Kumman tekemää ruokaa söisit mielummin Kape Aihisen vai Kozeen Shiwan?
Kultahammas Kozeen tylyttää vuorollaan Aihista. Mutta onko oikeasti aihetta? IS juttu.
Kommentit (128)
Kapella on enemmän meriittejä, joten hänen ravintolaansa.
Kapen. Voisin ottaa vaikka päivän kalan.
Kapella näkyy olevan hyvät sapuskat.
Sukunimi on Shiwan, taipuu Shiwanin
En kummankaan! Kun oon niin Allerginen eri raaka- aineelle!
Riippuu ihan siitä, että mitä evästä tarjotaan. Pöytäseuraksi tuskin kumpaakaan haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka on Kozeen Shiwa, mutta hänen. Rasistin ruoka pn pahan makuista.
Kape Aihisen ohjelmaa katsoneena ihmettelen sitä, että ruokaa maustetaan suolaamalla kaikki tekipä mitä hyvänsä. Eivät kaikki ihmiset ole niin takapajuisia, etteikö kotona olisi maustehyllyä. Aihisen ruoka vaikuttaa yksitoikkoiselta ja voi jopa laukaista verenpainetaudin.
No ei vaikuta. Itse asiassa kuulostaa hyvältä hänen annoksensa. Söisin tommoisenaan eikä tarvitsi mitään lisuketta noihin erikseen.
Catch of The Day
Paistettua päivän kalaa, paahdettua punajuurta, kaprista ja korvasienimuhennosta
Sesame Street
Haudutettua vasikan entrecotea, miso-porkkanapyreetä ja seesamikastiketta
LoveMeTender
Grillattua härän sisäfileetä, karhunlaukkaa, parsaa ja tummaa valkoviinikastiketta
Vadouvan Flower
Rapeaa kukkakaalia, Vadouvan-kukkakaalipyreetä, tomaattia ja belugalinssejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kape Aihisen ohjelmaa katsoneena ihmettelen sitä, että ruokaa maustetaan suolaamalla kaikki tekipä mitä hyvänsä. Eivät kaikki ihmiset ole niin takapajuisia, etteikö kotona olisi maustehyllyä. Aihisen ruoka vaikuttaa yksitoikkoiselta ja voi jopa laukaista verenpainetaudin.
Eihän niitä ruokaohjelmia tartte noudattaa orjallisesti, itse voi laittaa vähemmän suolaa, tai lisätä jotain maustetta mistä itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit ymmärtää edes sen, että suolan tehtävä on korostaa ja vahvistaa muiden mausteiden makua jos lähdet muita neuvomaan maustamisessa.
kozeenin ruoka on huonoa. aihisen ei.
kokin pitää edes jollain mittapuulla näyttää hygieeniseltä. jos on killutinta nenässä sormissa ja joka paikassa, niin se on vaan epähygieenistä. aihinen näyttää ihan hygieeniselta kokilta.
Vaikuttaa siltä että tämä irakilainen vain kostaa nyt Kapelle kun putosi Master chef ohjelmasta heti alkumetreillä. Tyypin pöperöt eivät olleet hyviä.
Ammattiuhriutujan vai hölösuun? Vaikea valinta.
En pidä siitä, että hyviä raaka-aineita duunataan liikaa ja tehdään tunnistamattoman näköisiksi . Liiaksi käsitelty ruoka on kulkenut liikaa käsien räpellettävinä.
Kapen, ehdottomasti. Miellyttävä ja luotettava. Olisi tosi mukava tavata-pidän hänen tyylistään juontaa ruokaohjelmia. Kozeen on niin pelottavan näköinen, että en mene hänen ravintolaansa. Olenko r...sti kun en menisi hänelle työhönkään vaikka olisi ainut työnantaja maailmassa. Huom.asia voi olla näinkin päin että suomalainen ei halua mennä ulkomaalaiseen kulttuuriin työhön.
Uskoisin, että Kapen ruuista löytyisi helpommin itselle maistuvaa. En ehkä ole kaikkein innokkain eksoottisten uusien makujen perään.
Millä perusteella niitä Michelin tähtiä jaellaan ja ketkä niistä päättävät? Itse olen käynyt Suomessa ja ulkomailla kahdessa Michelin ravintolassa enkä todellakaan pysty kehumaan niiden ruokia.