Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEVYESTI KESÄÄN viikko 5 punnitukset ja pulinat:)

29.01.2007 |

Heippa!

Tein alkavalle viikolle uuden pinon, koska pääsin näin yökyöpelinä koneelle ja onhan nyt jo maanantai:) Iloisia uutisia- menkat alkoivat ja paino tippuu koko ajan... -5kg meni eilen rikki:) Eli kasvohoito odottaa...

Mun tulokset:

Paino 1.1.07: 149,8kg

Paino nyt: 144,8kg

Viime viikon pudotus: -2,2kg

Pudotus yhteensä -5kg:)

Ja uudet tavoitteetkin laitoin. Jatkan edelleen viiden kilon vauhdissa ja siitä palkkioksi jotain kivaa. Ehdotelkaapa jotain -10kg palkkiota? Ajaksi laitoin nyt maaliskuun puoliväli. Eli puolitoista kuukautta olisi aikaa...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on noussut kovasti! :( En ole repsahtanut! En tiedä mistä johtuu... olenkohan sitten ottanut liikaa ruokaa... ei ainakaan ole siltä tuntunut! Nyt pitäis saada tsemppiä päälle.

Lähtöpaino 83 kg

Paino nyt 80,3 kg

Nousu viime viikosta + 600 g

Kokonaispudotus - 2,8 kg

Tavoitepaino 65 kg

Taas meni 80:n yli :(

Vierailija
2/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti eilen aamulla paino plussaa 400grammaa eli aina vaan enemmän. Mulla kyllä yleensä ennen menkkoja paino tuppaa vähän nousemaan eli en tiedä mikä vaikutus sillä on nyt. Mutta koko viikon olin pisteillä ja kävin lenkilläkin kolme kertaa. Mä sitten repsahdin eilen ja söin suklaata. Pysyin kyllä pisteissä kun olin saanut viikonlopuksi vähän säästettyä pisteitä, mutta ihan kunnon määrä suklaata meni illalla. Aamulla sitten puntarille ja yllätys nyt näyttikin pudotusta. Mulla on tällä hetkellä aika vaikeaa tämän laihdutuksen kanssa. Tekisi mieli syödä vähän kaikkea ja ihan koko ajan. Ei ole helppo laji tämä laihdutus.

aloitus 2.1: 94,8

nyt: 90,7

pudotusta viime viikkoon: -0,300

kokonaispudotus: -4,1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino on siis tasan 100kg,pudotusta takana 7 päivää. Lähtenyt on -500g.

Pitkällä välillä yritän päästä 70kg tulokseen,mutta kesäksi jos realistisesti (tunnen itseni liiankin hyvin...) laittaisi tavoitteeksi -13kg niin olisin jo enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
4/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitusta tulee sitten vasta loppuviikosta (vaikka vaa' alla käynkin joka aamu). Mutta minulla myös menkat alkoivat tänään (siis ensimmäisen kerran synnytyksen jälkeen =)) ja paino oli silti sama kuin perjantaipunnituksessa. Eli ihan tyytyväinen voi " välitulokseen" olla. Muutenkin tässä mietityttää, että jokohan sitä alettaisiin sitten pikkukakkosta yrittämään... ;) No, ainakin siihen asti pyritään tuohon tavoitepainoon.

Hauskaa viikon alkua kaikille ja tsemppiä!

Vierailija
5/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloksia tulee taas perjantaina mutta hieman kyllä masentaa täälläkin. v.loppuna tuli repsahdus tuli syötyä juhlissa kakkua ja pizzaa. ei mitään mättö määriä mutta pisteet ylitty... kyllähän sen ymmärrän ettei tollasella yksittäisellä pizzalla ja kakkupalalla ole merkitystä mutta onki enempi henkinen masennus, kun tuntee epäonnistuneensa. no perjantaita odotellaan ja katotaan mitä vaaka sanoo....

huoh ja voi...

