Vaadinkohan kenties liikaa naisilta vai en?
Olen itse parisuhdemarkkinoilla ja vaadin naisilta vain normaalipainoa,kauneutta ja mt ongelmattomuutta. Naisen ei siis tarvi olla luokkaa "Sara Sieppi" vaan vähän huonompi nainen käy myös.
Olen itse 182cm ja painoa 74kg ja olen korkeakoulutettu.
Vaadinko kenties liikaa naisilta?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Itse noin nopeasti kun toiveitasi katson, niin ne on kovin pinnallisia. Naiset eivät yleensä halua olla mitään näyttelyesineitä, joita kuljetetaan käsipuolessa. Kestävä ja tasapainoinen parisuhde lähtee muista asioista. Toki sen verran pitää kumminkin päin silmää miellyttää, että kumppania on mukava katsella. Tosikumppanin kohdalla nuo asiat kuitenkin saa vähempi merkitystä. Ja usko pois, kauneus ja komeus iän myötä.
Tämä. Ja siihen pieneen prosenttiin naisista, joita ei haittaa olla ns. näyttelyesine, ap:lla ei todennäköisesti ole varaa. Nuo "sievät seuraneidit" kun haluavat ja usein ihan olettavat, että mies maksaa kaiken. Nainen hoitaa ulkonäköään miehen rahoilla. Naisen ei tarvitse edes käydä töissä, vaan hänen kokopäivätyönsä on vain näyttää hyvältä miehensä mieliksi, miehensä rahoilla.
Siihen päälle jos haluaa vielä naisen, joka ulkonäkönsä lisäksi pitää huolta myös kodista ja lapsista, niin siinä saakin sitten tililtä löytyä jo tavallista enemmän nollia.
Minusta apn vaatimukset ovat täysin kohdallaan!
Noilla parametreilla ap jää sinkuksi ja kaikki voittavat. Apn ei tarvitse olla parisuhteessa huonon naisen kanssa. Ja me huonot (rumat) naiset säästytään apn halveksunnalta jota olisi hänen kanssaan parisuhteessa meille tarjolla. Ja ne kauniit naiset tuskin erehtyvät suhteeseen apn kanssa koska ne jotka ap kelpuuttaisivat ovat niitä naisia jolla miehiä on tarjolla jonoksi asti ja ap ei kuulosta sellaiselta joka tuosta jonosta valittaisiin koska hänen tunneälykkyytensä on lähellä nollaa.
Kyllä.
Sulla pitäis olla enemmän sosiaalista älyä ja turvallisempi kiintymyssuhdetyyli, jotta mielenterveysongelmattomat (tai ylipäänsä ketkään selvin päin olevat?) naiset kiinnostuis.
Vaadit naisilta vain normaalipainoa, kauneutta ja mt ongelmattomuuttat. Todellako vain nämä?
Ikävaatimus? Korostat omaa koulutustasoa, miten naisen koulutusvaatimus? Jos nainen on mt ongelmaton, saako kuitenkin olla jotain muuta sairautta?
Vierailija kirjoitti:
Vaadit naisilta vain normaalipainoa, kauneutta ja mt ongelmattomuuttat. Todellako vain nämä?
Ikävaatimus? Korostat omaa koulutustasoa, miten naisen koulutusvaatimus? Jos nainen on mt ongelmaton, saako kuitenkin olla jotain muuta sairautta?
Ikää olisi hyvä olla alle 30 vuotta naisella. Sairauksia ei naisella saa olla mitkä vaikuttaa elämään. Naisen koulutustasolla ei ole väliä kunhan se käy töissä jotta minun ei tarvitse elättää sitä. Miehillähän se koulutustaso vaikuttaa tasoon kun taas naisilla ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää olisi hyvä olla alle 30 vuotta naisella. Sairauksia ei naisella saa olla mitkä vaikuttaa elämään. Naisen koulutustasolla ei ole väliä kunhan se käy töissä jotta minun ei tarvitse elättää sitä. Miehillähän se koulutustaso vaikuttaa tasoon kun taas naisilla ei.
Ap
Ei kai Suomen korkeakouluista oikeasti pääse nykyisin tällaiset läpi, eihän...?
Tietenkin etsit vertaisesi.
Samantyyppisen, koulutetun, omalla työllään toimeentulevan, samantyyppiseti ajattelevan. Vertainen on oikein hyvä sana kuvaamaan myös sitä henkistä yhteyttä, että ymmärretään ja puhutaan samoista asioista.
