Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Onko joku ahdistellut teitä?

Vierailija
05.06.2024 |

Entä oletteko kertoneet siitä? Mitä tapahtui?

Kommentit (251)

Vierailija
1/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eikö ole? Olettepa onnekkaita. Luulin, että se on yleistä. Ap

Vierailija
2/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdisteltu, vaikka olen sanonut olevani lesbo ja tuntuu, että se on vain pahentanut ahdistelua he sanovat mm..

" Kun kokeilet minun kalua, niin sinusta tulee hetero"

" Oletko koskaan ollut miehen kanssa, et voi tietää tykkäätkö, jos et ole kokeillut "

" Olenkin aina halunnut painaa lesboa oisko sulla joku lesbo tyttöystävä, joka tulis mukaan jumppaan?"

Kerran tuli  mies ( ei suomalainen) ja luulin, että hän haluaa olla kaverini olin ehkä 18- vuotias ja hän sanoi olevansa 21- vuotias.

Yhtäkkiä juttelun jälkeen hän sanoi " If I would give you 100€ would you do have sex with me? " Lähdin vähin äänin pois.

Miksi miehet vonkaa ?

Miksi ne kuvittelee, että joku suostuu ku vonkaa ja puhu ällöjä asioita tai tarttuu ahteriin kiinni.

Kuka noita miehiä oikeasti opettaa, että tuoneen saa naisia ja, että naiset pitää siitä?

Itse tosin en ole koskaan tykännyt miehistä en voi samaistua ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta fyysiseltä ahdistelulta olet välttynyt? Ap

Vierailija
4/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta kertaa. Miksi minun pitäisi niitä sinulle kertoa?

Vierailija
5/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ruljanssi koettu eri asteisena ja eri toimijoiden toimesta. Pahin kun torjutuksi tullut inkkeli yritti sytyttäää ulko-oven tuleen

Vierailija
6/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en ota katsekontaktia ikinä keneenkään. Lähikaupassakin mun esimies oli kuulemma moikannut mua, mut mä en ees nähnyt häntä. Olen aina niin omissa maailmoissani kun kuljen julkisilla paikoilla.

Vierailija
7/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun täytin 10 v. Koulumatkalla, liikuntatunnilla, bussissa, kaupungilla, töissä, taksissa, baarissa, junassa, kaikkina vuodenaikoina ja kaikkina vuorokauden aikoina.

Vierailija
8/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lähinnä kännisten toimesta baarissa. Mulla on avut itseni puolustamiseen, joten en ole asioista ottanut mitään traumaa

Vierailija
9/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On häiritty mm. bussissa yksi tietty tyyppi änkeää aina viereen jos satutaan samaan vuoroon

Vierailija
10/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei onnekseni fyysistä ole ollut kauhean paljon mutta tekijöinä tädin ex-mies ja yksi serkuistani

Vierailija
11/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti tulee mikroaggressioita kuten katseita. Joskus patriarkaatin edustajat tuottavat myös kunnon triggeroitymisiä esim. treffipyyntöjen muodossa.

Vierailija
12/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdisteltu. Koko työpaikka tiesi siitä mutta pomo vaan nauroi, tämä 2000-luvun alussa. Onneksi vanhenin niin ei tarvitse moista paskakäytöstä enää sietää.

Vierailija
13/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 12v joku mies alkoi ehdottelemaan seksiä ja samalla hiveli hiuksiani.

Kun olin 15v joku mieslauma alkoi viheltelemään perääni ja huutelemaan että tota kun sais maistaa. Toisella kerralla joku mies lakoi lääppimään ja ehdottelemaan sänkyjuttuja.

Ollessani 22v joku sujautti juomaani jotakin baarissa, onneksi huomasin.

Vierailija
14/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin, että yhdeksän kymmenestä naisesta kokee jossain elämänsä vaiheessa seksuaalista häirintää tai ahdistelua, että melko yleistähän se valitettavasti on. Kerroin omista kokemuksistani toisessa ketjussa, niin eikös sinne rynnännyt lauma palstauuleja vähättelemään ja lyttäämään. Juuri niiden reaktioiden vuoksi suurin osa naisista vaikenee näistä kokemuksista. 

Vierailija
15/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, en usko että on niin yleistä mitä väitetään; on vaan täysin kiellettyä sanoa ettei itseä ole ahdisteltu, joten ainoastaan ne puhuvat asiasta joita on.

Vierailija
16/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en ota katsekontaktia ikinä keneenkään. Lähikaupassakin mun esimies oli kuulemma moikannut mua, mut mä en ees nähnyt häntä. Olen aina niin omissa maailmoissani kun kuljen julkisilla paikoilla.

Pervot setämiehet eivät edes tiedä missä päin kehoa naisen silmät ovat

Vierailija
17/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin. Olenhan aikanani ollut nuori nainen. Ahdistelu oli kuin luonnonlaki, pippeleillä kun on niin paljon niitä "tarpeita". N53

Vierailija
18/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani 22v joku sujautti juomaani jotakin baarissa, onneksi huomasin.

Naisena en mene baariin juuri tuosta syystä, kun baarit ovat täynnä toksisia maskuliineja.

Vierailija
19/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Hulluinta oli kun ns. tuleva vuokraisäntä sopimuksen teon päätteeksi veti haliin, ja luuli että sovin muusta kuin asunnon vuokrasta:).. hullutta sanon minä.  Tosin en traumatisoidu ihan pienistä. Asuin asunnossa vuoden, muutin pois. en antanut!  Tämä siis yksi tapaus, monista.

Vierailija
20/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelin naista töissä pyytämällä että lähtee kanssani hakemaan tavaroita firmalle tampereelta. Nainen kauhistui eikä halunnut istua kahta tuntia autossa kanssani.