Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko vaatia rahat takaisin Saaren Taika aurinkovoiteesta? Tunnen oloni täysin k*setetuksi

Vierailija
07.06.2024 |

https://karkkipaivablogi.com/

ostin juuri pari kuukautta sitten kyseisen aurinkovoiteen ajatellen että se on tosi hyvä ja luonnollinen, kun vielä imetän. Lukekaa tuo juttu. Kai tästä pitäisi tulla heille joku sanktio? Voinko vaatia rahat takaisin, koska en voi tuotetta enää käyttää?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaren Taikatemppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaren Temu

Vierailija
4/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että mitäs naiset menitte miljoonannen kerrran halpaan. Ehkä ei kannattaisi uskoa kaikkea mitä somessa lukee!

Vierailija
5/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette niin ulkonäkökeskeisiä, että mikä vaan, mikä jossain somessa teille myydään menee kiljuen aina läpi, jos tarjoaja vaan on edes kivan näköinen

Opitteko tästä mitään? Tuskin

Vierailija
6/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia itse aina tarkistan tuotteen ainesosat, ennen kuin ostan tuotteen. Esim cosnda nettisivu on hyvä siihen. Mun kokemuksesta varmaan noin 95% tuotteista, jotka mainostaa olevansa luonnon kosmetiikkaa ei sitä oikeasti ole. Ja tämä on siis suomalaisissakin brändeissä. Korealaisissa tuotteissa on useammin paremmat ainesosat.

Vierailija
7/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vauvasi siihen kuolee.

Mikä yllätys tällainen kellekään voi olla? Omaakin järkeä saa käyttää eikä vain langeta markkinointikoneiston sumutukseen.

Vierailija
8/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa itse lukemaan ainesosia purkin takaa, ei ole vaikeaa erottaa onko tuote luonnollinen vai ei.

Vierailija
9/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaren taika -tuotteet on muutenkin ihan kuraa. Kalliilla hinnalla tehotonta pascaa. Ainoa hyvä tuote heiltä on ollut siivoussaippua, eikä sekään nyt mikään ihmeaine ole toisin kuin sivulla väitetään.

Vierailija
10/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa itse lukemaan ainesosia purkin takaa, ei ole vaikeaa erottaa onko tuote luonnollinen vai ei.

Ei ole aikaa alkaa opetella kaikkia incej, luulin että näin tunnetun sivuston teksteihin voi luottaa. He mainostavat että ainesosat 100% luonnollisia, myrkyttömiä ja 100% kotimaisia. Luulin että kun maksan enemmän näistä niin tuen yritystä joka on tehnyt selvityksen puolestani. Mutta hehän myyvät samoja myrkkyjä mitä muut firmat jotka ei edes yritä mainostaa olevansa parempia tai turvallisia

Vierailija
11/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla tappavana ympäristömyrkkynä kielletty synteettinen tuoteaine aurinkorasvassa. Taika on se että ei mikään enää kasva mökkirannassa uimareissun jälkeen.

Vierailija
12/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tätä samaa tulin sanomaan. Miksi aloittaja luottaa vain jonkun sanomiseen. Se on silloin oma mika jos sokeasti luottaa.  Minkä tahansa tuotteen aineosat itse PITÄÄ LUKEA. Näitä tuote huijauksia on siellä tai täällä ja kaikenlaisissa tuotteissa.

Minä luen kosmetiikasta aina aineosat .Luen myös kaikista ruuista, leivästä lähtien.

Vierailija
13/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta paskaa

Vierailija
14/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tätä samaa tulin sanomaan. Miksi aloittaja luottaa vain jonkun sanomiseen. Se on silloin oma mika jos sokeasti luottaa.  Minkä tahansa tuotteen aineosat itse PITÄÄ LUKEA. Näitä tuote huijauksia on siellä tai täällä ja kaikenlaisissa tuotteissa.

Minä luen kosmetiikasta aina aineosat .Luen myös kaikista ruuista, leivästä lähtien.

Ruuista luen kyllä, leivästä alkaen. Mutta ei voida olettaa että kaikki kuluttajat osaavat kaikki inci-listan tuotteiden nimet ja ainesosat ja niiden turvallisuudet ulkoa tai voivat edes opetella niitä. Joku vastuu myyjällä täytyy olla, he suorastaan mainostavat täysin päinvastoin tuotteitaan kuin mitä ne ovat. 

Vierailija
15/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuan määrä on liiallinen jos hierot kostealla mikrokuituliinalla taikasaippuaa, jättää kyllä kiiltävän pinnan mutta se on liika saippua joka siinä kiiltelee. Yhtä hyvin voit kiillottaa pinnan tipalla mitä tahansa pesuainetta joka ei jätä vaahtoa pintaan, vaikka Kiillon Asteria.

Ammattisiivoojat käyttää 1 ml pesuainetta litraan ja sillä määrällä kostutetaan monta mikrokuituliinaa. Joku jopa raastaa näitä saippuoita valmiiksi veteen, oikeasti liuos on neljän tunnin päästä täynnä mikrobeja ja käyttökelvoton.

Vierailija
16/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran shampoon ja hoitoaineen sieltä, kun luvattiin luonnonkiharalle "herättelyä" . P*skat - ei toiminut sen vertaa kuin aiemmat curly girl - tuotteet, joita käytin. Ne "arvostelut" oli kukkua tai ihmisiltä, jotka oli aiemmin hoitaneet silikoneilla hiuksiaan.

Vierailija
17/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nää naiset mitään kemistejä ole, taustasta kun on lukenut niin hyvin varmaa että myy joko muiden tuotteita tai muut ne ovat kehitelleet

Vierailija
18/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihi? Mihin perustuu kuvitelma, että "luonnollinen" on yhtä kuin myrkytön tai turvallinen? Ehkäpä vika on siinä, että uskoo tuollaiseen ajatusvirheeseen.

Vierailija
19/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia. Ja ole kuluttajaneuvontaan yhteydessä harhaanjohtavasta markkinoinnista. Aurinkovoiteita tai mitä tahansa kosmetiikkaa ostaessa kannattaa luottaa sertifikaatteihin kuten ecosert. Tällöin ulkopuolinen toimija on tsekannut ainesosat eikä kyse ole valmistajan omista puheista. Onkohan Saaren Taian millään tuotteella sertifikaattia, en ainakaan itse ole sellaista löytänyt. Muutenkin tuo firma ostaa halpoja tuotteita esim. Puolasta vain omalla etiketillään ja laittaa 10-kertaisen hinnan kuten se mainostettu shampoo.

Vierailija
20/95 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla tappavana ympäristömyrkkynä kielletty synteettinen tuoteaine aurinkorasvassa. Taika on se että ei mikään enää kasva mökkirannassa uimareissun jälkeen.

Öö, yhdessä Yhdysvaltain osavaltiossa kielletty tuote?