Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa dildoa peppuun!!

Vierailija
28.01.2007 |

Piti vielä tämäkin nähdä! 10 vuotta yhdessä ja nyt mies on alkanut puhumaan haluavansa kokeilla dildoa peppuunsa! Onko mies piilohomo vai miten suhtautua?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies aina dominoi ja panee ja nainen aina alistuu pantavaksi. Niin se on maailma aina ollut ja aina tulee olemaan. 

Mitään rakkaita sukupuoliroolejamme rikkovaa ei ainakaan makuuhuoneessa saa olla. Ihan homppeleita sellaset miehet jotka haluavatkin itse sisäänsä jotakin. Kohta varmaan opettelevat tiskaamaankin. 

provopelle kirjoittelemassa

Vierailija
42/58 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies aina dominoi ja panee ja nainen aina alistuu pantavaksi. Niin se on maailma aina ollut ja aina tulee olemaan. 

Mitään rakkaita sukupuoliroolejamme rikkovaa ei ainakaan makuuhuoneessa saa olla. Ihan homppeleita sellaset miehet jotka haluavatkin itse sisäänsä jotakin. Kohta varmaan opettelevat tiskaamaankin. 

Kyllä mies tiskata voi mutta ei ottaa mitään sisäänsä. Se jos joku on homoa.

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah haa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

provopelle kirjoittelemassa

Ironiaa, ei provo! 

Vierailija
44/58 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli miehiä jotka eivät pidä, tai saa anaaliseksiä. Niin tai eivät uskalla.

Vierailija
45/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea mies kun kysyi

Ja ainakin hänen puoleltaan kommunikaatio kunnossa!

Vierailija
46/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö. Oletko itse 'nainenmies' vai 'miesnainen'? Kun haluat kokeilla dildoa peppuun? Onko tämä 'nainenmies' vai 'miesnainen' piilohomo?

Niin, vai miten (tähän kysymykseen, "oikein oikeasti" voisi edes!) suhtautua? Ei mitenkään. Vakavasti.

Vierailija
47/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyytää dildoa naiseltaan hän on kokeillut sitä jo itse ja tykännyt siitä. 

Vierailija
48/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua mutta jos mies haluaa dildoa peppuun niin mies työntäkööm dildon peppuunsa.

Ei siihen tarvitse palstalaisten lupaa, eikä meitä suoraan sanottuna kiinnosta - kuten sanottua; en ole lukenut ketjua.

Sinä edustat oikein valtuutuksella meitä. Oletkos muuallakin aina MINÄ ITE IHAN ITE

Vierailija
49/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vuosia sitten rakastaja, joka halusi, että panen häntä peppuun strapon dildon kanssa. Vähän olin alkuun ihmeissäni, mutta hyvä, sopivasti kinky fiilis siinä oli.

Oli ihanan vapautunut mies muutenkin. Hyvää seksiä ja hauskaa seuraa. Täydellinen vastakohta silloiselle puolisolle, jota ei seksi juurikaan kiinnostanut ja oli muutenkin vähän ahdistunut tyyppi.

Vierailija
50/58 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tuollaiset naiset jotka innostuvat miehen pepusta!

Vierailija
51/58 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa pyllistää naiselle. Tuntisin kuinka sormet levittäisivät liukkaria pyllyreiälleni. Sormi painuisi sisääni, jonka jälkeen toinen... Painaisin pyllyäni sormiasi vasten... pane mun peppua rakas. Seuraavaksi strappari painautuisi sulkijalihastani vasten. Yritän rentoutua, ja hitaasti saat painettua strapin sisääni. Hellästi panet peppuani ja liukkarilla liukastettu pyllyni litisee kuin kiimainen pillu..... ihanaa olla persenarttusi!

Vierailija
52/58 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse koe eturauhashierontaa tai dildopanoa mitenkään alistavana itseäni kohtaa. Mutta luottamusta pitää aina olla kun mennään kakkosta rassaamaan.

Vierailija
53/58 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni yhtään ahdasmielisenä vaan olen tosi vapautunut ja villi seksissä. Silti. Kun tuli ilmi,  että mies runkkailee persettä itse ja alkoi toivoa sitä multa,  niin oli iso turn- off. Joo, kokeiltiin. Musta alkoi vahvasti tuntua , että halut menee. Näköjään edes estoton , seksistä tykkäävä nainen ei enää riitä vaan pitää haluta ties mitä roolinvaihtoja. Meillä menee muutenkin huonosti nykyään, niin saa mies mahdollisuuden löytää sträppisnainen. Itse taidan luovuttaa. 

N46

Vierailija
54/58 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni yhtään ahdasmielisenä vaan olen tosi vapautunut ja villi seksissä. Silti. Kun tuli ilmi,  että mies runkkailee persettä itse ja alkoi toivoa sitä multa,  niin oli iso turn- off. Joo, kokeiltiin. Musta alkoi vahvasti tuntua , että halut menee. Näköjään edes estoton , seksistä tykkäävä nainen ei enää riitä vaan pitää haluta ties mitä roolinvaihtoja. Meillä menee muutenkin huonosti nykyään, niin saa mies mahdollisuuden löytää sträppisnainen. Itse taidan luovuttaa. 

N46

Hyvä että lähdet. Mies ansaitsee paremman kuin sinä olet.

Vierailija
55/58 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa eläissäni kokeillut dildoa omaan peppuun ja aina sama juttu. On kuin pskalla kävisi eikä herätä mitään seksuaalisia tunteita, kadottaa ne loputkin. Mutta ilmeisesti toisille käy. 

Vierailija
56/58 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabimiehet yleensä käyttää toistensa peräsuolta ja naapurin vaimoa. Käy BORDELLISSA ja viihdyttää lähiön naisia päivällä. Haaremikulttuuri. Lisää ostereita se auttaa. Ja mitä taas nainen tekee tekopeniksellä jos on mies. Se tarkoittaa että kumpikin pettää muiden kanssa oikeasti. Miehellä ei enää kunto kestä kun on juuri ollut naapurissa. Tyhmät naiset älyä mitään lähiöissä nähty tämä ilmiö. Vaikka toinen nainen on mukana ei oma vaimo älyä. Eikä mies tajua mitään miksi naisella on tekopenis. Ei ole älyä sen vertaa. 

Vierailija
57/58 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on prostituoituja joilla tekopenis on. Homomiehet käyttää peräsuolia. 

Vierailija
58/58 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makaa miehen kanssa Mooses laki rikottu. Hyi helvetti. Paska suoli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan