Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko vaatia rahat takaisin Saaren Taika aurinkovoiteesta? Tunnen oloni täysin k*setetuksi

Vierailija
07.06.2024 |

https://karkkipaivablogi.com/

ostin juuri pari kuukautta sitten kyseisen aurinkovoiteen ajatellen että se on tosi hyvä ja luonnollinen, kun vielä imetän. Lukekaa tuo juttu. Kai tästä pitäisi tulla heille joku sanktio? Voinko vaatia rahat takaisin, koska en voi tuotetta enää käyttää?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy ostaa apteekista kosmetiikka. Todella hävytöntä saaren taikalta!

Vierailija
82/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa itse lukemaan ainesosia purkin takaa, ei ole vaikeaa erottaa onko tuote luonnollinen vai ei.

Just tätä samaa tulin sanomaan. Miksi aloittaja luottaa vain jonkun sanomiseen. Se on silloin oma mika jos sokeasti luottaa.  Minkä tahansa tuotteen aineosat itse PITÄÄ LUKEA. Näitä tuote huijauksia on siellä tai täällä ja kaikenlaisissa tuotteissa.

Minä luen kosmetiikasta aina aineosat .Luen myös kaikista ruuista, leivästä lähtien.

No ei ole oma vika. Ei kaikkien tarvitse opetella kemisteiksi. Tätä varten on olemassa lainsäädäntö. Eivätkä yritykset uskalla yleensä toimia näin, koska tällaisesta toiminnasta jää kiinni, ja brändi on tuhottu. MOT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset osaa enää taivuttaa sanoja? Saaren Taika - > Saaren Taian

Vierailija
84/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, voiko inceihinkään luottaa? Tämä tapaus opetti, että ei voi.

Vierailija
85/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sivusta, mutta ko firmasta kuitenkin. Heidän tykkääjät ja seuraajat on aivan karmeita joukkohyökkääjiä, jos erehdyt mitään kyseenalaistamaan esim firman face sivuilla. Sain itse oikein kunon hyökkäyksen päälleni, kaivelivat profiilistani jotain vanhoja juttuja ja raivoilivat. Boikottiin meni jo tämän jälkeen, ei tarvinnu odottaa tätä kohua.

Vierailija
86/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että mitäs naiset menitte miljoonannen kerrran halpaan. Ehkä ei kannattaisi uskoa kaikkea mitä somessa lukee!

Täälläkin on kosmetiikkaketjuissa usein näitä vähän parempia "hyi mitä moskaa, minä käytän vain luonnonkosmetiikkaa"-tyyppejä. Siinä se taas nähtiin, luonnonkosmetiikka my ass. 

Meinaat, että luonnonkosmetiikkaa ei ole olemassa? Mutta joo, edellisestä kommentista näkee sen, mitä hallaa kohu on tehnyt koko luonnonkosmetiikka-alalle.

Vierailija
87/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sivusta, mutta ko firmasta kuitenkin. Heidän tykkääjät ja seuraajat on aivan karmeita joukkohyökkääjiä, jos erehdyt mitään kyseenalaistamaan esim firman face sivuilla. Sain itse oikein kunon hyökkäyksen päälleni, kaivelivat profiilistani jotain vanhoja juttuja ja raivoilivat. Boikottiin meni jo tämän jälkeen, ei tarvinnu odottaa tätä kohua.

Vierailija
88/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on herkkäihoisille vanha yritys Dermosil. Ne tuotteet ihan oikeasti toimii ja firma ei mainosta mitään isosti, ei ainakaan epärehellisesti. Uskon, että tuolla firmalla on suomalaisia tuotteita ainakin osa aina ollut. Lisäksi, Dermosilin tuotteet on edullisia ja kohtuuhintaisia. 

Ei ne kyllä herkäihoisille sovi. Todella hajustettuja, allergisoivia ja moni saa niistä oireita.

Dermosililla on Sensitive-sarja jonka kaikki tuotteet on hajusteettomia ja tehty yhteistyössä allergia- ja astmaliiton kanssa.. Omia  suosikkeja sarjasta on suihku&kylpyöljy ja hajusteeton deodorantti. Olen sairaalassa töissä joten hajusteettomat tuotteet on hyvä olla.

Hyvä suomalainen luonnonkosmettiikkasarja herkälle iholle on Laponie of Scandinavia. Perustajina suomalaiset naiset, joilla vankka alan osaaminen.

Vierailija
89/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä luonnonkosmetiikkaa olevia auringonsuoja-aineita on Patykalla ja Alga Marisilla. Pailla on hyvä kasvoille tarkoitettu herkän ihon auringonsuoja, Brittish Summer Time.

Vierailija
90/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
91/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimejä ei voi taivuttaa noin. Emme voi sanoa esim Petteri Orvon hallitus vaan se täytyy kirjoittaa Orpon koska kyseessä on nimi.

Vierailija
92/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuup

Vierailija
93/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimejä ei voi taivuttaa noin. Emme voi sanoa esim Petteri Orvon hallitus vaan se täytyy kirjoittaa Orpon koska kyseessä on nimi.

Sanotko myös MeNaisetien artikkeli? 

Vierailija
94/95 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi valintani on Twistbee verkkokauppa! He tutkii inch listat kuluttajan puolesta 🏻 

Jokaiseen tuotteeseen olen ollut tyytyväinen mitä oon heidän kautta ostanut. Olen ollut asiakas jo vuosikausia. 

Vierailija
95/95 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuo linkki edes viittaa? Eihän tuolla noissa Karkkipäivä-blogin aurinkovoideartikkeleissa missään viitata Saaren Taikaan. Tai en ainakaan löydä, vaikka miten pitkälle kelaan.