Huomenna tulee työkkärirahat tilille. Mitä ostan?
Kommentit (29)
Hiivaa, sokeria, sitruunaa sekä kannellisen ämpärin.
Parin viikon päästä sinulla on omaa Cool Grapea mitä voit juoda ja myydä kun rahat loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työkkäri sulle maksaa?
No sitä työkkärirahaa. Sillä pitää ryypätä se on vähän niinku laki. Kelan rahat on sitten erikseen.
Jos aikuisikäsi sinnittelet roposilla niin mitäs sitten vanhana? Jos siis saat elää vanhaksi.
Eikö työttömyyskorvauksilla makseta laskut ja osteta ruokaa? Niin ainakin minä tein, kun olin työtön.
Kaljaa ja tupakkaa niin valtio kuittaa sitten rahat takaisin hyvänä työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö työttömyyskorvauksilla makseta laskut ja osteta ruokaa? Niin ainakin minä tein, kun olin työtön.
Nykyisin on ammattityöttömiä jotka ajattelee työttömyyskorvauksen palkkana. Eivät mukamas voi edes kuntouttavaan mennä vastineeksi työttömyyskorvauksesta ollaan niin täynnä itselle keksittyjä vaivoja oi voi, voi ja voi voi voi mutta sitten kun pitäisi kaljakauppaan lähteä ja johonkin hupihommaan ei ollakkaa enää keksittyjä ongelmia täynnä. Tästä syystä näitä heikennyksiä oikeutetusti tehdäänkin. Kyllä ne tuon vilungin tietää jotka päättää.
Jätä kalja ja tee itelles jotain hyvää ruokaa esim. savulohta ja perunoita 😋
Vasua koko rahalla. Sitten voi kirjoitella tänne, miten pärjää loppukuun. Mutta onpahan ainakin hemmetisti vasua.