Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut löytää uuden parisuhteen aina niin nopeasti?

Vierailija
05.06.2024 |

Omaa kaveripiiriä seuratessakin sinkkuna ollaan eron jälkeen maksimissaan puoli vuotta ennen kuin on jo uusi kumppani. Itse taas en edes ihastu keneenkään muuta kuin todella harvoin, nyt neljättä vuotta sinkkuna kun ei vaan ole kukaan kolahtanut. Miten niitä sopivia puolisoita tuntuu joillekin löytyvän niin helposti?

Kommentit (445)

Vierailija
21/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikuttanut ainakin se, että olen parisuhdeihminen. Eron jälkeen surin noin kuukauden ja sen jälkeen koin jo olevani valmis tapaamaan uusia ihmisiä ja treffailemaan. Olen luonteeltani avoin, sosiaalinen, utelias, positiivinen. Tulen helposti toimeen hyvin monenlaisten ihmisten kanssa ja ihastun kohtuullisen helposti. 

En kaipaa sinkkuelämää enkä yksin asumista, en tarvitse paljoa omaa tilaa tai aikaa. Saan muista ihmisistä energiaa, kun taas yksinolo on mukavaa vain päivän,pari. Yksinolo saa helposti minulla mielen matalaksi ja olon hieman surulliseksi. 

Vierailija
22/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain on enemmän valinnanvaraa. Liikkuvat enemmän, tapaavat enemmän ihmisiä, ovat itse aloitteellisia ja heissä on ominaisuuksia, mitkä viehättävät suurempaa joukkoa ihmisistä.

Et lukenut aloitusta. Ongelma ei ole siinä ettei ap viehättäisi ketään. Ongelma on siinä ettei ap itse ihastu kokoajan kehen tahansa ja vaihda kumppania kuin sukkia. Mikä ei tosiasiassa ole edes mikään ongelma.

Niin no siis jos tarjolla on vaan ketä tahansa eikä kivoja ja hyvännäköisiä niin se voi olla just kiinni siitä tasosta. Ei munkaan tuntemat sarjaseurustelijat minkään juoppojen ym kanssa seurustele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa:

-pituus

-ulkonäkö

-status työelämässä

-koulutustaso

-palkka ja varallisuus

Naisen tasoon vaikuttaa:

-ulkonäkö

-nuorekkuus

-luonne

Mitä paremmin nuo asiat ihmisellä on niin sitä paremmin se löytää seuraa.

Aina ei ole kyse seuran löytämisen puutteesta. Ei välttämättä vain löydy ihmistä joka tuntuu oikealle. Siihen taas välttämättä ei sen toisen ihmisen statuksella, varallisuudella tai koulutuksella ole vaikutusta kolahtaako tunnetasolla vai ei.

Mies joka on hyvätuloinen ja sillä on statua työelämässä kunnossa niin sillä kyllä naisia riittää. Vähän sama kuin nainen joka on tasokas eli kaunis kuin missi, sille miehiä riittää. 

Mitä tasokkaampi ihminen on ni

Hölöpölö taas, ainakin oman tuttavapiirin perusteella tuntuisi ne ihan tavalliset duunarimiehetkin vaan löytävän seuraa. Vaikeinta kumppanin löytyminen tuntuu olevan korkeakoulutetuilla naisilla - luultavasti siksi että he ovat varsin valikoivia seuransa suhteen ja ovat ihan tyytyväisiä myös yksin. 

Ja siis asumme kaupungissa, syrjäseudulla asuvien miesten tilanne on toki hankalampi kuin kaupungissa. 

Vierailija
24/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa, tai rima on alhaalla

Vierailija
25/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana uusi suhde löytyi jo seuraavana päivänä viimeistään. Nykyään ihmettelen, miten elämässä sai aikaiseksi niin nopeita käänteitä, mutta elämisenrytmi oli ihan eri. Kun tuli ero, uusi elämä alkoi heti minuutin päästä. 

Vierailija
26/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on aina ollut sellainen. En kehtaa udella, mutta epäilen, että hän etsii uuden salaa, kun ero on käsillä. Tosin nyt hän on ekaa kertaa kihloissa, joten en usko että eroa tulee enää. Eikä teidän tarvitse nyt kertoa minulle nykyajan deittailusta. Minä tunnen siskoni. 

Vierailija
27/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuten sanoitkin että harvoin ihastut kehenkään tekevät siitä vaikeaa löytää parisuhde. Itse olen mies ja se että luonntunteita naiseen yleensä kestää minulla joten keskityn enemmän siihen onko nainen muuten sopiva, tiedän että tunteet tulevat perässä.

Tuli mieleen myös eksäni kun kertoi että oli käynyt 4 vuoden aikana varmaan 200 treffeillä ennen kuin löysi minut. Säälittää ajatella häntä kun jouduin jättämään hänet kun meillä ei ollut seksiä. Moneen kertaan yritin ottaa asian puheeksi että toisaalta saa hän itseään syyttää mutta silti säälittää.

Vierailija
28/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumaa, tai rima on alhaalla

No voi käydä tsägä. 

Vierailija
29/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä ymmärrän, että löytää jonkun kumppanin, jos on hyvännäköinen ja sosiaalinen. Sitä en ymmärrä, että miten se on aina "elämäni rakkaus" (näin jotkut väittävät). Puhun nyt siis ihan aikuisista, en teineistä. Eihän ne edes tunne toisiaan vielä, jos on tavattu vasta muutama viikko tai kuukausi sitten?

