Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itken täällä. Eilen pigmentontiin kulmakarvat

Vierailija
06.06.2024 |

ja ne on ihan kamalat 😳😢

Sanokaa, että nää paranee ajanmyötä 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on yhtä yleistä kuin vessassa käynti, mutta en menisi. Lopputulos on liian usein täysin ennalta arvaamaton. 

Jo pelkkä värjäys tuottaa välillä karmeat mustat kulmat jotka suorastaan tökkäävät kasvoilta. 

Mä menin kerran kampaajalle, värjää myös kulmia. Edellinen asiakas oli siinä ja ne kulmat oli ihan hirveät 😂 Kampaaja selitti jotain "Sä et oo vielä vaan tottunut...", kun tämä asiakas sanoi jotain että aika tummalta näyttää

Vierailija
42/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttävät 3 kertaa tummemmilta alussa, kun päälle muodostuu paksu ruma rupi, jossa pigmenttiväriä tuju kasa!

Ruven irrottua alta paljastuu hentoinen sävy.

Jos kulmat vielä muutaman viikon kuluttua näyttää liian tummalta, sipaisu meikkivoidetta päälle vaalentaa reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on yhtä yleistä kuin vessassa käynti, mutta en menisi. Lopputulos on liian usein täysin ennalta arvaamaton. 

Jo pelkkä värjäys tuottaa välillä karmeat mustat kulmat jotka suorastaan tökkäävät kasvoilta. 

Samat ajatukset. En uskaltaisi edes värjäystä ottaa, omat onneksi jo luonnostaan niin tummat ja hyvän malliset että oma tuunaus riittää.

Kulmakarvojen värjäys ei ole lopullista vaan väri haalistuu aika pian. Muoto kulmilla on kuitenkin se ihan oma ja luonnollinen väristä huolimatta. Ammattitaitoinen tekijä ei tee mörkömustia kulmia kellekään.

Vierailija
44/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollaiseen kukaan pakota.

Ei niin. Älytöntä hommaa. 

Vierailija
45/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun ne on kamalat. Ne vaalenee ja nopeasti. Mulla pigmentoitu vuosia sitten ja vasta kävin vahvistuksessa. Tykkään kovasti

Minäkin olen erittäin tyytyväinen, kunhan siitä ekasta viikosta selvisi. Syksyllä tulee kaksi vuotta, kun pigmentoitiin ja vielä ovat hyvät. Pigmentoija kertoi suunnittelupalaverissa kaikki vaiheet, eipä tullut mitään yllätyksiä.

Vierailija
46/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Piggies.

Vierailija
47/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on vaalentuneet?

Vierailija
48/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noista ainakaan miehet tykkää!

Minä en kysynyt keneltäkään mieheltä. Kadun, etten mennyt pigmentointiin vuosia aikaisemmin, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olen kovin tyytyväinen, ihan omaksi ilokseni laitatin, pysyvät siisteinä (minulla on rasvainen iho) ja huoliteltuina. Ikäni lähempänä 80 kuin 70.

Vierailija
49/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit?

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, miksi! Mulla on ihan valkoiset kulmakarvat, ei ole ikinä tullut mieleenikään värittää tms.

No kukin tyylillään.

Muista seur kerralla ettet tykänny!

On pigmentoitu vasta eilen, ei voi tietää tuleeko tykkäämään. Keskeneräustä työtä ei saa arvostella.

Vierailija
50/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen minäkin olen ollut. Ensimmäinen kerta oli v 2017. Haalistui ja uusin v 2022. Kulmakarvoja ei juuri ole ja kulmat ihan epäsymmetriset. Pigmentointia on huippu juttu. 

Vierailija
51/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit värjätä mustiksi? Ammattitaitoinen kampaaja/kosmetologi värjää ne sinun kasvoihisi ja hiustesi väreihin sopiviksi. 

Vierailija
52/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne kamalat reilun viikon, kun tulee rupi ja se sitten irtoaa. Lopputulos on hyvä. 

Tämä tuodaan esille ja tehdään selväksi ilmaisessa suunnittelutapaamisessa. Tekijä esittelee ja suosittelee jotain vaihtoehtoa, ottaa kuvat kasvoistasi ja kulmakarvoistasi, piirtää mallin ja kertoo juurta jaksain mitä tulee tapahtumaan.

Vierailija
53/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran värjäyttämässä kulmat. Kävi ilmi, että olin allerginen käytetylle väriaineelle. Kulmat turposivat, lehahtivat kirkkaanpunaisiksi, kutisivat kauheasti ja erittivät visvaa. Satuin vieläpä lähtemään lomareissuun värjäyksen jälkeen, tosi kiva noiden kanssa oli lomailla. Ei ikinä enää mitään värjäyksiä tänne, kiitos. 

Vierailija
54/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yksiäkään nätisti pigmentoituja kulmia. Lopputulos ei ole luonnollinen. Mutta siinähän pilaatte ulkonäkönne.

Vierailija
55/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointivaltion naisten pahimmat ongelmat: Kulmakarvat!

Vierailija
56/65 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt yksiäkään nätisti pigmentoituja kulmia. Lopputulos ei ole luonnollinen. Mutta siinähän pilaatte ulkonäkönne.

Olen itse oikein tyytyväinen. Sen pitää riittää. 

Vierailija
57/65 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseet feikit. Näkee jo kilometrin päähän, että on kynällä tehdyt.

Vierailija
58/65 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pigmentoitu 5 vuotta sitten ja edelleen tummat, mutta hyvin luonnollisen näköiset kulmat, johtuen siitä, että olin ne hankkiessani äärimmäisen tarkka kaarevasta muodosta ja kulmien etäisyydestä toisiinsa.  Tekijä kuunteli toiveitani ja lopputulos on hyvä. Olen vain ihmetellyt miksi eivät vieläkään näin pitkän ajan kuluttua ole paljoakaan haalistuneet, väri on vain ehkä hieman vaaleampi kuin alussa, mikä on oikeastaan vain hyvä. En kyllä enää uudelleen silti uutta microbladausta ottaisi. Käsittämättömiä rumistuksia  ovat nämä keskeltä liian kulmikkaat ja tarkkarajaiset, liian paksut ja lähelle toisiaan värjätyt kulmat. Jos sellaiset olisi, varmasti poistattaisin hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
59/65 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessassa? Tarvitseeko heijata?

No ei, mutta pakaran hytkäytystä kaipaan.

Vierailija
60/65 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalat, jos on sellaiset yllättyneen ilmeen antavat tai jopa klovnimaiset.