Porukka valitsee miehen ja valittaa sitten täällä, että vihaa!
Kommentit (15)
Porukka? Siis oma perhe? Vai mikä porukka?
Elämässä tapahtuu ikäviä asioita ja yleensä niihin ei paljoa itse voi vaikuttaa jos ei näe tulevaisuuteen.
Näinhän se menee. Ensin porukka valitsee itse itselleen kumppanin, ja sen jälkeen valittaa täällä kuinka se kumppani ei ole halutun kaltainen.
Kuka muka antaa jonkun porukan valita miehen itselleen? Keksi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Ensin porukka valitsee itse itselleen kumppanin, ja sen jälkeen valittaa täällä kuinka se kumppani ei ole halutun kaltainen.
En valita. On ihana.
Allu & kumpp. valittaa naisista joita ei ole saanut. Miten mahtaa mennä noin jatkossakin?
Onko tällä palstalla tullut vastaan miestä, jonka kumppani ei olisi viallinen? Ja nyt en puhu siitä yhdestä, jolla on se mielikuvitusaasiatuontivaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka porukalla voi nykyään tarkoittaa myös perhettä, ei sen alkuperäinen tarkoitus ole hävinnyt.
Tämä on keskustelupalsta, jossa ihmiset puhuvat ongelmistaan ja hakevat vertaistukea. Jos ei miellytä, ei kannata täällä roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset. Naiset. Ap
Joidenkin palstamiesten mielestä miehiä saa vain palvoa ja pitää kaikin puolin täydellisinä. Kaikki muu on miesvihaa.
Niinkin voi käydä että se oma mies on edelleen rakas ja paras, mutta silti jostain pikkujutusta haluaa avautua jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, jossa ihmiset puhuvat ongelmistaan ja hakevat vertaistukea. Jos ei miellytä, ei kannata täällä roikkua.
Ei keskustelupalstat pelkkää valitusta varten ole. Saa myös vitsailla, kehua, keskustella henkeviä ja vaikka mitä.
Minusta on oudompaa teeskennellä rakastunutta ja käyttäytyä hyvin se hetki että saa toisen asumaan kanssaan ja sitten yhdessä hetkessä muuttua täysin ihmisenä ja alkaa uhkailla ja pahoinpidellä toista.
Tää palsta on puolillaan "väärän valinnan " tehneitä