Rupesi ihan yhtäkkiä tekemään mieli viiliä kanelilla ja sokerilla
Kommentit (12)
Nyt tuli lapsuus mieleen 😊
Vierailija kirjoitti:
Minä söin tuota lapsuudessa 80-luvulla. Oli ihana välipala Aku Ankkaa lukiessa, vieläkin tulee hyvät muistot mieleen.
Juuri ehkä tuon nostalgian vuoksi. Kun en muista syöneeni aikoihin!
Raskaana oleville naisille tulee tällaisia outoja mielihaluja. Meidänkin emäntä joskus katosi verkkokellariin ja yllätin hänet järsimässä auton renkaita . Se loppui kun muksu syntyi. Sitä en tiedä mitä niistä renkaissa oli joka niin kiinnosti.
No nyt kun kirjoitit niin kieltämättä voisi kokeilla. Edellinen kerta taisi olla joskus 80-luvulla kakarana.
Onhan olemassa myös vaihtoehto että kauppaan ja ostat tarvittavat aineet ja sitten kotona syöt sen viilin kanelilla ja sokerilla, raportoimatta asiasta kenellekään. Jos et tiedä itsekään miksi kerrot tämän niin ehkä se indikoi siitä että asia ei ole ketjun arvoinen.
Mä ostan aina välillä Valion Vanhanajan viilin. Se on tosi hyvää ihan sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Raskaana oleville naisille tulee tällaisia outoja mielihaluja. Meidänkin emäntä joskus katosi verkkokellariin ja yllätin hänet järsimässä auton renkaita . Se loppui kun muksu syntyi. Sitä en tiedä mitä niistä renkaissa oli joka niin kiinnosti.
Jos näin olisi oikeasti käynyt, niin kyseessähän olisi vanha kunnon pica-oire. Johtuu useimmiten raudanpuutteesta.
Lapsuudessani viili maustettiin sokerilla ja inkiväärillä. Täytyypä kokeilla taas!
Syön joka päivä, ostin eilen monta purkkia viiliä. Tosin en käytä sokeria vaan steviajauhetta. Kanelia ja steviaa reilusti niin on hyvä jälkiruoka.
Minä söin tuota lapsuudessa 80-luvulla. Oli ihana välipala Aku Ankkaa lukiessa, vieläkin tulee hyvät muistot mieleen.