Kohta taas kesä ja Crocsit,tatuoinnit sekä kesämekot lippalakkien kanssa katukuvassa
Kommentit (25)
Mikä vika lippalakeissa on? Onko parempi että päänahka palaa?
Mitä vikaa on kesämekoissa? Yleensä täällä valitetaan ettei naiset pukeudu naisellisesti. Toinen mistä valitetaan on ettei naisia näy missään. Eikö ole kiva että kesällä näkyy ulkona naisia kesämekoissa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika lippalakeissa on? Onko parempi että päänahka palaa?
Lippalakki on lasten lakki. Aikuisilla se on nolo ja mauton. En ole ap jos sitä mietit.
Unohtamatta lihavia miehiä ilman paitaa sandaalit jalassa, hyi.
Mitä sitten?
Kenenkään ei tarvitse miellyttää sinua
En kyllä oo koskaan nähnyt lippalakkia pitävää kesämekkoa kadulla. Missäpäin tämmöisiä on ja miksi siitä ei ole tehty uutisia että kesämekot liikkuu itsekseen ulkona?
Tää on joku AP:n fetissi kun pitää niin jankata
No lapsilla olen nähnyt lippiksen ja kesämekon, mutta sehän nyt on vaan käytännöllistä. Keskity ap nauttimaan kesästä! Anna muiden olla.
Joo mekko ja lippis on kyllä juntti yhdistelmä. Kaupat ovat täynnä kauniita hellehattuja mutta ei,vedetään se nuhjuinen lippis kesämekon kaveriksi.
Minäpä olen urbaani lib. mies ja käytän mansikkapipoa ja marimekon t-paitaa. Tykkään myös matematiikkavitseistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Unohtamatta lihavia miehiä ilman paitaa sandaalit jalassa, hyi.
Ja persvako tyrkyllä, kun ne housut valuu...
Ihana kesä edessä ja linnanmäki aukee vappuna ja uimastadikka.Kivaa :D
Kesämekko päällä, ei pikkuhousuja. Saa paikat vaihteeksi tuuletusta.
Vierailija kirjoitti:
Joo mekko ja lippis on kyllä juntti yhdistelmä. Kaupat ovat täynnä kauniita hellehattuja mutta ei,vedetään se nuhjuinen lippis kesämekon kaveriksi.
Joo, pitkä hame, lenkkarit ja lippis, pikku toppi, jonka alta rintsikoiden olkaimet roikkuu ja koko yläkroppa täynnä leimoja. Lippiksen reiästä tönöttää siniseksi värjätty hiirenhäntä. Ou jee.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oo koskaan nähnyt lippalakkia pitävää kesämekkoa kadulla. Missäpäin tämmöisiä on ja miksi siitä ei ole tehty uutisia että kesämekot liikkuu itsekseen ulkona?
No voi sua, et kai usko satuja? :D
Kertokaa kerrankin joskus, että minkälainen asukokonaisuus sitä pitäisi olla, että se hyväksyttäisiin sopivaksi? Siis naisille nyt ensisijaisesti, mutta toki myös miehille?
Kun ihan kaikki mitä ihmisillä on päällä, on väärin ja rumaa ja epämuodikasta jne. Aina sanotaan, mitä EI saa olla päällä, mutta kertokaa nyt viimeinkin, mitä SAA?
Minäpä käytänkin kesällä itse virkkaamaani lierihattua.
70-luvulla oli muotia lerppalierihatut.
Okei. Mitenkä itse pukeudut? Lepääkö sinussa silmä?