Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 5 *~*

29.01.2007 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.

[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka varmasti tiedätkin, niin älä lueskele niitä km-juttuja. Sieltä löydät kyllä itsesi ja samat oireet jokaisesta kirjoituksesta. Se vain herättää epävarmuutta ja kääntää mieltäsi yhä enemmän negatiiviseksi tiedostamattomastikin. Tiedän kyllä että tieto tuntuu sillä hetkellä olevan ainoa joka helpottaa, mutta yritä löytää niitä positiivisia tarinoita!

Kivuista sen verran, että kyllä varmasti huomaisit jos keskenmeno tulisi, ei sinulla niin korkea kipukynnys voi olla. Ja 8 päivää vuotoa on vielä lyhyt aika, vaikka tuntuukin ikuisuudelta!

Toivotaan että viikko menee nopeasti ja pääset tarkistuttamaan tilanteen. Mikäli olo tuntuu sietämättömältä jo henkisestikin, se päivystys on hyvä paikka!

Voimia toivottaa DreamOne

Vierailija
22/80 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaan DreamOnea eli ei tosiaan kannata niitä km-juttuja lukea raskaana ollessa, sillä sitähän sun on " pakko" vielä olla. ;) Mutta kovasti olet ajatuksissa ja mielessä ja voimia lähettelen. Yritä kestää se viikko, niin näet mikä oikeasti on tilanne. Onhan näitä vuotojuttuja tullu luettua niin monenmoista näiden vuosien aikana ja onnellisesti on silti kaikki päättynyt. Tsemppiä!

Halit!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta on pitkä aika. Rohkaisee meitäkin jatkamaan. Itsellä tilanne tuntuu välillä epätoivoiselta, koska ikääkin alkaa jo olemaan. Toisaalta aikaisemmin ei ole ollut mahdollista ryhtyä lapsen tekoon karmeitten suhteitten vuoksi. Onneksi nyt rinnalla ihana mies, mistä lieneekin ilmestynyt, ja nyt mahdollisuus tarjota lapselle suotuisat olosuhteet. Sitä kun on parikymppisestä asti haaveillut ja joutunut pakon edessä luopumaan asiasta vuosien ajan ja nyt kun vihdoinkin....Sitä niin odottaa ja pelkää. En tiedä kuinka jaksan jos keskenmenoja tulee jatkossakin, mutta toivottavasti toisten osoittama sinnikkyys ja urheus auttavat. Kiitos Katri!

Mutta hui hai..yritän nyt keskittyä tähän hetkeen ja odotella torstaita.

Vierailija
24/80 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olisin mäkin halunnu vauvan jo 25-v ja nyt keväällä täytän 35, että pitkään olen kanssa saanu odotella. Mies ei vain ollu aiemmin valmis. Ja nyt sitten vielä nää ongelmat, ensin ei vain raskautunu millään ja nyt sitten voi sanoa melkein, että sarjassa 2 krt vuodessa raskaana, mutta harmi vain sitten on tullu km:t joka kerta.

Mutta illan jatkoja!!

Ja tsemppiä! =)

Vierailija
25/80 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos rakkat! Ja aivan oikeassahan te taas kerran olette. Pois tuolta km-puolelta... tosiaan olen noita kipuja miettinyt, että kuin paljon koskee kun kovasti koskee?? Lohdutti kuulle DreamOne, että kovasti koskis! Kai oisin minäkin silloin lääkäriin hakeutunut. Eli odotan viikon... tänään ei ole muuten supistellut tai juiminut alavatsaa ollenkaan.. positiivista!

Olette niin ihania, rakkaita ja kannustavia :' )

Täysin korvaamattomia!

Vierailija
26/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, nyt vaan omaa napaa...

Eli ultrassa käyty ja yksi sykkivä sydän havaittu!!!! Koko vastaa viikkoja. Olen niin onnellinen ja helpottunut. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin :-)

Sofialle edelleen kovasti jaksuja!!!!!!!!!!

-Ultsi + Lahja 7+6-

Vierailija
27/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täälä on ajatuksia vaihdettu, kiva lukea mitä teille kuuluu.

Katrille ihan pakko sanoa etta vau! ajatella jos olisit jo rv16. olis kyllä tosi hieno juttu. Kyllä nyt tuntuu aika pitkältä että pääset lääkäriin ja toivottavasti ultraan. 4 vuoden yrityksen jälkeen olisi ihan kohtuullista päästä siirtymään heti rv16 :) Voi vitsi, tuntuu hienolta. alku liikkeet on kuin pieniä kuplia masussa, uskomattoman hienon ja hennon tuntuisia.

Miukkeli: Pidetään sinulle peukkuja että saat testistä iloisia uutisia. Joko olet testannut?

Sofia: Ikävää että vuoto kiusaa sinua aina vain. Luulisin että olisit huomannut jos sikiö olisi tullut pois, kyllä sen huomaa. Joten yritähän pitää vielä toivoa yllä. Etkö pääsisi ennemmin sinne ultraan että loppuisi tuo ikuisuudelta tuntuva epävarmuus että missä mennään. Se on tosi raskasta sinulle. Voima halauksia sinulle oikein lujalla rutistuksella!!!

Ultsi: Jännityksellä odotellaan ultra kuulumisia!

Tuutupii: Hienoa että tuhrut viimmeinkin loppu. Sinulta myös odotellaan ultra kuulumisia!

Itselle ei mitään uutta. Täti lopettelee vierailuaan. Oon pikkumiehen kanssa kotona. Sillä on kova yskä ja kuumetta, vaikka ei sitä huomaa. Tuossa se leikkii traktorilla niinkuin aina.

Paljon jännittäviä tapahtumia on meneillään näillä sivuilla. Pitää ahkerasti käydä katsomassa josko olis jotain uutisia käyty kertomassa. Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!!!

Vierailija
28/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia uutisia KATRI!! Ihan villiä :)

SOFIAlle tsemppiä.

Minä yritän kovasti olla positiivinen ja keskittyä siihen 90% mahdollisuuteen että tällä kertaa raskaus meneekin ihan hyvin. Kirjoittelen nyt jo enempi (tai no, sen minkä ehdin) tuonne toiselle puolelle. Tulen kuitenkin vielä huikkaamaan kuulumiset jos tässä päästään peräti np-ultraan asti ja saadaan sieltäkin positiivinen lausunto. Lääkäri missä kuunnellaan sydänääniä on 14.2. ja ultran pitäisi tulla sitten siitä n 10 päivän päähän.

Hyvää vointia jälleen kaikille ja kovasti vauvasäteitä + liimaa niitä tarvitseville!!

t Joululahja

Vierailija
29/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika olisi näillä näkymin 1.9. ja raskausviikot siis jotain 9+, pian 10

Vierailija
30/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: Kyllä sen km:n tulon tosiaan tuntee. Mullakin ollut aivan tosi kovia kipuja ja tuskissani olen ähkinyt ja vääntelehtinyt kun ei ole tiennyt miten päin olisi. Peukkuja pidän edelleen, että kaikki olis kuitenkin hyvin.. bdbdbd

Ultsille onnittelut aivan mahtavista ultrakuulumisista tännekin puolen!! =)

72oinas: Joo, varmaan hyppäisin noin kuvaannollisesti kattoon, jos varmistuis että todellakin olisin niin pitkällä. Ja mikäpä olis sen kivempaa kun huomata olevansakin " turvallisemmilla vesillä" saman tien. =) Tänään olis siinä tapauksessa rv 16+3... hui! Tsemppiä ja onnea tulevaan kiertoon!! bdbdbd

Joululahja: Jep, mä taas kerran pidän täällä jännitystä yllä, jottei kenelläkään kävis aika pitkäksi... =D Joo, riippuen ens viikon kuulumisista, niin voi hyvinkin olla niin, että mäkin täältä sitten poistun pikku hiljaa...

By the way.. lisäsin sut nyt plussanneisiin, kun tässäkin sen la:n mainitsit. Toivottavasti ok? Voin sen kyllä poistaakin, jos haluat.

ON: Kuten tuossa Joululahjalle jo sanoin, että riippuen ens viikon lääkärikuulumisista missä vaiheessa olen, niin ehkä saatan kanssa poistua pikku hiljaa kokonaan tuonne exien puolelle. Mutta jos viikot ovatkin ne pienemmät, niin sitten vielä pyörin kummassakin...