Ennen kuin kukaan alkaa kertoa serkun tai kaverin parisuhteista, jotka kuulemma ovat sitten niitä "oikeita", huomaa, että tämä, että valitset vertaisen, ei tietenkään poista sitä, että monet muut ovat saattaneet valita toisin, mutta nythän onkin sinusta kysymys eikä mistään tilastollisesta otoksesta tai kummin kaiman parisuhteesta, joita näihin keskusteluihin aina tarjoillaan.
Eihän "vaatiminen" tarkoita välttämättä mitään sanottua ehtoa, vaan vain omaa ajatusta siitä, mitkä ovat ne tärkeimmät asiat, mitä painottaa valinnoissaan.
Mt-ongelmia on niin monenlaisia että vaatimus kuulostaa erikoiselta. Ymmärrän, ettet halua mitään sosioopaattia, mutta tuo kuulostaa että vuosia sitten kiusannut paniikkihäiriökin on taakka. Joka toisella on muuten jossain välissä joku mt-ongelma, niin kyllä tuo sulkee paljon pois.
Mun mielestä sulla on rima ihan maassa. Kelpuutat itsellesi suhteen henkilön kanssa, jota kuvaat sanalla "huono". Lisäksi et piittaa pätkääkään, millainen tämä nainen on luonteeltaan tai, miten hän viettää esim vapaa-aikansa ja mistä on kiinnostunut. Millainen arvomaailma ja tulevaisuuden suunnitelmat? Haittaako edes vaikka hän ei olisi sua kohtaan kovinkaan kiva? Haluatko että teillä kemiat ja huumori kohtaa vai riittääkö, että naisen kanssa jutellaan säästä ja kotitöistä? Onko tämä kaikki sulle oikeasti ihan yhdentekevää?
Mihin edes haluat naisystävää? Tuskinpa elämänkumppaniksi ja parhaaksi ystäväksi ainakaan
Ei se naista halua, vaan sen reiän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nämä sun jutut kuulostaa ihan siltä, kuin yrittäisit tilata jotain sulle räätälöityä naista nettikaupasta.
Kai sä tajuat ettei täältä ainakaan voi tilata mitään?
Jostain niitä luultavasti voi tilata, mutta mistään ei siten kuin autoa, että klikkaat vain valitsemasi ominaisuudet ja sitten se valmistetaan just sulle just sellaisena kuin halusit.
Tän takia et tuu saamaan edes niitä tosi "huonoja" naisia.
Ei sun vaatimuksesi kiinnosta minua, itseesi se vain vaikuttaa. Jos haluat vaatimuksesi mukaisen naisen niin go for it, mitä se minua kiinnostaa? Sinähän siinä sinkkuudestasi haluat eroon. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Outoja nämä nykymaailman parinvalintakriteerit. Itse tiedän ihan huippukauniin ja mukavan naisen - joka sattuu istumaan pyörätuolissa halvaantumisen vuoksi. Jos tapaisin vastaavan miehen, ei minun rakastumistani estäisi se, että hän vaatii esteettömyyttä. Jos joku estäisi, se olisi ihan muut seikat.
Miksi ette mene niille sivuille mihin änkeytyy edustuskäyttöön soveltuvia ja niiksi haluavia naisia? Valitatte vaan ettei sellaisia ole. On kyllä, muttei tyhjätaskuille.
Vai että ihan korkeakoulutettu, mitä luurankoja kaapissa?.
Vierailija kirjoitti:
Huono sanavalinta tuo "vähän huonompi nainen". Kohta tulee kipakkaa palautetta tai sitten lähtee poistoon.
sillä eihän rumuus tee ihmistä huonoksi.
miksei ap vaan voi käyttää sanaa ruma? tai sanoa että vähemmänkin kaunis kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan korkeakoulutettu, mitä luurankoja kaapissa?.
Näillä ei ole varaa pitää mitään edustusnaista. Koittavat kiertoteitse saada tienaavan kotirouvan pestistä kiinnostuneen naisen. Eivät ymmärrä tasa-arvon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono sanavalinta tuo "vähän huonompi nainen". Kohta tulee kipakkaa palautetta tai sitten lähtee poistoon.
sillä eihän rumuus tee ihmistä huonoksi.
miksei ap vaan voi käyttää sanaa ruma? tai sanoa että vähemmänkin kaunis kelpaa.
Silloin kuulemma tyydytään
Vierailija kirjoitti:
Ei se naista halua, vaan sen reiän.
Grindr?
Tuleeko arkielämässäsi vastaan näitä riittävän hyviä naisia? Jos tulee, sun kalibraatio on kohdallaan. Jos ei tule, joko sun elämä tai naismaku on pariutumisen kannalta toimimaton.
Naiset arvostaa sosiaalista älyä. Se kehittyy esim. kaunokirjallisuutta lukemalla.