Vierailija
30/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana uusi suhde löytyi jo seuraavana päivänä viimeistään. Nykyään ihmettelen, miten elämässä sai aikaiseksi niin nopeita käänteitä, mutta elämisenrytmi oli ihan eri. Kun tuli ero, uusi elämä alkoi heti minuutin päästä. 

Mua ainakin miehet lähestyi nuorempana, toisin kuin nykyään. 

Vierailija
31/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on aina ollut sellainen. En kehtaa udella, mutta epäilen, että hän etsii uuden salaa, kun ero on käsillä. Tosin nyt hän on ekaa kertaa kihloissa, joten en usko että eroa tulee enää. Eikä teidän tarvitse nyt kertoa minulle nykyajan deittailusta. Minä tunnen siskoni. 

Mun isä on semmoinen. Äitini kanssa oli kyllä naimisissa pitkään, mutta sen jälkeen on ollut kolme vakavaa naisystävää ihan peräperää ja vähän päällekkäinkin. Täyttää tänä vuonna 68 ja on just muuttamassa tän uusimman kanssa yhteen. Eikä siinä kai sinällään mitään, mutta ihan selvää on että oli viritellyt juttua tämän kanssa ollessaan vielä yhdessä edellisen kanssa. 

Vierailija
32/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse fiksuna miehenä olen aina tehnyt niin, että jätän vanhan vasta sitten kun olen löytänyt uuden ja ollut hänen kanssaan jo jonkin aikaa. Ulkopuolinen ja ex nainen näkee asian yleensä niin, että olisin löytänyt uuden todella nopeasti.

Se on se juttu..

Vain tyhmä jättäytyy tyhjän päälle.

Vierailija
33/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa:

-pituus

-ulkonäkö

-status työelämässä

-koulutustaso

-palkka ja varallisuus

Naisen tasoon vaikuttaa:

-ulkonäkö

-nuorekkuus

-luonne

Mitä paremmin nuo asiat ihmisellä on niin sitä paremmin se löytää seuraa.

Aina ei ole kyse seuran löytämisen puutteesta. Ei välttämättä vain löydy ihmistä joka tuntuu oikealle. Siihen taas välttämättä ei sen toisen ihmisen statuksella, varallisuudella tai koulutuksella ole vaikutusta kolahtaako tunnetasolla vai ei.

Mies joka on hyvätuloinen ja sillä on statua työelämässä kunnossa niin sillä kyllä naisia riittää. Vähän sama kuin nainen joka on tasokas eli kaunis kuin missi, sille miehiä riittää. 

Mitä tasokkaampi ihminen on ni

Mutta kun aina kyse ei ole seuran puutteesta. Voi niitä tarjokkaita olla jollain vaikka kuinka, mutta sen oikealta tuntuvan ihmisen löytäminen ei olekaan niin yksinkertaista. Toiset ihastuvat huomattavasti harvemmin ja hitaammin muihin ihmisiin kuin toiset. 

Vierailija
34/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse fiksuna miehenä olen aina tehnyt niin, että jätän vanhan vasta sitten kun olen löytänyt uuden ja ollut hänen kanssaan jo jonkin aikaa. Ulkopuolinen ja ex nainen näkee asian yleensä niin, että olisin löytänyt uuden todella nopeasti.

Se on se juttu..

Tyhjän päälle? Kai nyt aikuinen ihminen osaa itsestään huolehtia ilman kumppaniakin. 

Vierailija
35/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perushyväntuulinen, kiva muita kohtaan ja miellyttävän näköinen. Siihen kai se perustuu.

Ei minulla monta suhteita ole ollut, mutta yksin en pitkään ole ollut. Kyse ei ole siitä, etten voisi olla yksinkin.  Kertaalleen olen jäänyt leskeksi. En siinä jäänyt itseäni säälimään ja menneessä elämään, niin heti tarttui mies matkaan, kun annoin tilaisuuden. Lähinnä siksi annoin tilaisuuden nopeasti, että halusin lapsia.

Vierailija
36/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole suuret vaatimukset niin nopeasti löytyy. Jopa alle tunnissa.

Vierailija
37/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjasuhteilijat huolivat ihan kenet vaan kunhan ei tarvitse olla yksin. Eivät oikeasti rakasta ketään, toimivat sosiaalisesta paineesta tai saavat kiksit itse ihastumisesta. Eivät he piittaa onko kumppani sopiva, loppuu se suhde kuitenkin ja löytyy taas uusi kumppani. Kevyttä ja vaihtelevaa. 

Vierailija
38/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä tuomitse siskoani siitä huolimatta. Se on hänen asiansa. Ei hän kuitenkaan parin kuukauden välein vaihda miestä, päinvastoin. 

Minullakin on muuten paljon vientiä, mutta myös tosi tarkat kriteerit enkä ihastu hirveän herkästi silläviisiin kunnolla. Kai... tai no muuten ehkä, mutta kun menee maku heti kun miehessä on jotain ominaisuuksia, joita en miesystävältä halua. 

Vierailija
39/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se juttu..

Taktisesti ajateltuna hyvinkin järkevää  varmistaa ettei jää ilman ja että ruoka ja vaatehuolto toimii tauotta.

Vierailija
40/445 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se juttu..

Miehet toimivat juuri noin. Uusi on jo valmiiksi katsottuna ennen kuin vanha jätetään. Siten palveluihin ei tule katkoa. Palvelut pelaavat, se on pääasia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi