrua, mutta jälkeenpäin tuhrutteli monta päivää. Kierto ei siis ole vieläkään kondiksessa, vaikka elin jo toivossa. Keltarauhashormonikuuri on siis edessä, se on nyt selvä, eikä tarvitse sitä pohtia enää.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
kamalasti. Hirveitä vihan ja katkeruuden tunteita. Paskamaisen tempun teki joku (?? ketä voi syyttää??) meille taas. Pahoja fiiliksiä tosiaan. Enkelin syntymän jälkeen oli ainoastaan valtava suru ja ikävä, joka muuttui kaihoksi ja kauniiksi muistoksi. Nyt on vaan katkeruutta ja vihaa. Miksi aina pitää tippua lähtöruutuun...
vm, miten sulla meni tuntemukset? Tai miten teillä muilla? Mulla vaan nyt v***ttaa. Taas tuli jo mietittyä, mitkä vaunut ostetaan, mihin pinnasänky saadan SITTENKIN laitettua, kesäloman suunnittelin pitäväni mukavasti ennen äitiysloman alkua... kaikkea sitä KUITENKIN ehtii suunnitella, vaikka koittaa olla realisti ja varovainen unelmissaan. Kirosanoja tulee vaan mieleen.
Elämä tuntuu vaan paskalta.
En osaa enää sanoa mitään. Sofia, olen todella pahoillani puolestanne! Mikään ei varmasti lohduta. Itsekin olin kauheimmissa katkeruuden syövereissä kun menetin toisen vauvan. En voi kuin lähettää halauksia sinulle ja koittaa lähettää voimia!
Katrille kuuluu onneksi hyvää ja toivottavasti ensi viikolla vielä parempaa. Eiköhän ne ole pieniä liikkeitä kun siellä masussa kutittelevat, ihanaa.
Omaa napaa sen verran että plussannut olen mutta en ollenkaan uskalla tuonne toiselle puolelle. Tänä aamuna alkoi sitten rusehtava valkovuoto ja nyt on pelko persiissä entistä pahemmin. Tuli vain olo että näin taas. Maanantaina on ensimmäinen käynti neuvolassa, silloin pitäisi olla rv 6+1. Jotenkin vain tuntuu toivottomalta.
Kaikesta huolimatta hyvää päivän jatkoa toivottelen!
Villiina: Kiitos tosi paljon. Tuli hyvä mieli itselle, jos olen sinua saanut positiiviselle mielelle. Kaikkea hyvää toivon sinullekin. Jäin miettimään noita keltarauhasjuttuja. Mulle joku vinkkas yhdessä toisessa pinossa kerran niistä. Kun mulla on viimeiset 2v ollut aina ennen menkkoja vähän tuhrua. Onko se siis aina merkki jostain keltarauhashormoni häikästä. Pitäisköhän munkin mennä mittauttaa sitaää? En ole oikein perillä näistä.
Sofia: Life sucks. Näin se vaan on. Mun fiilikset marraskuussa oli just samanlaisia. Vaikka kuinka olin varautunut pahimpaan, silti mielessäni jo suunnittelin ihan kaikkea. Laskin jo milloin voin jäädä saikulle mun paskasta työpaikasta täydellä palkalla ennen äippälomaa. Mietin myös, että eipä ostetakaan sitä uutta lipastoa, kun pinnasänky sittenkin tulee tohon makkariin. Olo oli niin katkera ja huijattu... Mutta, siitäkin suosta nousin. Ja niin nouset sinäkin. Mutta sitä selitystä, että kaikella on tarkoitus, en hyväksy. Kun se tarkoitus oli saada se vauva, eikä menettää sitä. Se joka näistä asioista päättää, voisi jo pikkaisen ottaa kohtuutta mukaan. Vaikka, täälläkin palstalla on monia jotka ovat joutuneet km:n kokemaan meitäkin useammin.
Lumipyry: Noista tuhruista olen kuullut paljon, ja suurin osa niistä varmaan on harmittomia. Tsemppiä neuvolan odotteluun ja luota siihen, että kaikki sujuu hyvin.
Katrille kanssa hermoja odotteluun. Vaikka sinullahan tunnetusti on lujat ja rautaiset hermot.
vm69
villiina: Kiitos sulle sanoistasi! Sitä toivon mäkin, että pidemmällä olisin, mutta en oikein jaksa siihen uskoa. Viikon päästä sitten sen tietää. Piinaavaa odottelua siihen asti...