Mutta näin alustavasti voisitte alkaa miettiä kuka alkais uudeksi listaemoksi, jos mä nyt sitten ens viikon jälkeen lähden tältä puolen... Voin kyllä sitten opastaa, joten siitä ei ole kiinni. Ihan helppoa hommaa kun sen oppii...

Sitten eilisillasta. Villiä menoa oli illalla masussa, oli se sitten liikettä tai ei. Moneen kertaan huomasin sellasta kevyttä tökkimistä... Sen olen vain huomannut, että tähän mennessä on aina ollu ilta, kun alkaa tapahtua.

Oikein kivaa päivän jatkoa kaikille ja plussaonnea!! =)

Katri rv 8+4 tai 16+3

Vierailija
31/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lämmityshommat alkaneet, puita siirtelen liiteristä rappusten eteen kottikärryillä, ensimmäinen puusatsi olkkarin pesässä. Lunta satanut yön aikana, lumitöitäkin pitäisi aloitella. Mies lähti juuri iltavuoroon. Täällä ollaan koirien ja kissojen kanssa.

Ultsi: ihania kuulumisia, sykettä elämään!

Oinas: en ole vielä testannut, pelkään tulosta, olen arkajalka...

Katri: anteeksi oma napa hermoilut, en muistanut, että teilläkin esikoista odotellaan. Onhan tätä aikaa vielä edessä päinkin, vaikka odotus silti tuntuu kestävän pitkältä. Jännityksellä odottelen kuulumisiasi.

Oma napa: kierto 27/30. Olen ihan ymmällä näiden oireiden suhteen. En osaa sanoa onko nämä menkka vai raskausoireita. Viikon verran on ollut: rinnat arat, lämmöt maanantaista asti koholla, mielialat vaihtelee: välillä räjähdysherkkä ja sit taas herkkä herkkä. Väsymys alkoi viikko sitten, mutta nyt viimeiset pari päivää tarmoa aika lailla. Voimia riittää. Jatkuva tunne, että kohta jotain valahtaa housuihin, kauhulla vessareissujen yhteydessä tarkka paperitutkinta(aikamoista etsivähommaa:)) Ei mitään suurempia vatsan nipistelyjä, välillä oikealta alavatsalta vihloo. Päätä särkenyt viimeiset kolme päivää. Olen miettinyt uudestaan testaamista, testaanko vai odotanko menkkoja. Mitä mieltä te muut ootte?

Vierailija
32/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialle edelleen jaksuhaleja! *rutistaa*

Ultsi: Tälläkin puolella onnittelut hienoista ultrakuulumisista!

Miukkeli: Mä voisin sua yllyttää jo testaamaan, kun itse sain plussan jo kp28/30... Plussasäteitä edelleen ++++++++++.

Vierailija
33/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiusi mua:))*rebes nauramaan*

Vierailija
34/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miukkeli: Mä taas (täällä tunnetusti) rauhallisena?? odottelisin siihen kun menkat olis päivän myöhässä ja sitten testaisin.

Ittelle ei mitään uutta. Miestä vain odotellaan kotiin, mutta siihen nyt menee vielä noin 2.5 tuntia... Masutuntemuksia on edelleen ollu, tuossa iltapäivemmällä ja sitten äsken..

Illan jatkoja kaikille!!

Vierailija
35/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ultrassa ilahtuneille onnittelut!

Miukkelikos se testaamista mietti? Minä " ei niin rauhallisena" yllyttäisin testailemaan... kyllähän noilla herkillä näkee 3 päivää ennen menkkoja ;)) Ei vaan, hyvähän se on jos malttaa odottaa. Itse en malttanut ollenkaan tuota odotushommaa, vaan alotin testailun muistaakseni kp 26/36--> Joo-o, hullua :) Mutta kun ei vaan malttanut odottaa! Ekan plussan sain sitten 28/36--mitälie. Outoa sinänsä, mulla on siis pitkä kierto, ja sikiä oli rv 7+5 ultrassa kovin pieni, vastaten noin viikkoa 6. Omituinen tämä koko raskaus mulla, jos nyt vielä raskaana olen :(

72oinas:Kiitokset lohdutuksista. Kyllä tässä melko hyvin jaksellaan. Ultria ja ultraajia on mulla työpaikka täynnä, kätilö kun olen. Mutta haluan nyt pitää matalaa profiilia kun on niin noita mutkia matkassa. Yhdellä luottolääkärillä vain sitten käyn. Miehenkin kanssa on yritetty järkeillä, että ei se ultra mitään pelasta, kertois toki tämän hetken tilanteen. Mutta tapahtuu mitä tapahtuu, ultrataan tai ei. Joten odotan nyt sovittua tapaamista ens viikon tiistaina.

Mullahan ei oikeestaan ole ollut edes mitään raskausoireita, lukuun ottamatta ihan alun väsymystä. Sekin ihmetyttää, ei pahaa oloa ei kerrassaan mitään. Ja vuotoa (veristä) on siis edelleenkin. 9 päivä jo... sais kyllä loppua!

Mietteliäänä Sofia

Vierailija
36/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkaa tulee iku:(

Sofia: *virtuaalihalitus*

Huomenna käväsen testin ostamas ja testailen pe, katsotaan sitten mitä tuleman pitää..

Tämä oli lyhyt visiitti, huomenna taas tavataan.

Jaksuja kaikille ja hyviä öitä:)

Vierailija
37/80 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuulin jälleen tänään yhdestä raskaudesta tuttavapiirissä. Mä en jaksa enää, koko ajan lisää loskaa niskaan, juuri kun aurinkoa olisi näkyvissä. Mietin vain mitä olen tehnyt väärin, kun emme lasta saa... en tajua miten te usean keskenmenon kokeneet jaksatte. Mulla on kuitenkin " vain" yksi tuulimuna toistaiseksi takana. Eipä muiden raskaudet minulta pois ole, sattuu vaan niin kuulla noita juttuja uudelleen ja uudelleen...ja kun niitä on tulossa koko ajan lisää, tiedän sen, ja pahinta odotan jo vaikkei saisi...

Teidän kaikkien raskautuneiden puolesta olen ikionnellinen ja tuonne ylös lähettelen toiveita siitä, että kaikilla menisi kaikki hyvin ja vaavit olisivat vielä tämän vuoden puolella kainalossa :)

Mukavaa loppuviikkoa!

Vierailija
38/80 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä taas tapahtunut! Tsemppiä paljon pienten masuasukkien kasvattajille! Toivottavasti selviätte säikähdyksellä.

KATRI: No mutta oho! Sulla onkin jännät paikat. Olisi se enemmän kuin reilua, että sulla olisikin jo 16+ viikot menossa. Joka tapauksessa raskaana olet, ja se tietysti on tärkeintä. En malta odottaa, koskas saitkaan tietää todelliset viikot?

Omaan napaan: kuumeilun olen yrittänyt siirtää syrjään ja odottaa mitä tulee. Päiviä en ole edes laskeskellut vasta kuin tänään, kun on yksi uimisjuttu viikonloppuna ja kierto olikin jo 34/30!!! Oireita ei ole minkäänlaisia, ei siis menkka- eikä raskausoireita. No vähän ehkä väsyttää, johtuen tuosta flunssasta. En kyllä aio testata vielä, vaikka testikin olisi kaapissa. Olen oikea rauhallisuuden perikuva...(uskokoon ken haluaa)

Vierailija
39/80 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida: Ens viikon torstaina on lääkäri, joten silloin pitäis sitten tietää millä viikoilla mennään ja sitten päivää myöhemmin on eka neuvola. Kiitos toiveista, että olisinkin pidemmällä. Olishan se aivan mahtavaa! =)

Ja sullakin kierto jo tossa vaiheessa. Tsemppiä ja plussaonnea!! Toivottavasti testaus näyttäisi kaivattua plussaa!! bdbdbd

ON: Kiireinen aamu takana. Kello oli soimassa kuudelta ja miehen kanssa herättiin sitten vähän ennen puolta yhdeksää. Ihan kauhea häslinki ollu koko ajan ja lopuksi mies sai lähteä vielä juoksemalla töihin.

Eilisiltana viimeksi " särjen nyppimisiä" . Nyt aamulla kun makasin selälläni, niin eipä ollukaan enää niin kovin mukavaa... tuli jotenkin painostava ja tukala tunne, niin käännyin kyljelleni. Se auttoi ja tuo tunne hävis. Ruuan haju teki pahaa. Siinä oikeastaan viimeisimmät oireilut toistaiseksi.

Hyvää päivän jatkoa!!

Vierailija
40/80 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kovasti pahoillani sun puolesta...

Voimia!!

vm69