Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ilkivalta loppumaan?

Vierailija
03.06.2024 |

Miksi joku tärvelee toisen omaisuutta? 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tyyppejä on aina, eivät välitä toisen omaisuudesta. Pitäisi olla koko ajan vahtimassa. Turvakamerat ja vartiointipalvelu.

Vierailija
2/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olemaan keinot vähissä. Ilmeisesti joku inhoaa niin paljon että tuhotaan kaikki mitä toisella on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tyyppejä on aina, eivät välitä toisen omaisuudesta. Pitäisi olla koko ajan vahtimassa. Turvakamerat ja vartiointipalvelu.

Et kai itse ole sellainen joka tuota tekee? 

Vierailija
4/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan tekijä saa yleensä saman takaisin mitä toiselle tekee, karma.

Vierailija
5/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ajan vanhemmat eivät osaa tai uskalla laittaa lapsilleen rajoja. Luulevat lasten kasvavan itsestään normaaleiksi ihmisiksi. Jos lasta ei opeteta joskus kovallakin kädellä niin häirikkö hänestä tulee. Jonkun siellä kotona pitäisi olla aikuinen! Jos kaikki ovat teinejä tätä se sitten on.

Vierailija
6/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa. Kaikki rikotaan. Miksi ei voi antaa toisen olla rauhassa? 

Vierailija
7/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli syntyy huonompaan elämään seuraavalla kerralla, esimerkiksi av-mammaksi.

Vierailija
8/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma vaikuttaa sielunvaelluksessa, eli seuraavassa elämässä, joten pysy vain kärsivällisenä. 

Vierailija
9/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se porukka ei puhetta ymmärrä eikä usko. Ainoa, mitä ymmärtävät, on, että saavat turpaan niin että muistavat. Mutta sitten tietysti saattaa itse joutua hankaluuksiin, jos menee vetämään roskasäkkiosastoa turpaan.

Vierailija
10/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai itse ole sellainen joka tuota tekee? 

En tee ilkivaltaa, olen se johon kohdistuu. Hommasin jo vartiointipalvelun seuraava vaihe on kamerat.

Vierailija
11/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne jotka ei tee työtä tavaroiden eteen (sossupummit tai Rikkaat lapset),ei niitä kunnioitakaan.Kotikasvatuksen vika.

Vierailija
12/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma vaikuttaa sielunvaelluksessa, eli seuraavassa elämässä, joten pysy vain kärsivällisenä. 

Se ei paljoa auta tässä tilanteessa. Kukaan ei auta, ilmeisesti multa saa kaikki rikkoa. 

Vierailija
13/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se porukka ei puhetta ymmärrä eikä usko. Ainoa, mitä ymmärtävät, on, että saavat turpaan niin että muistavat. Mutta sitten tietysti saattaa itse joutua hankaluuksiin, jos menee vetämään roskasäkkiosastoa turpaan.

Ilmeisesti en saa olla rauhassa, vaan kaikki tärvellään. Vihamiehiä sitten useampi ehkä kimpussa. 

Vierailija
14/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankara rangaistus! Niinkuin ennenvanhaan. Nykyään saa tehdä mitä tahansa ja velttoilla. esimerkkinä kehopositiivisuus

Vierailija
15/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pistää silmään se että penkkejä istuskeluun on ihan hirveän vähän. Onkohan kyse siitä että on niin paljon ilkivaltaa ja kaikki rikotaan tai sotketaan? Vai joku muu syy?

Vierailija
16/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa pistää silmään se että penkkejä istuskeluun on ihan hirveän vähän. Onkohan kyse siitä että on niin paljon ilkivaltaa ja kaikki rikotaan tai sotketaan? Vai joku muu syy?

En tiedä. Se että pelotellaan tekemällä pahaa saa mut voimaan huonosti. 

Vierailija
17/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti en saa olla rauhassa, vaan kaikki tärvellään. Vihamiehiä sitten useampi ehkä kimpussa. 

Apua turva pyytää kun kukaan ei usko. :( 

Vierailija
18/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua turva pyytää kun kukaan ei usko. :( 

Turha

Vierailija
19/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän ilkivallantekijät ovat 30 vuoden kuluttua itse keski-ikäisiä (jos ovat enää hengissä tai vapaalla). Silloin he ovat täysin kusessa. Heidän jälkeisensä sukupolvi oppii vielä järkyttävämmille tavoilla kuin tämän hetken ongelmajäteporukka. Minä olen silloin jo haudassa, mutta paha saa kyllä palkkansa kaksin kerroin.

Vierailija
20/58 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän ilkivallantekijät ovat 30 vuoden kuluttua itse keski-ikäisiä (jos ovat enää hengissä tai vapaalla). Silloin he ovat täysin kusessa. Heidän jälkeisensä sukupolvi oppii vielä järkyttävämmille tavoilla kuin tämän hetken ongelmajäteporukka. Minä olen silloin jo haudassa, mutta paha saa kyllä palkkansa kaksin kerroin.

Siihen en tiedä sanoa, mutta jokaisella on oikeus saada elää rauhassa ilman että omaisuutta tärvellään