Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itken täällä. Eilen pigmentontiin kulmakarvat

Vierailija
06.06.2024 |

ja ne on ihan kamalat 😳😢

Sanokaa, että nää paranee ajanmyötä 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö kotkalta?

Vierailija
2/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kamalat reilun viikon, kun tulee rupi ja se sitten irtoaa. Lopputulos on hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne kamalat reilun viikon, kun tulee rupi ja se sitten irtoaa. Lopputulos on hyvä. 

Ok, kiitos. Toivon et menee näin 

Vierailija
4/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvatko liian tummilta? Mulle tehtiin kk sitten ja nyt ovat jo liiankin haaleat eli älä huoli!

Vierailija
5/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä näytin reilun viikon ihan angry Birdiltä, kyllä ne siitä sitten vaaleni ja muoto parani

Vierailija
6/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit?

Vierailija
7/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaiseen kukaan pakota.

Vierailija
8/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa? Tarvitseeko heijata?

Vierailija
9/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit?

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, miksi! Mulla on ihan valkoiset kulmakarvat, ei ole ikinä tullut mieleenikään värittää tms.

No kukin tyylillään.

Muista seur kerralla ettet tykänny!

Vierailija
10/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pigmentoitiin 5 vuotta sitten. Nyt vasta ovat alkaneet vaaleta. Onneksi olin erittäin tarkka muodosta, piirsin tekijälle mallin, joka oli kauniisti kaareva ja ulospäin kapeneva eivätkä liian lähellä toisiaan. Osasi toteuttaa toiveeni mukaisen luonnollisen näköisen mallin ja olen ollut tyytyväinen. 

Useimmilla yrityksillä, mitkä mainostavat näitä, on mallikuvissaan ihan järkyttävän näköisiä palkkimaisia ja luonnottoman muotoisia ja liian tarkkarajaisia ja kulmikkaita esimerkkejä. 

Ota nyt heti yhteys tekijään ja kerro huolesi. Eikös niille tehdä vielä toinen käsittely, muistelen näin. 

Kulmat ovat niin merkittävä osa kasvojen ilmettä. Toivottavasti tilanteesi paranee, jos ei, löytyyhän niitä korjaavia operaatioita, jos ei tulos miellytä. Kallista touhua taitaa värin poisto olla kuitenkin. 

Vierailija
11/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kulmassa piirrättäneet ovat surullisia näkyjä.

Vierailija
12/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota, että jotain noin pysyvää kasvoille. Ajatuskin ahdistaa. Ja sitten luullaan, että hyvältä näyttää, kun on tosi meikatun ja luonnottoman näköinen. "Kehystää kasvot" my ass. Jokaisella on omalaiset kulmat, syystä. Itsellä esim. tosi olemattomat ja vaaleat, ja jos edes yritän hieman jotain meikkiä niihin, tulen todella oudon näköiseksi. Siksipä ne on sellaiset kun on, meikittä ja todellakin tatuoimatta. Ne kestojutut eivät näytä kellään hyvältä, toisin kuin luulette!

Vierailija
13/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun ne on kamalat. Ne vaalenee ja nopeasti. Mulla pigmentoitu vuosia sitten ja vasta kävin vahvistuksessa. Tykkään kovasti

Vierailija
14/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit?

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, miksi! Mulla on ihan valkoiset kulmakarvat, ei ole ikinä tullut mieleenikään värittää tms.

No kukin tyylillään.

Itselläni luonnostaan tummat hiukset, mutta naaman ihokarvojen väriset vaaleat kulmakarvat ja ripset. Kulmakarvat lisäksi alkaa hullusti vasta kaukaa sivuilta, karvoja ei ole ollenkaan siinä sisänurkassa. Kyllä näytän paljon paremmalta kulmat ja ripset "väritettynä". Pigmentointia en ole tosin itse viitsinyt ottaa, koska joutuisin silti joka tapauksessa ainakin värjäämään kulmakarvoja - kyllähän ne vaaleat tuuheat karvat näkyisi muuten siinä pigmentoinnin päällä. Minä vaan värjään kulmat 2 vkon välein, ja aamuisin laitan kulmakynää täyttääkseni sisänurkan ja saadakseni haluttua muotoa. Menee noin minuutti, ei iso vaiva.

Vierailija
15/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan et ottanut pieleen menneitä implantteja (posket, huulet, tissit tai peppu)

Vierailija
16/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit?

No kukin tyylillään.

Minullakin on ihan olemattomat luonnostaan ja juuri siksi menin ja olen tyytyväinen. Kulmakarvattomuus ei ole kaunista mielestäni.

Vierailija
17/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulmat näyttävät liian tummilta, älä tosiaan huoli, ne vaalenevat vielä hyvin paljon.

Jos muoto tuntuu väärältä, tämä on laiha lohtu mutta siis tuota pigmenttiä pystyy myös poistamaan ihosta, jolloin uudelleenmuotoilu on mahdollista. Se toki ottaa aikaa mutta on hyvä tietää että sekin on mahdollista. :) isosti tsemppiä

T. Kerran vuodessa myös angry-birdiltä näyttävä puuterikulmatäti

Vierailija
18/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota, että jotain noin pysyvää kasvoille. Ajatuskin ahdistaa. Ja sitten luullaan, että hyvältä näyttää, kun on tosi meikatun ja luonnottoman näköinen. "Kehystää kasvot" my ass. Jokaisella on omalaiset kulmat, syystä. Itsellä esim. tosi olemattomat ja vaaleat, ja jos edes yritän hieman jotain meikkiä niihin, tulen todella oudon näköiseksi. Siksipä ne on sellaiset kun on, meikittä ja todellakin tatuoimatta. Ne kestojutut eivät näytä kellään hyvältä, toisin kuin luulette!

Just juu. Kyllä laitetut kulmakarvat kaunistaa monia. Laura Birnkin on kauniimpi, kun vähän on laitettu väriä kulmiin.

Vierailija
19/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun kiihkeimmät nyppijät veti kulmakarvat joutuu nyt teettämään..ja hassua kun kulmakarvat on sellaiset otsaan piirretyt tuiman mustat puolikaaret. 

Onnea vaan kaikille oman elämänsä angrybirdseille.

Vierailija
20/65 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.