Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka myöhään on vielä normaalia uudelleensynnyttäjän alkaa tuntea vauvan liikkeitä?

Vierailija
28.01.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukka oli edessä ja vaimensi liikkeitä.

Vierailija
2/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja etuseinäistukka minullakin. Esikoisesta tunsin jo joskus rv 16-17 paikkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta tunsin reilun viikon aiemmin, silloinkin istukka takana.

Vierailija
4/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo olen ollut huolissani, kun rv 18 menossa ja kovin on vähäistä tuo liikkeiden tunteminen. Ja siis uudelleensynnyttäjä olen. Istukka kyllä suureksi osaksi edessä, joten se tietysti vaikuttaa osaltaan.

Vierailija
5/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jatenkin helpottavaa kuulla, että muillakin on näin... Esikoisesta tunsin liikkeet joskus rv 20+, nykysestä kuopuksesta rv 17 ja nyt en vielä ainakaan selviä liikkeitä ole tuntenut, joskus jotain yksittäistä, mutta vahingossakaan ei toista oo tullu, niin alkaa epäillä jo, että oliko se ees vauva vai jotain muuta...

Esikoisen aikaan istukka oli etuseinämässä, kakkosen aikaan takana ja nyt en tiedä, rakenneultraankin vielä 2,5 viikkoa. Kohtuni on melko voimakkaasti taaksepäin kallellaan.

Kisu rv 18+4

Vierailija
6/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä vielä edes odota liikkeiden tuntuvan. Istukka ilm. edessä samoin kuin muutamassa aiemmassakin raskaudessa, joten liikkeet alkaa tuntumaan vasta rv 20+ jos vanhat merkit paikkansa pitää. (11.raskaus kyseessä)...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä