Miten jotkut löytää uuden parisuhteen aina niin nopeasti?
Omaa kaveripiiriä seuratessakin sinkkuna ollaan eron jälkeen maksimissaan puoli vuotta ennen kuin on jo uusi kumppani. Itse taas en edes ihastu keneenkään muuta kuin todella harvoin, nyt neljättä vuotta sinkkuna kun ei vaan ole kukaan kolahtanut. Miten niitä sopivia puolisoita tuntuu joillekin löytyvän niin helposti?
Kommentit (445)
Jalkoja kun sopivasti levittää, niin parisuhde löytyy helposti.
Nöyrä ja alistuva saa aina kumppanin. Sen takia he ovat kohta taas Tinderissä etsimässä uutta päällikköä.
Eksälleni kävi kuka vain siedettävä. Kysyin, miksi on kanssani niin vastasi aina että onhan se mukava kun on joku. Niin ja kysyin useamman kerran, koska minusta tuntui aina juuri siltä että ihan sama kuka siinä olisi ollut. Ja niinhän se olikin, meni vain pitkään ennenkuin ymmärsin että se oli totta.
Itse olen ihan toisentyyppinen enkä kiinnostu kuin äärimmäisen harvoin kenestäkään. Mikä ironia, että juuri tuollaiseen menin sitten ihastumaan. Etsikin selkäni takana uutta koko ajan, ilmeisesti sellaista vähemmän kyselevää :D Löysi 16v vanhemman naisen ostelemaan itselleen kaikkea mukavaa.
Toiset on laadukkaampaa seuraa.
Mikä sitten on nopeasti?
Joskus vaan käy niin, että kaikilla tavoilla sopiva ihminen tulee vastaan kun sitä vähiten odottaa. Huomaa miten kivaa hänen seurassaan on, miten meitä yhdistää tietyt asiat ja meillä on yhteensopivat tulevaisuudensuunnitelmat ja näkemykset elämästä.
Tapasin nykyisen puolisoni noin puoli vuotta lasteni isän kuolemn jälkeen. Ei se ollut mitenkään tietoista aluksi, emmekä alkaneet heti seurustella, viihdyttiin vaan yhdessä. Aluksi se oli ystävyyttä, mutta sitten ajan myötä parisuhde.