Taitaa olla aika luovuttaa. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista tai töitä.
Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään.
Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.
Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen näytä kovin todennäköiseltä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme taksinkuljettajan paikkaa vapaana. Töitä saa painaa niin paljon kun haluaa.
Valitettavasti minulla ei ole ajokorttia eikä nyt ole semmoista varaa hommata.
Ap
Hyllyttää sinä kertomasi mukaan osaat.
Allu sä vaan jaksat uikuttaa samaa päivästä toiseen
Ryhdy rikolliseksi jännämieheksi niin johan alkaa naiset kiinnostua. Alkuun kannattaa hommata joku tatska kyynärvarteen ja ranteisiin kultainen kello ja rannekoru. Sitten vaan hustlaamaan 👍
Mikä se sun toinen työkeikka olikaan tuon viikon kestäneen hyllytyskeikan lisäksi?
AP taitaa olla vain nirso eikä hyväksy omantasoisiaan naisia vaan kohtelee heitä törkeästi. No niin eiköhän tämän kommentin myötä koko ketju poisteta.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy rikolliseksi jännämieheksi niin johan alkaa naiset kiinnostua. Alkuun kannattaa hommata joku tatska kyynärvarteen ja ranteisiin kultainen kello ja rannekoru. Sitten vaan hustlaamaan 👍
Ei ole rahaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 90-luvulla sama tilanne. Onneksi voimauduin koskenkorvan avulla ja lirkuttelin itselleni erittäin varakkaan puolison. Nyt lähinnä katsastelen seuraavia potentiaalisia kaukomatkakohteita jotka daami toki kustantaa.
Olen 100% varma, että me ollaan naimisissa :D
Älä tavoittele niitä kuumimpia kissoja joita kaikki muutkin tavoittelevat. Tässä maassa on yksinäisiä ihan kelpo naisia pilvin pimein. P**** se on niilläkin.
Oliko tuo viikon työkeikka yläasteikäisenä sulla?
Vierailija kirjoitti:
Ala myymään tavaraa TORI fi
Hommaa prepaid liittymä
Voit pyytää esim laulumikistä 150 eur.
Kuvat löytää musakauppojen sivulta
SIELTÄ LÖYTÄÄ MYÖS TUOTTEEN PAINON JAMITAT.
Voit hakea verkkokauppakomin paperinkeräyspisteestä pahvilaatikoita,
Kun rahaa tarpeeksi
hommaat viisumin ja lennät PATTAYAlle
Tyhjennnät siellä pallejasi talven yli..
Tuotteiden hinnat 100-150egee , jotka myyt
esim telineitä, sähkörumpuja
Hyödyt suuremmat kuin haitat
Jos joudut huojatuksi, juttu vanhenee, poliisil ei oo resursseja
Näytä vaan tältä bro :DDD
https://itattoo.techinfus.com/sites/default/files/styles/780w/public/sc…
Ei kannata töihin mennä, jos pärjää ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Näytä vaan tältä bro :DDD
https://itattoo.techinfus.com/sites/default/files/styles/780w/public/sc…
Ei ole rahaa siihen.
Kerjään sääliä päivittäin samasta asiasta. -ap
Vierailija kirjoitti:
AP taitaa olla vain nirso eikä hyväksy omantasoisiaan naisia vaan kohtelee heitä törkeästi. No niin eiköhän tämän kommentin myötä koko ketju poisteta.
Mutta kukaan ei huoli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap.n kannattaisi mennä, jollekin kurssille ja kurssin jälkeen baariin naisiin.
Kurssi diplomi baariin mukaan.T.Raffe
Baareissa pyörivät naiset ovat valkoroskia. En tosin tiiä kannattaako AP:n nirsoilla asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa ostaa.
No mee töihin vi-tun pummi!
Oletko Uuno Turhapuro?