Saako olla ylpeä siitä, että on hoikka ja nätti?
Vai onko silloin automaattisesti pinnallinen? Itse ainakin olen tehnyt todella paljon töitä ulkonäön eteen.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
"Tottakai. On upeaa, että on jättänyt noinkin upean jalanjäljen rantahiekkaan. Hautakiveen voisi myös kirjoittaa, että hänen elämänsä saavutukset olivat hoikkuus ja nätteys."
Oi oi tätä pyhää kateutta kun se aihevapaan tanttoja korventaa.
Myrkynvihreät pisarat suorastaan pirskahtelee mun näyttöruudulle.
Ota kaikki irti nyt, se ei tule kestämään ikuisesti vaikka kuinka yrittäisit. Hormonitoiminnan muuttuminen ikääntyessä on syvältä perseestä.
Minä olen jo vanhempi varmaan kuin ap, mutta olen kuullut olevani monesti todella kaunis, upea ja jopa mystisen kaunis. Omasta mielestäni nuo eivät kuitenkaan ole niitä asioita, mistä nautin elämässä. Enemmänkin tykkään siitä, kun olen kuullut vaikka olevani paras esihenkilö, mikä asiantuntijallani on ollut. Mulle merkkaa muutenkin elämässä enemmän ihmisen luonne ja käytös, kuin ulkonäkö.
Oliko täällä mainittu ap:n ikä jossain vsi mistä päättelitte nuoreksi?
Riippuu mitä tarkotetaan hoikalla. Jos on treenannut itsensä hyvään kuntoon, siitä saa ja pitääkin olla ylpeä. Jos on tehnyt paljon töitä sen eteen, että saa ostettua Ferrarin, niin ollaanhan siitäkin ylpeitä. Hyvään kuntoon taas ei pääse rahalla, vaan se vaatii paljon työtä ja itsekuria, niin tottakai siitä saa ylpee olla. Jos taas on joku löysä läskipaska, niin sitä täytyy hävetä.
Miksei saisi. Varsinkin yli 40 kymppisellä se on jo omaa ansiotakin ja hyvien valintojen seurausta useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi olevansa 43.
Onko hän siis mielestänne nuori?
Huomaa kuinka paljon läskejä taas hatuttaa täällä :D Kukaan ei pakota olemaan valas.
Parempi hoikka kun lihava, miten koulutus, työ, perhe jne??????????????? Hoikka siksi koska lihavat tulee kalliiksi yhteiskunnalle
Ei sitä kolmevitosena rupsahda jos ulkonäöstä pitää huolta. Liikunta ja terveet tavat on se juttu. Näyttää parikymppinenki läski nelikymmpiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Av mammat näkee vain nuoret kauniina ja haukkuvat vanhempia naisia vaikka vanhat naiset ovat kauniita. T. M55
Mitä väliä, että onko laiha tai ylipainoinen. Ei mitään merkitystä. Itse olen hoikka ja mieluummin ottaisin muutaman kilon ylipainoa, mutta kun ei kiloja tule vaikka kuinka yrittää. Olisi vähän naisellista pyöreyttä
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitä ylpeilyä siinä on.
Joku voi olla pulskempi ja vielä nätimpi kuin sinä.
Vähän tyhmää suhtautua muihin tuollaisella perusteella ylimielisesti.
Nätti voi joutua onnettomuuteen, jossa nätteys menee piloille... keho voi mennä rujoon kuntoon...
Iloitse siinä sitten.
Suhtautua muihin ylimielisesti? Tälläistä minä en kyllä huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, että olen hoikka näin yli viisikymppisenäkin, mutta en ylpeilisi siitä asenteesta, että hoikkuus on ulkonäkökysymys. Minulle hoikkuus ja sen ylläpito on terveydestä ja hyvinvoinnista, ei ulkonäöstä huolehtimista. Voin olla - ja olenkin - ylpeä siitä, että olen terve ja hyväkuntoinen ja toimintakykyni on erinomainen. Pystyn enempään kuin moni minua nuorempi ja jaksan enemmän.
Ja kuten tämän ketjun kommentissa 106 sanotaan, en koe, että mitenkään näen vaivaa, vaan teen asioita, joista nautin: syön hyviä terveellisiä ruokia ja liikun paljon. Minulle tuottaa suunnattomasti mielihyvää ja nautintoa se, kun pääsen kunnon hikilenkille, jossa saan oikein hengästyä ja välillä ihan kunnolla puuskuttaa. Siitä tulee niin hyvä olo!
Itse todellakin näen vaivaa, koska inhoan liikuntaa enkä s
Kyllä se ulkonäkö riittää myöhemmälläkin iällä motivaatioksi. Vai meinaatko ettei kroppa pysy missään kuosissa treenillä?
Vierailija kirjoitti:
43 sanoi olevansa.
Useat maailman kauneimmiksi valitut daamit kuten jumalainen Halle Berry.. ovat jo lähes 50. Ajatelkaas.Te, jotka oletatte ihmisen seksikkyysarvon nollaantuvan 35 vuoden iässä. Ehei! Naisen seksuaalisuuskin on kukkeimmillaan 45 - 55 vuoden iässä vasta. Jotkut saavat ensimmäisen squirt-orgasminsakin vasta yli 40-vuotiaina..
Naisilla on niin monta erilaista orgasmilajia, että hänellä itselläänkin äkkiä vie muutamia vuosikymmeniä opiskella omaa seksuaalianatomiaansa.
Uskokaa viisasta naista! ; x
Vipinää on lujaa luvassa sinulle 40 plus Nainen, kun pidät ittes mintissä.
Wuuhuu!
Saa ja pitää olla, nenän kulma sellaset rapsakat 30 astetta pystyyn aina ihmisten ilmoilla. suotavaa myös sellaser trendikkäät olen nuori ja kaunis-kakkulat jotka helpottaa tiirailua nenänvartta pitkin.
Minulle tulee tästä mieleen ajatus, että nyt kun olet vielä nuori ja motiivisi salitreeniin kirjoitustesi perusteella on pelkästään ulkonäöstö huolehtiminen, niin mitä tapahtuu sitten, kun se ulkonäkö iän myötä joka tapauksessa muuttuu etkä ehkä ole enää nätti, vaikka mitä tekisit? Jos ulkonäkö ei enää riitä motiiviksi salilla käymiseen, niin ajaudutko sitten sinne sohvalle? Tai ehkä sinulla onkin jo nyt ulkonäön lisäksi jokin muu ajuri.
Jos joudut pakottamaan itsesi harrastamaan edes jonkinlaista liikuntaa, niin siitä voi tietysti nostaa sinulle hattua, että sen kuitenkin teet. Se on hienoa, hyvä sinä! Tuohan liikunta sinulle itseäsi miellyttävän ulkonäön lisäksi jotain paljon parempaakin, jota et ehkä nyt osaa vielä arvostaa, kuten toimintakykyä ja terveyttä. Niistä kannattaa pitää huolta, vaikka se kauneus joskus katoaakin.
Terv. tuo edellinen