Naiset ovat hylänneet minut
Heti kun ei ole kuusinumeroista summaa tilillä niin naiset hylkäävät. Kiitos paljon!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Oletko incel??
En mutta rahamies ilmeisesti pitäisi olla.
Ripsi,kynsi,tekotukkajatkeet,huulipumppaukset,potoksit,dimangit ja helyt,merkkilaukut,jimmy choot,yms yms.... 5 tähden ravintelit,juomat,matkat....
naisten sponssattava wishlist ON pitkä.
Jos haet ap sellaista teko instanaista, niin ne vaatii rahaa. Jos haet tavallista esim youtubessa on mökin emäntä, eli tavisnaista, niin heille ei raha merkkaa.
No siis AP ei ole koskaan päässyt niin läheisiin tekemisiin naisten kanssa, että heillä olisi mitään käsitystä hänen pankkitilinsä saldosta.
Veikkaan että asiassa vaikuttaa AP:n rumuus, sosiaalinen kömpelyys ja huono hygienia ja vastenmielinen ominaishaju paljon enemmän kuin varallisuus.
En halua elämääni rikollista, sovinistia, eläinten tai ihmisten vihaajia. Päätin ryhtyä Jumalan morsiameksi. Siinäpä vasta mies vailla vertaa!
Vierailija kirjoitti:
harmin paikka
niin on
Vierailija kirjoitti:
Jos haet ap sellaista teko instanaista, niin ne vaatii rahaa. Jos haet tavallista esim youtubessa on mökin emäntä, eli tavisnaista, niin heille ei raha merkkaa.
Mä oon tollanen enkä kaipaa miestä
Vierailija kirjoitti:
Ripsi,kynsi,tekotukkajatkeet,huulipumppaukset,potoksit,dimangit ja helyt,merkkilaukut,jimmy choot,yms yms.... 5 tähden ravintelit,juomat,matkat....
naisten sponssattava wishlist ON pitkä.
Samaan aikaan ITSE toivotte podcasteissa saavanne tällaisia naisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kumpi? Tekoinsta vai mökkiläinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi sitä rahoittajaa mielestäsi etsii?
Vierailija kirjoitti:
Mistä naiset voisi tietää sun tilin saldon?
Niillä on se naisen vaisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on se naisen vaisto.
Pitääkö sinne edustusrouva sivustoille mennä?
Syy miksi iso osa naisista ei mielellään huoli miestä johtuu somesta. Vaimot tulevat kertomaan minkälaista miehen pitäminen oikeastaan on. Mäkin voin samaistua. Joudut siivoamaan useammin,uusimaan tekstiileitä, muistuttamaan vaatehankinnoista,menoista ja lääkäristä. Toimimaan suurimman osan ajasta saatavilla olevana henkilökohtaisena terapeuttina. Sun taas naisena oletetaan menevän BetterHelppiin tmv. ettet turhaan kuluta miestä.
Köyhä luuseri ei ketään kiinnosta🤣
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi iso osa naisista ei mielellään huoli miestä johtuu somesta. Vaimot tulevat kertomaan minkälaista miehen pitäminen oikeastaan on. Mäkin voin samaistua. Joudut siivoamaan useammin,uusimaan tekstiileitä, muistuttamaan vaatehankinnoista,menoista ja lääkäristä. Toimimaan suurimman osan ajasta saatavilla olevana henkilökohtaisena terapeuttina. Sun taas naisena oletetaan menevän BetterHelppiin tmv. ettet turhaan kuluta miestä.
En koskisi tuollaiseen luuserimieheen pitkällä tikullakaan. Eikä kukaan muukaan lähipiirissäni, jossa miehet ovat fiksuja, kouluttautuneita ja asiansa hoitavia.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt edes vähän vakavammastikin puhutaan niin termi "miehen pitäminen" on kyllä niin hanurista kuin olla voi. Onnea vain yritykselle jos siitä asetelmasta lähdetään mutta ennuste ei taida kovin hyvä olla.
.