M

Vierailija
6/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vihdoin pääsin uudelle kymmenluvulle,vaikka olen kyllä sortunu kahvipöydän herkkuihin ja viikonloppuna karkkiin ja erittäin kermaiseen herkkuruokaan (minkä takia kyllä jännitti mennä puntariin:) mutta kai sitä kuitenkin syö huomattavasti vähemmän kun ennen kun tuo paino pikkuhiljaa putoaa. lenkillä kävin viime viikolla 3 kertaa ja tällä viikolla olis tarkotus käydä 4 kertaa. Meinaa vaan pientä flunssan poikasta olla havaittavissa,toivottavasti ei nyt pahemmin iske.

paino 2.1:93,5kg

paino 30.1:89,4kg

viikkopudotus:-1,2kg

kokonaispudotus:-4,1kg

tää yks pino on kyllä selkeempi :) niin ja paljon tsemppiä kaikille!!

Vierailija
7/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pienin askelin eteenpäin mennään. Nyt hieman kiirus töihin, joten pikaisesti vain lukemat tälläkertaa.

Pituus:160cm

Lähtöpaino:88

Paino nyt:85,9

Pudotus viime vksta:-300g

Pudotus yhteensä:2,1 kg

Ihan sopivasti, kun olinkin tavoitellut tuota noin2kg/kk näin aluksi.

Palaillaan asiaan loppuvksta!

Pyykkis

Vierailija
8/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tänään vaaka näytti 70.5

Viimeviikko 71.6

eli pudotusta 1k100g. JEE..(=

Lähtöpaino 74,6 ja vuoden alusta aloitettu urakka...

Kokonaispudotus on 4k100g.

Kyllä olosta jo huomaa, ja myöskin mahasta. Ei oo tehny tiukkaa ainakaan vielä. Kerran tai kahesti viikossa jos käydään jossain, niin saa ottaa pullaa tms..

Vierailija
9/27 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naiset.

Heti alkuun laitan viikon punnituksen ja lopusta loytyy ajatukset:

Paino talla viikolla 79.2 kg

Pudotusta viime viikolta -300g.

Kokonais painonpudotus: - 1.2 kg

Tavoite:(alkutavoite) saada paino 75 kg

Winterin painon pudotus chart:

aloituspaino 80.4 kg

vko 2 81.4 kg

vko 3 79.6 kg

vko 4 79.5 kg

vko 5 79.2 kg

Viikko oli tyon tayteinen, sressia ja krokotiilinkyyneleita. Menkatkin alkoi ja turvottaa ihan kamalasti. Suklaa laatikko on avattu liian useasti, hiilareita on syoty aivan liikaa, mita viela..tunnustaisin. Kaikki on tehty ja silti paino tippui 300g. Joten nyt niskasta kiinni ja toden teolla pitamaan tuosta saavutetusta painosta kiinni. Suklaat on nyt syoty ja hiilarit vahenee aivan varmasti. Takaisin ruotuun siis.

Ottakaa muutkin niskasta kiinni, eka kuukausi on jo takana ja kevat tekee tuloaan.

Tsemppia kaikille.

Vierailija
10/27 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa tytöt! Eilen oli niin kamala hässäkkä töissä, etten ehtinyt pinoutumaan! Kaikille on mennyt tosi hienosti! Nyt ei luovuteta, vaan jatketaan sitkeästi eteenpäin!

Itsellä meni vähän paremmin kuin viime viikolla, vaikka joku kumma jumitus on nyt päällä. En ymmärrä mistä johtuu! Mutta tulokset ensin:

Lähtöpaino 72,8 kg

Paino nyt 70,1 kg

Viikkopudotus -0,5 kg

Kokonaispudotus 2,7 kg

Tulikohan nyt huijattua? Punnituspäiväni on yleensä ollut tiistai, laitoin tämän päivän painon, kun se on kivempi... eilen oli 70,4 kg, eli pudotusta viime viikosta vain 200g. Olen nyt kaksi viikkoa ollut " jumissa" , eli paino sahaa edestakaisin noin kilon sisällä. Useaan otteeseen olen jo käynyt alle 70 kg:n, mutta punnituspäivänä aina vaan pomppaa takaisin. En ihan totta ymmärrä! Olen mielestäni syönyt järkevästi ja spinnannut kolme kertaa viikossa. Syönköhän silti liikaa?? Olo on muuten kaikin puolin hyvä eikä herkuista luopuminen ole oikeastaan ollut edes vaikeaa, mutta motivaatio alkaa olla koetuksella kun mitään ei tunnu tapahtuvan!

