Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitaa olla aika luovuttaa. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista tai töitä.

Vierailija
03.06.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. 

Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.

Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen näytä kovin todennäköiseltä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nauttia elämästäsi, sillä kuulostaa että sulla on muuten asiat hyvin: terveys ja ystäviä on. Ehkä opiskelemaan jotain? Parisuhde voi löytyä kun naiset juomaa että olet onnellinen sellaisenaan kuin elät.

Muiden ihmistrn puheista ei tartte välittää. Ei niilläkään hyvin mene, jos pitää puhua toisista paskaa.

Vierailija
2/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 90-luvulla sama tilanne. Onneksi voimauduin koskenkorvan avulla ja lirkuttelin itselleni erittäin varakkaan puolison. Nyt lähinnä katsastelen seuraavia potentiaalisia kaukomatkakohteita jotka daami toki kustantaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsit tänään jo puolelta päivältä ja aloitit  päivittäisen ketjusi. Onko näistä jokapäiväisistä ketjuista ollut sinulle asian kanssa paljonkin hyötyä? Jos ei, niin kattaisiko lähteä sieltä kämpästä ihmisten ilmoille eikä päivystää vauvapalstalla.

Vierailija
4/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet parantanut työllistymismahdollisuuksiasi? Oletko ajatellut lisäkouluttautua, vaihtaa alaa tai perustaa oman yrityksen? Jos kuntoilu on sun juttu niin kouluttaudu vaikka personal traineriksi.

Vierailija
5/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löydät töitä, niin mahdollisuutesi naisten kanssakin paranee.

Vierailija
6/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet parantanut työllistymismahdollisuuksiasi? Oletko ajatellut lisäkouluttautua, vaihtaa alaa tai perustaa oman yrityksen? Jos kuntoilu on sun juttu niin kouluttaudu vaikka personal traineriksi.

Olen vuosia sitten yrittänyt kouluttautua mutta koulut on jääneet kesken ja nyt olen yrittänyt taas hakea opiskelemaan mutta en ole päässyt mihinkään.

Ap

Vierailija
7/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rahaa et naista saa. Niin se vain menee.

Vierailija
8/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonökö on naisille tärkeintä. Rumakaan nainen ei ota miestä jos ei tykkää miehen ulkonäöstä.

Vierailija
9/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee

Vierailija
10/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauheliha keisarin kootut valitukset vol. 1098557

Vierailija
11/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
12/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 90-luvulla sama tilanne. Onneksi voimauduin koskenkorvan avulla ja lirkuttelin itselleni erittäin varakkaan puolison. Nyt lähinnä katsastelen seuraavia potentiaalisia kaukomatkakohteita jotka daami toki kustantaa. 

Hienosti Uuno-leffoista lainattu tää trolli

Vierailija
13/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosia sitten yrittänyt kouluttautua mutta koulut on jääneet kesken ja nyt olen yrittänyt taas hakea opiskelemaan mutta en ole päässyt mihinkään.

Ap

Jos pääset jossain vaiheessa, niin pyydä päästä johonkin testeihin. Jos sulla on lukihäiriö yms, saat lisäaikaa tenteissä, mikä auttaa jatkamaan opintoja. 

Älä luovuta seurustelun suhteen. Tietäisit kuinka monta kertaa itse olen ajatellut, että tulispa joku mies jutteleen vaikka puistossa  tai koiraa viedessä. Kaikki naiset ei sellaisesta tykkää, mutta ainakin tiedät, että sekin on ihan ok tapa tutustua.

Vierailija
14/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen

Vierailija
15/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos pääset jossain vaiheessa, niin pyydä päästä johonkin testeihin. Jos sulla on lukihäiriö yms, saat lisäaikaa tenteissä, mikä auttaa jatkamaan opintoja. 

Älä luovuta seurustelun suhteen. Tietäisit kuinka monta kertaa itse olen ajatellut, että tulispa joku mies jutteleen vaikka puistossa  tai koiraa viedessä. Kaikki naiset ei sellaisesta tykkää, mutta ainakin tiedät, että sekin on ihan ok tapa tutustua.

Paitsi että kun ajattelet noin niin toivot hyvännäköisen pitkän statusrahamiehen tekevän sen aloitteen. AP ei ole sellainen.

Vierailija
16/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä? Montako vtun ketjua meinaat aiheesta postata?

Sulle ei ole mitkään ehdotukset aiemminkaan kelvanneet.

Sä tulet jatkamaan elämässäsi kuten olet tähänkin asti jatkamaan hamaan hautaan asti työttömänä tuilla eläjäna incelinä. Mikään ei tule muuttumaan, koska se vaatisi, että sinä tekisit asioille jotain.

Vierailija
17/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että kun ajattelet noin niin toivot hyvännäköisen pitkän statusrahamiehen tekevän sen aloitteen. AP ei ole sellainen.

-sori, en tykkää pintaliitäjistä. Olen keijukaisnainen.

Vierailija
18/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelin trollolloo fantasia. Tuet tuli ja Pirkka-oluen voimalla kannattaa fantasioida 

Vierailija
19/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-sori, en tykkää pintaliitäjistä. Olen keijukaisnainen.

Naisten teot on eri kuin sanat.

On helppoa sanoa että ei tykkää pintaliitäjistä mutta silti päätyä valitsemaan sellaisen.

Naiset sanoo aina netissä että haluavat kunnollisen miehen mutta lopullinen valinta on j ännämies

Vierailija
20/73 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin kautta on vaikka mitä kursseja. Mies oli lomautettuna ja oli sen ajan kursseilla.