Sofialle edelleen jaksuja ja isot lohtuhalit!! Kyllähän nuo tunteet aina heittelee puolelta toiselle ja sitä miettii miks taas kävi näin. Ja tosiaan... kirosanojakin riittää sen itkun lisäksi. Ja kuten aiemmin sanoit, niin vahvojahan täällä ollaan ja jokaisesta suosta on noustu kuitenkin aina jossain vaiheessa.
lumipyry: Niin, toivotaan että liikkeitä ovat. Välillä vain epäilyttää onko niitä kuitenkaan... nytkin kun on jo yli puoli vuorokautta siitä kun olen tuntenu niitä viimeksi... Tsemppiä sullekin ettei se rusehtava valkkari mitään pahaa meinais... jos olis vaan jotain harmitonta vuotoa ja vanhaa verta...
vm: Tällä kertaa niitä hermoja kyllä tarvitaan. Edes testailujen odottelussa en ole näin jännittyny ja kärsimätön ollu. Päivät vielä pitkiä kotona ollessa, eikä sitten aikakaan kulu niin kovin nopeaan. PIINAA tää on kyllä tällä kertaa!!
ON: Kuten tuossa jo lumipyrylle kerroin, niin aikaa on kulunu jo aika paljon kun viimeksi on ollu niitä tuntemuksia on ne sitten ollu liikkeitä tai ei. Aika vähän on muutenkin ollu oireita nyt viimeisen vuorokauden aikana, joten epäilykset alkaa kyllä hiipiä mieleen...
Hyvää viikonloppua kaikille!!
....enää ei niin positiivinen katri72
Sofia: Edelleen olet mielessä. Toivon vain niin kovasti teille voimia!
lumipyry: Onnea plussasta! Ruskea tuhru tuskin mitään vakavaa on, jaksa vain uskoa. Mulla tuli viime viikoloppuna verensekaista tuhrua, mutta silti siis pikkuisella kaikki hyvin.
Tuutis ja Minimaalinen rv 6+5
Palasin takaisin noihin ovistuntemusten ja kierron mukaan laskettuihin viikkoihin, kun neuvolassakin halusivat niin tehdä + että huomasin mittavirheen (melkein 1 mm) eilisissä ultrakuvissa, joten pikkutyyppi on kyllä isompi kuin ultrassa mitattiin.
Sofialle iso halaus :´( Olipa tosi surullinen uutinene. Minä olin km jälkeen ensin surullinen, sitten tyhjä ja sitten tuli armoton vit**us ja katkeruus. Se meni sitten onneksi aika pian ohi, koska tunne oli kamala. Mutta sun kokemusten jälkeen ei ole todellakaan ihme, että tunteet ovat rajuja. Anna itsellesi aikaa ja kaikille tunteille lupa. Sitten tulee taas huominen joka on eilistä parempi. Voimia!
Katri: Hui mahdoton miten jännää! Ihan käsittämätöntä miten jaksatkin odottaa ensi viikkoon. Minä olisin juossut neuvolaan ja pyytänyt kokeilla kohdun kokoa ja kuunnella sydänääniä. Luulin itseäni aika rauhalliseksi... Ja kissanvillat... ;)
Onnea kaikille iloisia ultrakuulumisia saaneille.
Lumipyrylle onnea plussasta ja toivotaan tuhrun kuivuvan pois!
Itse kotona influenssan jälkitaudissa. Poika myös kovassa yskässä, kuumeessa ja silmätulehduksessa. Täti olis tervetullut viikonvaihteessa tai ensi viikon alussa.
Toivottelen jo hyvää viikonloppua kaikille!
Trappa
Pikaista paranemista sulle!!
vm69
Niinhän se vuoto tuntuu olevan runsastumaan päin... Ihan pinkkiä vuotoa tuli jo lorahdus, sitten asettui taas. Nyt sitten vain odottelen että koska alkaa masukki tulemaan ulos. Voi itku että on surkea olo!
Kiitos kaikille ihanista lohdun sanoista! ja anteeksi tämä pelkästään itseen keskittyminen.
Itkuhan täällä tulee..*kunnon rutistus*