Naisia ei vain kiinnosta tavallinen mies
Niin se vain on nykyää. Ajat muuttunu. Nuorempana kelpas. Naiset mahdottoman nirsoja
Kommentit (40)
Menestynyt alfamies chad kelpaa se tulee olee aina näin
Juuei, kyllä se ilmajokinen pitää olla 🤩
Kaljamahainen köyhä. Velkaantunut mies joka juo alkoholia ei kelpaa
Allu aloitti samasta aiheesta jankuttamisen jo aamusta, miljoonannen kerran. Pakkomielle asiasta miksi ei kelpaa naisille. Kyllähän jotain täytyy mättää ja pahasti jos ei kerran kellekään kelpaa.
Se menestynyt chad vie kaikki naiset
Vierailija kirjoitti:
Kaljamahainen köyhä. Velkaantunut mies joka juo alkoholia ei kelpaa
😕🙁😟😢
ps. en kuitenkaan asu äitini luona... (hän kuollut)
Vierailija kirjoitti:
Allu aloitti samasta aiheesta jankuttamisen jo aamusta, miljoonannen kerran. Pakkomielle asiasta miksi ei kelpaa naisille. Kyllähän jotain täytyy mättää ja pahasti jos ei kerran kellekään kelpaa.
No en ymmärrä sama ihminen olen ja nuorempana kelpasin monille
Minulle kyllä kelpaisi mahakas nainen tiukoissa farkuissa
Eiköhän me kaikki olla nuorena kelvattu paremmin. Ei kait voi odottaa olevansa yhtä suosittu koko ikäänsä, kun kaikki vanhennutaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän me kaikki olla nuorena kelvattu paremmin. Ei kait voi odottaa olevansa yhtä suosittu koko ikäänsä, kun kaikki vanhennutaan.
En silti ole vieläkään ruma. En vain ymmärrä miksei naiset vastaa viesteihin ja ota yhteyttä.
Monella naisella pyöreelläki on kivan seksikäs tiukka pylly. Siihen tiukat farkut vaaleet päälle aah
Sama. Nuorena miehenä ihastunut nainen tuli jopa yhtä äkkiä pussailemaan ravintolaillan jälkeen. Nykyisin saa olla rauhassa naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Nuorena miehenä ihastunut nainen tuli jopa yhtä äkkiä pussailemaan ravintolaillan jälkeen. Nykyisin saa olla rauhassa naisilta.
Joo ei naisia kiinnosta mikään nykyää. Tuijottavat vaa puhelinta.
Se on ihan turha yrittää. Ei koskaa vastata ja tuu osumiakaa paljo mitää. Semmosia nirsoja naiset on
Sellasta tää paska elämä on. Ei saa naisen kosketusta
Minä haluasin puristaa naisen pyllyä.
Semmosta tiukan naisen farkkupyllyä aah
Viittaat varmaankin niihin kauniisiin ja upeisiin huippunaisiin?
Mä olen käynyt viime vuosien aikana treffeillä 58 eri miehen kanssa ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.