Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä on lomamatkalla käyttää pesulapalveluita, kun esim uusi t-paita maksaa 1-2 Euroa?

Vierailija
05.06.2024 |

Eihän noissa hotellien pesulahinnoissa ole mitään tolkkua. 6-8 euroa per paita. Oon jo vuosia ottanut lomalle mukaan vanhoja vaatteita ja heittänyt ne roskiin käytön jälkeen. Vaatekaappi uudistuu kivasti näin kerran vuodessa :-)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaatekaappini ei koostu säälittävistä 1-2 euron t-paidoista. Enkä mene matkoille heittääkseni tavaraa roskiin.

Vierailija
2/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ekologista! Kai sä kotonakin käytät vaan kertakäyttölautasia ja -aterimia, kun ne on niin halpoja eikä tarvitse sitten tiskata? 

En muuten omista yhtä ainoaa tuon hintaista paitaa, koska tuon hintaluokan kertakäyttö vaatteisiin, niiden tuotantoon, materiaaleihin ja työoloihin liittyy aivan älyttömästi ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helkkarissa laittaa uuden paidan pesemättömänä päällensä, yäk.

Vierailija
4/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se henkari tähän liittyy?

Vierailija
5/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon olisi paitoja, jos joka kerta ostaisi uusia kun olen pidempään matkalla

t. useita kymmeniä matkoja vuodessa tekevä

Vierailija
6/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se henkari tähän liittyy?

Käynti optikolla tekisi sinulle hyvää. 

Vierailija
7/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vältän ostamasta mitään alle 30 euron tuotetta.

Pätee myös t-paitoihin.

Päälläni oleva lyhythihainen paita on vajaa seitsemän vuotta vanha ja se on ollut tämän ajan jatkuvassa käytössä. Ei ole kulahtanut, haalistunut, saumat ei repsota. Voisi sanoa, että on uutta vastaavassa kunnossa.

Vierailija
8/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ostaa kahden euron t-paitaa. Eikä mulla esim. juuri nyt ole vaatteita, jotka olen valmis heittämâän pois. Outo ajatus, että vaatekaapin uusiminen joka vuosi olisi yleinen ja hyvä tapa.

Viikon pituisile matkoille otan vaatteita koko viikoksi ja pesen kotona. Pitkillä matkoilla käytän itsepalvelupesuloita.

Vierailija
9/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin järkeä. Kun ostaa kerralla hyvää, ei tarvitse jatkuvasti ostaa uusia vaatteita. Tulee pidemmän päälle halvemmaksi. 

Vierailija
10/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän luulisi oppivan pesemään reissussa nyrkkipyykkiä, ellei ole lentojen jälkeen enää varaa parempiin vaatteisiin. 

Vierailija
11/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsisi käyttää pesulapalveluita, kun nyrkkipyykki on keksitty? Ja lyhyellä lomalla ei edes tarvitse pestä vaatteita. 

Vierailija
12/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää hotellin pesulapalveluita kun itsepalvelupesulatkin on keksitty?

Vierailija
13/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän kauniita ja laadukkaita vaatteita. Ei niitä saa kahdella eurolla, enkä halua ostaa roinaa. 

Vierailija
14/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen henkilö, joka ei halua tuhlata loma-aikaansa itsepalvelupesuloissa kökkimiseen. Toisilla on varaa käyttää palveluja.

Vierailija
15/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kulkea lomalla missään vanhoissa resuisissa t-paidoissa. Pukeudun lomallakin siististi, enkä tosiaan ostele mitään euron paitoja. Todella epäekologista ja epäeettistä.

Vierailija
16/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Mulla on lomalla parempaakin tekemistä kuin pesulassa ravaaminen. 

Vierailija
17/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan laadukkaita vaatteita jotka kulutan loppuun. Ensin kaupunkivaatteina ja sitten kun ovat sen verran kuluneet että eivät enää sovi julkiselle paikalle niin käytän niitä esim pihanhoitohommissa ja muussa jossa sotkeentuu ja kärsii. Kaapistani ei siis löydy vaatteita jotka ovat menossa roskiin ja joita vielä lomalle kehtaisi mukaan ottaa.

2€ T-paidan tuottolinjassa täytyy myös olla niin paljon ongelmia että en ikinä kehtaisi sellaista ostaa. 

Vierailija
18/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää pakkaan mukaan käsiksiin niin vähän että saatan pestä pyykit nyrkkipyykillä jopa kahdesti päivässä. Ei ole paha rasti. Ja tietty huonot vermeet mukaan et jos näkee jotain ihanaa halpaa niin voi heittää vanhat rytkyt pois.

Vierailija
19/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen henkilö, joka ei halua tuhlata loma-aikaansa itsepalvelupesuloissa kökkimiseen. Toisilla on varaa käyttää palveluja.

Mua ei vaikkapa kahden kuukauden reissun aikana huvita koko ajan tehdä ja nähdä jotain. Ei haittaa yhtään pitää pyykkipäivää silloin tällöin. Eikä siellä pesulassa tarvi "kökkiä". Voi käydä vaikka kahvilla tai kaljalla. Tulisi kyllä tosi hintavaksi hotellien listahinnoilla viikon pyykit, mutta hyvä että on vaihtoehtoja kaikille.

Vierailija
20/29 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan mukana myös 5 euron crocksit ja Temusta ostetut shortsit...