Taitaa olla aika luovuttaa. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista tai töitä.
Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään.
Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.
Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen näytä kovin todennäköiseltä.
Kommentit (73)
Olitko lapsena se poika jota ei otettu mukaan leikkeihin? Jonkun on oltava se. Yhteisöt ei toimi ilman syrjintää.
Minulla on kolme taksinkuljettajan paikkaa vapaana. Töitä saa painaa niin paljon kun haluaa.
Ei kannata, sieltä on tulossa Quantumi ihan nurkan takana, tietäjät tietää.
Keskity harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme taksinkuljettajan paikkaa vapaana. Töitä saa painaa niin paljon kun haluaa.
Valitettavasti minulla ei ole ajokorttia eikä nyt ole semmoista varaa hommata.
Ap
Kannattais varmaan mennä opiskelemaan joku ammatti, joka työllistää???????? Vai ajattelitko olla koko loppuelämäsi työtön? Jos on voimavaroja opiskella ja tehdä töitä niin OPISKELET JA TEET TÖITÄ. Äläkä valita vauvapalstalla. 38-vuotias ..........
Vierailija kirjoitti:
Kannattais varmaan mennä opiskelemaan joku ammatti, joka työllistää???????? Vai ajattelitko olla koko loppuelämäsi työtön? Jos on voimavaroja opiskella ja tehdä töitä niin OPISKELET JA TEET TÖITÄ. Äläkä valita vauvapalstalla. 38-vuotias ..........
Olen hakenut yli 20 kertaa ammattikouluun opiskelemaan eri aloille mutta en ole päässyt kouluun sisälle
Ap
Ala myymään tavaraa TORI fi
Hommaa prepaid liittymä
Voit pyytää esim laulumikistä 150 eur.
Kuvat löytää musakauppojen sivulta
SIELTÄ LÖYTÄÄ MYÖS TUOTTEEN PAINON JAMITAT.
Voit hakea verkkokauppakomin paperinkeräyspisteestä pahvilaatikoita,
Kun rahaa tarpeeksi
hommaat viisumin ja lennät PATTAYAlle
Tyhjennnät siellä pallejasi talven yli..
Tuotteiden hinnat 100-150egee , jotka myyt
esim telineitä, sähkörumpuja
Sinä ap et ole isämatskuu. Tajua se jo.
Mee johonkin treffisivustolle.
Pue päällesi univormu
Kerro et oot jenkkikapteeni
Valehtele ikäs 50v ja pituus 180cm
Ota ikähaarukaksi 50-70v naiset
Löydät kullan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut yli 20 kertaa ammattikouluun opiskelemaan eri aloille mutta en ole päässyt kouluun sisälle
Ap
Pyysä apua sun OMA-valmentajalta työkkäristä. Esim. työkokeilu, työvoimakoulutus, kurssit, lyhytkestoinen opiskelu, palkkatukipaikat.. Trukkikortit jne myös sitä kautta. Lääkäriltä pyydät apua esim lääkitys tai lähete psykologille jos olet masentunut. Kaksit keinoja millä pääset asioista yli. Älä vastaa heti "ei, mulla ei oo ajokorttia", vaan miten voisit neuvotella työhön pääsyä.
Työvoimatoimiston kautta voi saada koulutusta. Kesällä on vähän tarjontaa.
Vinkit:
Etsi järkevän matkan päässä työpaikka, jossa haluaisit olla töissä.
Ehdota työkokeilua. Se ei maksa työnantajalle mitään, mutta sinä saat 9 euroa päivässä. Sovi osa-aika työ. Saman saat kuntouttavassa toiminnassa, jos paikkakunnallasi on. Työttömän rahoissa yllättävän hyvä lisä.
Sosiaalitoimistosta pitäisi saada tukea lapsen tapaamiseen. Ruokaan, matkakuluihin ja kysy myös muuhun yhdessä tekemiseen.
Ei kannata luovuttaa vielä. Nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet parantanut työllistymismahdollisuuksiasi? Oletko ajatellut lisäkouluttautua, vaihtaa alaa tai perustaa oman yrityksen? Jos kuntoilu on sun juttu niin kouluttaudu vaikka personal traineriksi.
Olen vuosia sitten yrittänyt kouluttautua mutta koulut on jääneet kesken ja nyt olen yrittänyt taas hakea opiskelemaan mutta en ole päässyt mihinkään.
Ap
Joku syy et koulut jää kesken. Voi olla sama syy miksi elämässä muutenkin vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Näin se totuus on ilmeisesti vihdoinkin valjennut Konalan jauhelihamiehelle, yhteiskunnan täysin hyödyttömälle ja tuottamattomalle kuluerälle. Pelkkä turhake.
Älä herjaa viatonta miestä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olitko lapsena se poika jota ei otettu mukaan leikkeihin? Jonkun on oltava se. Yhteisöt ei toimi ilman syrjintää.
Kyllä olin syrjitty ja kiusattu 4 vuotiaasta 19 vuotiaaksi asti, sen jälkeen syrjäydyin yhteiskunnassa.
Ap
Pyydä aika sinne työkkäriin ja vaikka lääkäriinkin nyt ens alkuun.
Ap.n kannattaisi mennä, jollekin kurssille ja kurssin jälkeen baariin naisiin.
Kurssi diplomi baariin mukaan.
T.Raffe
Sori, nyt ei pidä paikkaansa. Olen ikäni hippipiireissä pyörinyt. Ap:n kaltainen herkkä mies kiinnostavampi kuin pinnalliset.