Oon rakastumassa pahimman sortin juoppoon.
Ihan järkyttävä kemia ja tuli tutustuminen ihan puun takaa. Onko kellään kokemuksia, voiko rakastuminen vaikuttaa juoppouteen ainakin väliaikaisesti?
Kommentit (42)
Itse kyllä juon kun olen sinkku ja yksinäinen. Parisuhteessa juominen ei ole ollut koskaan olennainen asia. Viimeisessä 20 vuoden suhteessa join tasan 2 kertaa. Elämäntilanne vaikuttaa ainakin minun kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus!!
Juopon puolelta kaikki on vain teatteria. Kun uhri on nalkissa alkaa henkinen väkivalta.
Ne rakastaa vain itseään.
Olet läheisriippuvainen jos luulet voivasi parantaa hänet
Aika sairas näkökulma, yleistit tosta noin vaan kaikki alkoholistit ilman sen suurempaa selittelyä. Ei ihme, että maailma on näin mustavalkoinen nykyään te syrjitte ihan kaikkia paitsi itseänne.
Syrjintä on uusi musta.
Täällä AP
Olen vieläkin rakastumassa kyseiseen juoppoon vaikkei olla nähty kohta 3 kuukauteen. Hän oli äskettäin kysellyt minusta tutulta, joka "ei halunnut alkaa välikädeksi".
Olen ihan hilkulla lähettää hänelle viestin, vaikkei vaihdettu numeroita (Fonecta). Voiko hän mennä siitä jotenkin henkisesti sekaisin ja kumota 2 kossua kerralla? Vai ilahtuuko ja kaataa loppuviikon kossut viemäriin?
Ap
Oletko AP alkoholisti-isän tytär? Usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juopon puolelta kaikki on vain teatteria. Kun uhri on nalkissa alkaa henkinen väkivalta.
Ai päihderiippuvaiset ei voi rakastaa ketään?
Totta kai ne rakastavat. Itseään ja tasan ja vain ainoastaan itseään.
Kuten miehet yleensä.
En ole alkoholistin tytär.. En näe ihastustani the alkoholistona, vaan ihanana miehenä, joka nyt sattuu kumoamaan viinaa. Ehkä onnistun liikauttamaan häntä niin, että reseptorinsa täyttyy muusta nautinnosta
Ap
Tottakai kannattaa alkaa juopon kanssa.
Asennoidu siten, että olet toinen nainen ja miehellä on jo vaimo nimeltä alkoholi. Aina mies ei ehdi olla kanssasi kun on vaimon kanssa, mutta voitte viettää ihania hetkiä silloin kun hän ei ole vaimon seurassa.
Jos se on toi mun ex, niin ei, ei auta mikään. Eikä seiso. Vakavan sairauskohtauksenkin jo sai.
Vierailija kirjoitti:
Asennoidu siten, että olet toinen nainen ja miehellä on jo vaimo nimeltä alkoholi. Aina mies ei ehdi olla kanssasi kun on vaimon kanssa, mutta voitte viettää ihania hetkiä silloin kun hän ei ole vaimon seurassa.
No näin ajattelinkin.
Itse asiassa jaan hänet mieluummin pullon kuin toisen naisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai päihderiippuvaiset ei voi rakastaa ketään?
Totta kai ne rakastavat. Itseään ja tasan ja vain ainoastaan itseään.
Kuten miehet yleensä.
Minä rakastan myös lapsiani ja ystäviäni.
Mora alkaa vain äkkiä viuhua tai hakkaamista kun tarvitaan sitten ryyppyrahaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä AP
Olen vieläkin rakastumassa kyseiseen juoppoon vaikkei olla nähty kohta 3 kuukauteen. Hän oli äskettäin kysellyt minusta tutulta, joka "ei halunnut alkaa välikädeksi".
Olen ihan hilkulla lähettää hänelle viestin, vaikkei vaihdettu numeroita (Fonecta). Voiko hän mennä siitä jotenkin henkisesti sekaisin ja kumota 2 kossua kerralla? Vai ilahtuuko ja kaataa loppuviikon kossut viemäriin?
Ap
Ilahtuu/menee sekaisin/löytää 10c lattialta ja kumoaa 2 kossupulloa kerralla. Juopolle kaikki syyt juoda on hyviä syitä. Voi se joku päivä ne kossut viemäriinkiin kaataa joku päivä, mutta seuraavana ostaa 4 tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin ajattelinkin.
Ap
Eikä me juopot nyt niin kamalia olla kuten jotkut uskottelee. Itsekkin juon noin 70-100 annosta viikossa, mutta koska juon joka päivä niin en ole edes humalassa tai sitä ei ainakaan huomaa. Joskus harvoin sitten lärvit. Paljon jää aikaa myös rakkaudelle ja hellyydelle. Töissäkin kerkeen käydä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin paras puhumaan yksinkertaisuuksista. Juoppous on toki iso ongelma, ja voi olla, ettei kannata lähteä kokeilemaan parisuhdetta sellaisen kanssa, mutta sinä saat addiktoituneen ihmisen kuulostamaan suorastaan jonkinlaiselta automaattisesti pahalta sosiopaatilta. Vähän nyt empatiakykyä.
Voi vähentää juomista hetkeksi, kun ihastumisen endorfiinin jylläävät ja korvaavat osittain alkoholia. Mutta se loppuu ajan kanssa, ja sitten sinusta tuleekin se syy juoda. (Mukamas) Ja syyllinen ihan kaikkeen muuhunkin.
Mainitsit "kemian". Voisiko olla, että tässä olisi jotain uusintaa lapsuudesta? Oletko alkoholistiperheestä, tai joutunut muuten ottamaan aikuisen ja huolehtijan roolia liian nuorena?
T. Raitis alkoholisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin ajattelinkin.
Ap
Oletko varma, se pullo on paljon vaativampi ja mustasukkaisempi kuun vaimo.
Juopolle pullo on ykkönen ja sinä olet kakkonen. Onnea valitsemallasi tiellä!
Juoppo kumoamassa 2 kossua= 20 kossua 😂
Mistä tiedät, että kyseessä on mies? Myös naisissa on alkoholisteja.