Ajattelin kuitenkin jatkaa samalla systeemillä vielä helmikuun loppuun, johon asetan tavoitteeksi 67 kg, vaikka tammikuun tavoite (alle 70 kg) ei ihan toteutunutkaan. Jos helmikuunkin jälkeen näyttää huonolle, täytyy miettiä mitä voisi muuttaa.

Vierailija
11/27 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkuviikosta meinas masentaa, ihana reissu viikonloppu takana, hotelli aamupalat ja ravintolaruoat! Olis niin ihana ollu jatkaa samalla linjalla, mutta onneksi puntari näytti, että painoa oli tullut lisää vain pari sataa grammaa. Niinpä taasen innostuin ja asetinpa itselleni uudet tavoitteet. Helmikuun loppuun mennessä paino 64kg ja huhtikuun loppuun 60kg. Jos tavoitteet pitävät niin palkitsen itseäni ihanilla vaatteilla. Kuukauden pudotuksesta palkitsin itseni ihanalla Tommy Hilfiger neuleella. :)

Että tsemppiä vaan kaikille, kesällä olemme jo ihanan hyvässä kunnossa!

Vierailija
12/27 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla punnituspäivä siis perjantai, tulen sitten kertomaan tämän viikon tulokset.

Teille joilla paino jumittaa ja jotka laskette paikkareitten pisteitä, tarkistakaahan ettette syö liian vähän. Hyvä laihdutussivu, jossa hiukan kritisoidaan painonartijoita on www.kutri.net. Kannattaa käydä lukemassa.

Vierailija
13/27 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ' mukava' lukea, että muillakin on nyt neljännellä viikolla ollut vaikeeta. Mä en ole päässyt nyt kahteen kertaan Painonvartijoihin eli kolme viikkoa sitten olin viimeksi. Mietin jo jätänkö kesken kun rupesi taas suklaakin maistumaan, mutta sitten katsoin uusimpia kuvia, joissa näytin valtavalta, ja päätin vielä jatkaa. Oman vaa' an mukaan paino olisi noussut, mutta Paikkareissa se lopullinen tulos sitten selviää tänä iltana...

Vierailija
14/27 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti että meillä on laihdutusta takana jo neljä viikkoa. Jäin oikein miettimään sitä ja se on kyllä jo hyvä tulos. Neljä viikkoa jo tullut opeteltua syömään järkevämmin, me ollaan aika hyviä ;)

Mä käytän apuna painareitten pisteitä ja olen käynyt lukemassa sen kutrin jutun jossain vaiheessa ja uskon siihen. Joten ei kannata ainakaan alittaa pistemääriä. Mä käytän myös liikuntapisteet syömiseen myös ne mitkä menee yli 12 pisteen. Ettei mun elimistö oppisi tulemaan liian vähällä ruualla toimeen ja sitten lihon heti kun normaalipaino on saavutettuna.

Mulle tuli vaan nyt liikuntakielto vähäksi aikaa kun sain muutaman tikin. Kuulemma viikko tikkien ottamisen jälkeenkin pitäisi ottaa rauhallisesti. Höh, harmittaa. Mä kun olen niitten liikuntapisteitten avulla sitten vähän mässäillyt viikonloppuisin. No terveys tietty ensin. Kerkiinhän mä sitten taas liikkua vaikka kuinka.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
15/27 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen tämän päiväisen Dr.Philin ja se tsemppasi minua ainakin!! Kertakaikkiaan,vuodessa viisikymmentäkin kiloa!!

Minun haaveeni on saavuttaa JOSKUS vielä alle 60kg paino,mutta nyt ensimmäinen etappi on aina yksi kymmenluku pois (aloitus 100kg!!!!).

Olen surffaillut noita keventäjiä ym,mutta eniten taitaisin tarvita tietoa kuinka PALJON saa syödä,en ihan oikeasti halua pv-pisteitä laskea,mutta se alkaa näyttämään ainoalta tavalta pysyä kärryillä...??

Itsellä vähän tunne,että enhän vain syö liian vähän,ettei tule mitään huonoa siitä minkä olisi tarkoitus olla hyvää...??

Vierailija
16/27 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy jossain kalorilaskurissa laskemassa enrgiantarpeesi ja sitten muutaman päivän tutkit kalorimääriä tuotteiden pakkausselosteista. Näin saat nopeasti tuntumaa kuinka paljon saa ja pitää syödä päivässä. Sun olis hyvä lukea juuri tuo kutrin nettisivu. :)

Vierailija
17/27 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon punnitustuloksia. Ei oo menny ihan niinkuin toivoin, mutta sentään alaspäin mennään. Mä muutan nyt mun alotuspäivää tuohon päivään millon alotin painareissa, ja meen niitten painojen mukaan. En viitti sekottaa tähön tuota kahta viikkoa minkä kerkesin ennen painareissa alotusta itsenäisesti laihduttaan.

Alotuspaino 88,9 kg (kaks viikkoa sitten)

Paino viime viikolla: 88,3

Paino tänään: 87,5

Pudotus yhteensä: 1,4 kg

Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa. Vaikka välillä on vaikeeta niin ei auta muutaku tsempata ja jatkaa --> sisulla vaan kanssasisaret eteenpäin.

Terkuin, Sara

Vierailija
18/27 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinaa mennä harakoille tämä laihduttaminen, koska harmittaa rahattomuus ja miehen sairastelu / kiukuttelu... Yritän lohduttaa itseäni jos milläkin herkulla. Tiistaina kävin kiinalaisessa ja tänään pitsalla:( Ja suunnittelin lähteväni lenkille tänään enkä tietenkään saanut sitä aikaiseksi. Mutta huomenna on hyvä päivä jatkaa:)

Vierailija
19/27 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahs maanantaina oli sit 5. punnitus:)

tuloksin:

aloitus paino 86kg (1.1)

viikko saalis -0.5kg

koko saalis -4,0kg

Ja huomioon ottaen et sunnuntaina oltiin reissun päällä ja seisovienpöytien äärellä, mutta lupa oli myönnetty sai syödä niin paljon kun napapaukkui.

Eli sinänsä loistava saalis.

Mutta vaikeeta tuntuu olevan. Epävarmuutta koko ajan. uskoitseen huojuu.

Viime viikolla menin taas painon vartijoihin ja se kyllä kohentaa mieltä, on mitä pelätä nimittäin se vaaka siellä.

Karkkia on tehnyt ihan kauheesti mieli. suklaan olen kieltänyt alusta asti kokonaan mutta nyt olen hitusen lipsunut salmiakin kanssa. Eihän kaikee voi jättää pois. Niin ja onhan millä itseään sitten palkitsee kohtuullusella määrin

Vierailija
20/27 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin (ainakin nyt aluksi) sen aloituksen,15pvää,jotta saan vähän tuntumaa noihin kaloreihin.

Te jotka niitä laskette,niin paljonko kaloreita " saatte" syödä päivässä,siis minkä yli ei missään nimessä ja paljonko on pituutenne ja painonne? Jos saa kysellä :D

Minulla ei ole karkkia (IHME!!) vielä haluttanut,se voi kyllä osaksi johtua noista Nutri-ym patukoista,useat niistä maistuu kuitenkin suklaalle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme