En kelpaa naisille, kuinka siis nostan omaa tasoani?
Miehen tasoon vaikuttaa melko paljon status ja palkka, pitääkö minun opiskella lisää jotta saan parempi palkkaisemman työn?
Pituutta mies ei voi kasvaa mutta salilla voi hankkia lihaksikkaan ja rasvattoman kropan.
Miten siis tavallisena miehenä voin nostaa tasoa jotta kelpaan naisille?
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue kaunokirjallisuutta laidasta laitaan, mutta aloita klassikoista. Ole utelias ilmiöistä ja historiasta, selvitä taustoja. Mieti. syvemmin, mitä mieltä olet lukemastasi ja jalosta itseäsi. Kuuntele myös musiikkia laidasta laitaan, myös sitä klassista. Käy teatterissa joskus. Pidä itsesi puhtaana ja siistinä. Vältä sellaista rock-lookkia pitkällä parralla, kaljulla ja keikkapaidoilla. Käy rasvaimussa, jos sinulla on iso maha.
Ei ollut minulle osoitettu, mutta sen voin sanoa, että ei toimi. Tuolla tavalla saat kyllä olevasi "niin älykäs ja sivistynyt ja tosi hyvää seuraa". Sen sijaan kutsua makuuhuoneeseen, saati sitten parisuhteeseen, sillä ei saa ("ask me how I know").
Ja mies ei kyllä käy rasvaimussa (ei ainakaan pitäisi), vaan muuttaa ruokavaliotaan ja ottaa muutenkin omat elintapansa "haltuun".
Tämäpä juuri.
Naiset eivät koskaan vastaa kysymykseen "miten olla kiinnostava mies".
Naiset vastaavat kysymyksiin:
- miten olla hyvä aviomies kun hän on jo kiinnostavan miehen kanssa parisuhteessa
- miten olla kiva kaveri ja hyvää seuraa naisille, ja miten tehdä pakkien antaminen helpommaksi ("älä yritä mitään, älä ole aloitteellinen")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle isoja asioita ovat miehen hymy, mutkattomuus, aitous, rehellisyys, kohteliaisuus, huomaavaisuus, sydämellisyys.... mies voi olla vaikka minkä näköinen mutta kun on näitä ominaisuuksia, tykkään.
Kyllä... mutta vasta sen jälkeen, kun olet jo viehättynyt hänestä. Yksikään mainitsemistasi ominaisuuksista ei sytytä sitä viehättymistä.
Kyllä sytyttää. Katse suoraan silmiin, pilkettä silmissä hymy huulilla ja sellainen rento leppoisa olemus. Huh.Osuu ja uppoaa heti.
Malliesimerkki neuvosta, jota antaessasi kuvittelit silmiesi eteen hänet, josta olet jo valmiiksi viehättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle isoja asioita ovat miehen hymy, mutkattomuus, aitous, rehellisyys, kohteliaisuus, huomaavaisuus, sydämellisyys.... mies voi olla vaikka minkä näköinen mutta kun on näitä ominaisuuksia, tykkään.
Kyllä... mutta vasta sen jälkeen, kun olet jo viehättynyt hänestä. Yksikään mainitsemistasi ominaisuuksista ei sytytä sitä viehättymistä.
Kyllä sytyttää. Katse suoraan silmiin, pilkettä silmissä hymy huulilla ja sellainen rento leppoisa olemus. Huh.Osuu ja uppoaa heti.
Malliesimerkki neuvosta, jota antaessasi kuvittelit silmiesi eteen hänet, josta olet jo valmiiksi viehättynyt.
Juu. Tuskin nuo eleet auttaisi esim Juhana Vartiaisen kohdalla. Toki hänkin on silti pariutunut.
Ei mun tarvinnut mainostaa itseäni lainkaan kenellekään, niin sain naisen.
Kävelin ulkona ja tapahtumissa. Sitten ilman mitään mainontaa tai saleja juttelin normaalisti ja en tyrkyttänyt itseäni tai mainostanut itseäni mitenkään. Ihan normaalisti olin enkä ahdistellut tai lääppinyt ketään.
Sillä tavoin sain naisen ihan automaattisesti. Se tapahtui kuin vuodenajat vaihtuu ilman mitään pakottamista.
Ehkä te yritätte liikaa ja mainostaminen sekä salipelleily vain karkoittaa naiset ympäriltänne ja jäljelle jää lihaksikkaista vartaloista tykkäävät pojat?
olkaa normaalisti ja antakaa naisten huomata teidät ilman että mainostatte tai pakotatte itseänne julki.
Olisko mitään siinä, että ette varsinaisesti yritä yhtään ja vain olette. Säästyy energiat ja saatte naisen.
"nätyräl vei".
Se tapa joka ei kuormita ympäristöä tai aiheuta ilmaston lämpenemistä ja saatte naisen yrittämättä liikoja. Samaan aikaan voitte syödä vaikka tofua ja naiset vaan pyörii ympärillä kuin ulkohuussissa kärpäset konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
olkaa normaalisti ja antakaa naisten huomata teidät ilman että mainostatte tai pakotatte itseänne julki.
Olisko mitään siinä, että ette varsinaisesti yritä yhtään ja vain olette. Säästyy energiat ja saatte naisen.
"nätyräl vei".
Se tapa joka ei kuormita ympäristöä tai aiheuta ilmaston lämpenemistä ja saatte naisen yrittämättä liikoja. Samaan aikaan voitte syödä vaikka tofua ja naiset vaan pyörii ympärillä kuin ulkohuussissa kärpäset konsanaan.
Ja nainenko tekee aloitteen, ja vie homman seksuaaliselle/romanttiselle tasolle?
Hiljaista taitaa olla.
Naiset tekevät aloitteita äärimmäisen harvoin, ja silloin kun tekevät, aloite tehdään naista kovempitasoiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen haluaa mieluummin pitkän rockbändin solistin kuin öyhyen rockbädin fanin.
Nainen haluaa mieluummin pitkän toimitusjohtajan kuin lyhyen harjoittelijan."Varmasti mutta ne kaikki eivät ole jokaiselle naiselle koko ajan ja samaan aikaan tarjolla.
Jos olet se lyhyt harjoittelija mutta tulet oikeaa aikaan ja oikeassa paikassa sen naisen elämään niin sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet. Se pitkä toimitusjohtaja kun ei ole tajunnut olla paikalla samaan aikaan.
Harvinaisen rehellisesti sanottu. Kaikilla naisilla on sama miesmaku, mutta ei samoja mahdollisuuksia.
Kyllä.
Erot naisten miesmaussa ovat aina pikkuseikkoja. Perusominaisuuksien osalta kaikki haluavat saman miehen, kaikilla ei vain ole mahdollisuuksia eliittimieheen joten rimaa on laskettava.
&nbs
Onhan se todella omituista, että heteronaiset haluavat miehensä olevan maskuliininen. To-del-la omituista. Mistäköhän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Mun mielestä ero tavallisen ja viehättävän miehen välillä on yleensä se, että viehättävä mies on jotenkin tavallista miestä lämpimämmän ja rauhallisemman oloinen ja kiva ääni. Se saa kiinnittämään huomion. Makuja on monia.
Olen samaa mieltä. Lämmin ja välittävä mies. 💙.
ja sellainen, joka haluaa juuri minut ja näyttää sen, eikä vilkuile ympäriinsä. eikä halua minua vain ulkonäköni takia, vaan persoonani ja luonteeni, joihin hän malttaa tutustua ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta koira. Ala kouluttaa sitä paikallisessa koirakerhossa, käy näyttelyissä ja näyttelytreeneissä. Lenkitä koiraa... Kohta sulla on nainen ja yhteensä neljä koiraa, farmari tai paku, omakotitalo maalla....
Mitä sä salille meet jos naisen tahdot!? Mene sinne missä Naiset ovat!
Koira on 15 vuoden sitoutumus, ei sitä noin vaan kannata hankkia :D Etenkään jos aloittajalla ei ole intoa kouluttaa koiraa, muuten on vuoden päästä tottelematon koira hylättynä. Ja mieluummin ottaisi edes rescue-koiran tai koulutetun kodinvaihtajan.
Ennemmin aloittajan kannattaisi mennä koirapuistoon vain silittelemään koiria ja juttelemaan ihmisille, olen itsekin tehnyt niin.
Voi ulkoiluttaa myös kaverin koiraa.
Tai vaikka naapurin mummon koiraa.
Ulkona koiran kanssa kulkeva mies on todella helposti lähestyttävä eikä pelottava. Ellei koira sitten ole joku tappelukoira tai irti.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan naiset viehättyvät kauluspaidasta enemmän kuin t paidasta. Nainen, paina yläpeukku, jos kauluspaita on hyvännäköinen.
En itse välitä kauluspaidoista. Vielä vähemmän puvuista.
Toki hyvin istuva kauluspaita voi olla todella pukeva miehen päällä, mutta en pidä sen tyylisistä miehistä.
Uskon että suuri osa kuitenkin tykkää tuollaisista, joten kannattaa hankkia kauluspaita. Ainakin mieluummin kuin kulahtanut huppari.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni teki minuun suurimman vaikutuksen ensitreffeillä sillä, että hän aina päästi minut ensin. Jos piti ohittaa kadulla ihminen, tai mennä leveästä ovesta sisään - eli tilaa oli paljon, mutta ei aivan kahden rinnakkain mentävää - niin hän astui askeleen taaksepäin ja päästi minut edeltä.
Se oli niin luontevaa ja automattista. Ja harvinaista.
Niin kuin näkyy niin Suomessa naiset eivät todellakaan ole pilalle hemmoteltuja. Mitä pienimmillä asioilla on mahdollista erottua edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvinnut mainostaa itseäni lainkaan kenellekään, niin sain naisen.
Kävelin ulkona ja tapahtumissa. Sitten ilman mitään mainontaa tai saleja juttelin normaalisti ja en tyrkyttänyt itseäni tai mainostanut itseäni mitenkään. Ihan normaalisti olin enkä ahdistellut tai lääppinyt ketään.
Sillä tavoin sain naisen ihan automaattisesti. Se tapahtui kuin vuodenajat vaihtuu ilman mitään pakottamista.
Ehkä te yritätte liikaa ja mainostaminen sekä salipelleily vain karkoittaa naiset ympäriltänne ja jäljelle jää lihaksikkaista vartaloista tykkäävät pojat?
Noinhan se menee. Kun liikkuu ympäriinsä avoimin mielin, tutustuu ihmisiin ja tuntee paljon ihmisiä ja on mukava kaikille, niin kyllä se nainen jostain löytyy.
Mutta jos on yksin kotona tai kaveriton, on vaikeampaa löytää naista. Tarvittaisiin paljon uskallusta alkaa kulkea ympäriinsä.
Jos tosissasi pohdit joitakin ihme tasoja, niin se oli siinä. Tasojauhajat ovat täydellinen turnoff
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"nätyräl vei".
Ja nainenko tekee aloitteen, ja vie homman seksuaaliselle/romanttiselle tasolle?
Hiljaista taitaa olla.Naiset tekevät aloitteita äärimmäisen harvoin, ja silloin kun tekevät, aloite tehdään naista kovempitasoiselle miehelle.
Sun pitäisi kalibroida tasot uudelleen. Jos uskot tasoteoriaan, niin samantasoiset pariutuu. Ei niin, että alempitasoiset naiset pariutuu ylempitasoisten miesten kanssa. Joko sä arvotat miehet automaattisesti ylemmäs tai sitten naiset alemmas. Vertaat tavisnaisia varmaankin netin retusoituihin kuviin. Ei kukaan nainen näytä sellaiselta oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
"Niin, mutta sitä vitsailua pitää olla, ei muuten tule mitään."
Sitä tarvitsee olla jos se on se mitä molemmat haluavat. Jotkut ihmiset haluavat nauraa yhdessä koko ajan mutta jotkut toiset nauravat aika harvoin. Se on ihan luonnekysymys eli pitää olla ihminen jonka luonne on riittävän samanlainen. Huumorin tarve on yksilollinen.
Pakonnomainen vitsin vääntäminen ja aploodien kalastelu on rasittavaa. Monesti näillä porukan huumorimiehillä (varsinkin vanhemmilla) on vielä hyvin herkkä hipiä, eivät kestä pientäkään vitsailua itsestään. Sen sijaan huumorin näkeminen arkipäivän pienissä asioissa ja kuivasti on hyvin virkistävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaitoinen mies kelpaa aina. Keskustelutaito on taito. Kaikki taidot voidaan opetella.
Tätä komppaan. Minusta miehen pitää osata keskustella luontevasti myös asioista jotka eivät häntä sinällään kiinnostakaan niin hirveästi. Se on juuri sitä sosiaalisuutta että osaa olla myös ihmisten kanssa jotka eivät ole ihan juuri samanlaisia kuin itse on.
Kyllä minä oletan että jos olen treffeillä miehen kanssa että hän jaksaa puhua myös asioista jotka ovat minulle tärkeitä aika vain asioista jotka häntä itseään kiinnostavat eniten.
Samaa mieltä. Keskustelutaitoinen ja tunneälykäs mies jyrää kaikki lomakon paksuudet ja pituudet.
Lähes 100% varajkkaista miehistä on parisuhteessa. Väittäisin
Saadakseen hyvät tulot on yleensä omattava erinäisiä taitoja, pärjättävä sosiaalisesti, käyttäydyttävä hyvin, oltava luotettava jne. Tätä naisetkin mieheltä odottavat.
Kun tämän palstan juttuja seuraa, niin älä hyvä ap vain mene parisuhteeseen naisen kanssa. Siitä tulee vain ongelmia. Keskity omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Juo viinaa ja mene yökerhoon. Siinä ensimmäinen askel kumppanin löytämiseen. Sitten baarissa haet naisia tanssimaan ja juttelet niille ja sitten voi olla mahdollisuus että nainen tykkää sinusta ja haluaa antaa numeron. Noin minä löysin naiseni baarista menin vaan juttelee naiselle baaritiskillä.
Mene baariin, mutta älä juo viinaa. Muiden miesten taso putoaa tunti tunnilta, joten suhteellisesti omasi nousee. Tanssiva mies on haluttu.
Olet oikeilla jäljillä. Salitreenillä kroppa kuntoon, kengät piilokoroilla ja kasvojasi voit naputella vasaralla miehekkäämmiksi.
Tykkään kyllä, mutta ei se kauluspaitakaan auta jos mies on negatiivinen ja valittaja :D