Taitaa olla aika luovuttaa. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista tai töitä.
Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään.
Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.
Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen näytä kovin todennäköiseltä.
Kommentit (73)
Mulla oli 90-luvulla sama tilanne. Onneksi voimauduin koskenkorvan avulla ja lirkuttelin itselleni erittäin varakkaan puolison. Nyt lähinnä katsastelen seuraavia potentiaalisia kaukomatkakohteita jotka daami toki kustantaa.
Heräsit tänään jo puolelta päivältä ja aloitit päivittäisen ketjusi. Onko näistä jokapäiväisistä ketjuista ollut sinulle asian kanssa paljonkin hyötyä? Jos ei, niin kattaisiko lähteä sieltä kämpästä ihmisten ilmoille eikä päivystää vauvapalstalla.
Miten olet parantanut työllistymismahdollisuuksiasi? Oletko ajatellut lisäkouluttautua, vaihtaa alaa tai perustaa oman yrityksen? Jos kuntoilu on sun juttu niin kouluttaudu vaikka personal traineriksi.
Kun löydät töitä, niin mahdollisuutesi naisten kanssakin paranee.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet parantanut työllistymismahdollisuuksiasi? Oletko ajatellut lisäkouluttautua, vaihtaa alaa tai perustaa oman yrityksen? Jos kuntoilu on sun juttu niin kouluttaudu vaikka personal traineriksi.
Olen vuosia sitten yrittänyt kouluttautua mutta koulut on jääneet kesken ja nyt olen yrittänyt taas hakea opiskelemaan mutta en ole päässyt mihinkään.
Ap
Ilman rahaa et naista saa. Niin se vain menee.
Ulkonökö on naisille tärkeintä. Rumakaan nainen ei ota miestä jos ei tykkää miehen ulkonäöstä.
Konalan jauheliha keisarin kootut valitukset vol. 1098557
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 90-luvulla sama tilanne. Onneksi voimauduin koskenkorvan avulla ja lirkuttelin itselleni erittäin varakkaan puolison. Nyt lähinnä katsastelen seuraavia potentiaalisia kaukomatkakohteita jotka daami toki kustantaa.
Hienosti Uuno-leffoista lainattu tää trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia sitten yrittänyt kouluttautua mutta koulut on jääneet kesken ja nyt olen yrittänyt taas hakea opiskelemaan mutta en ole päässyt mihinkään.
Ap
Jos pääset jossain vaiheessa, niin pyydä päästä johonkin testeihin. Jos sulla on lukihäiriö yms, saat lisäaikaa tenteissä, mikä auttaa jatkamaan opintoja.
Älä luovuta seurustelun suhteen. Tietäisit kuinka monta kertaa itse olen ajatellut, että tulispa joku mies jutteleen vaikka puistossa tai koiraa viedessä. Kaikki naiset ei sellaisesta tykkää, mutta ainakin tiedät, että sekin on ihan ok tapa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos pääset jossain vaiheessa, niin pyydä päästä johonkin testeihin. Jos sulla on lukihäiriö yms, saat lisäaikaa tenteissä, mikä auttaa jatkamaan opintoja.
Älä luovuta seurustelun suhteen. Tietäisit kuinka monta kertaa itse olen ajatellut, että tulispa joku mies jutteleen vaikka puistossa tai koiraa viedessä. Kaikki naiset ei sellaisesta tykkää, mutta ainakin tiedät, että sekin on ihan ok tapa tutustua.
Paitsi että kun ajattelet noin niin toivot hyvännäköisen pitkän statusrahamiehen tekevän sen aloitteen. AP ei ole sellainen.
Taasko tämä? Montako vtun ketjua meinaat aiheesta postata?
Sulle ei ole mitkään ehdotukset aiemminkaan kelvanneet.
Sä tulet jatkamaan elämässäsi kuten olet tähänkin asti jatkamaan hamaan hautaan asti työttömänä tuilla eläjäna incelinä. Mikään ei tule muuttumaan, koska se vaatisi, että sinä tekisit asioille jotain.
Paitsi että kun ajattelet noin niin toivot hyvännäköisen pitkän statusrahamiehen tekevän sen aloitteen. AP ei ole sellainen.
-sori, en tykkää pintaliitäjistä. Olen keijukaisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Incelin trollolloo fantasia. Tuet tuli ja Pirkka-oluen voimalla kannattaa fantasioida
Vierailija kirjoitti:
-sori, en tykkää pintaliitäjistä. Olen keijukaisnainen.
Naisten teot on eri kuin sanat.
On helppoa sanoa että ei tykkää pintaliitäjistä mutta silti päätyä valitsemaan sellaisen.
Naiset sanoo aina netissä että haluavat kunnollisen miehen mutta lopullinen valinta on j ännämies
Työkkärin kautta on vaikka mitä kursseja. Mies oli lomautettuna ja oli sen ajan kursseilla.
Ala nauttia elämästäsi, sillä kuulostaa että sulla on muuten asiat hyvin: terveys ja ystäviä on. Ehkä opiskelemaan jotain? Parisuhde voi löytyä kun naiset juomaa että olet onnellinen sellaisenaan kuin elät.
Muiden ihmistrn puheista ei tartte välittää. Ei niilläkään hyvin mene, jos pitää puhua toisista paskaa.