Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkä ominaisuutesi kehuminen tekee sinuun myönteisimmän vaikutuksen?

Vierailija
03.06.2024 |

Haluaisin oppia antamaan kivaa palautetta, mutta nykyisin ei oikein tiedä, mitä saa kehua ja mitä ei. M26

Kommentit (249)

Vierailija
161/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus on kehuissa tärkeää. Yksittäisen asian esille tuominen on rasittavaa esim. osaat laittaa ruokaa, olet hyvä siivoamaan, kiva kun käyt kaupassa..

Vierailija
162/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku (tuntemattomampi) mies kehuu ulkonäköni, miellän sen siten, että hän on kiinnostunut minusta vain fyysisesti eikä syvempi tutustuminen kiinnosta pätkän vertaa. Tämä on aika usein iso turn off. Ylipäätään ulkonäön kommentointi ilman pätevää syytä on melkoinen turn off. Toisen ihmisen ulkonäöllä on väliä ainoastaan seksuaalisen kiinnostuksen kannalta. Omaa kumppania saa totta kai kehua ulkonäöstä ja ystävää, jos tämä hänelle ok.

Itsestä on mukava kuulla kehuja esim. huumorintajusta, luonteesta, rohkeudesta, työsuorituksesta... 

t. nainen 37v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito kehu luonteesta. Joku on joskus sanonut että olen hyvä/ihana ihminen ja tuon parempaa ei voi varmaan kuulla.

Minusta sana ihana on parisuhdepuhetta.

Samaa mieltä, siis jos mieheltä naiselle ja toisinpäin. Tietty jos sanoo ystävälleen tai lapselleen et on ihana ni sit ei ole parisuhdepuhetta.

Itse kehuin yhtä tuttua miestä bileissä kerran ihanaksi ja hän minua, vaikka ollaan molemmat naimisissa, mutta oli siinä pientä säpinääkin mukana. Sen enempää en ole koskaan ollut uskoton, eikä tuokaan ollut paha oman mieheni mielestä :)

Vierailija
164/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä älyyn tai fiksuuteen liittyvät kehut. Kerran joku kehui lauluani ja se tuntui myös äärettömän hyvältä.

Tuottiko kehu toivotun tuloksen, eli heiluiko peitto?

Vierailija
165/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vain jos oma mies kehuu. Jos random mies sanoo kauniiksi niin en pidä siitä. Vaikka moni sanoo että pitäisi ottaa kehuna. Yhdistän vain tuollaisen parisuhteeseen. En muutenkaan tarvitse ventovieraan arviota ulkonäöstäni. 

Entä jos kehuu vaikka hiuksia. Ei siis mitään yleistä olet kaunis tms. vaan yksittäistä asiaa, joka on oikeasti kehujansa mielestä niin kaunis, että haluaa mainita sen? Onko eroa sillä jos kehun sanova mies on  80+ vanhus vai 30+ mies?

Muistan, kun olin parikymppinen yksi mies kehui kuinka hiukseni tuoksui hyvälle. Olin pessyt hiukset kaverilla ja rupesin ostamaan sitä shampoota. Oli se nolo hetki, kun mies kertoi totuuden, että ne oli vain sanoja. En ole sen jälkeen enää oikein luottanut kehuihin. Sanat on vain sanoja, teot ratkaisee. 

Silti pitäisi miehellä suu käydä 24/7 ja keksiä jutun aihetta ja anekdootteja taukoamatta. Puhumattomuus on miehellä pahin virhe.

Vierailija
166/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on sisäistetty ja opittu misogynia ja se että kuvittelet ylimpänä ja vaikutusvaltaisimpana olentona eli miehenä voivasi tehdä vaikutuksen haluamiisi naisiin ja naiseen kuin naiseen omilla miehisillä ehdoillasi. Uliuliluulosi on fiktiota.

Tää nyt oli vähän asiaton ja ikävä viesti.

vanhempi rouva on mieltä

Vierailija
167/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon "Nainen, millä ominaisuudella kehuskelu tekee sinuun myönteisimmän vaikutuksen?"

Vierailija
168/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvin sä vastustat painovoimaa beibi"

Vierailija
169/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä älyyn tai fiksuuteen liittyvät kehut. Kerran joku kehui lauluani ja se tuntui myös äärettömän hyvältä.

Tuottiko kehu toivotun tuloksen, eli heiluiko peitto?

Ai sinulleko tuo on ainoa mahdollinen toivottu tulos? Lyhytnäköistä... Avioliitto mieluummin tähtäyksessä!

vanha rouva

Vierailija
170/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä hiukset

Sisimmästä mielipiteet, perustelukyky

Vierailija
171/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan.

172/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isoja tissejäni kehutaan 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
173/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, missä tilanteessa ja keneltä kehu tulee. Ulkonäön kehuminen on vaivaannuttavaa kaikilta muilta miehiltä paitsi omalta vakikumppanilta. Jostain luonteeseen liittyvästä kannattaa kehua, jos vasta tekee tuttavuutta tai haluaa muuten vaan ilahduttaa toista. Paras kehu on sellainen, joka tuntuu vilpittömältä eikä tarkoitushakuiselta.

Minua saa kyllä toisaalta kehua vaatteista, jos sanoo että joku vaate näyttää kivalta, on hyvänvärinen tms. eikä että kroppa näyttää kivalta siinä vaatteessa. Se menee jo vaivaannuttavan puolelle.

Miten voi kehua luonnetta jos tekee vasta tuttavuutta? Eihän toista tunne siinä vaiheessa niin paljon, että voisi tehdä jotain päätelmiä toisen luonteesta.

Vierailija
174/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älystä ja organisaatiokyvystä on aina kiva saada kehuja, samoin huumorista ja keskustelutaidoista.

Vierailija
175/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella kurvikas. Kukaan mies ei ikinä kehu kurvikkuutta tai seksikkyytäni, vaan aina älykkyyttä. Siis vaikka sanoisin tismalleen saman nokkeluuden kuin muutkin naiset, niin se on ihan erityisen nokkelaa, jostain syystä..

Joskus olisi piristävää kuulla että olen seksikäs. 

Vierailija
176/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostaisin eniten sitä, jos kehuttaisiin kuinka hyvä äiti olen lapsilleni.

Vierailija
177/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ap heti paljastaa että lipevästi kehuu mistä tahansa, jotta tekisi naiseen 'myönteisimmän' vaikutuksen.

Ei tuollainen falskius tee lainkaan myönteistä vaikutusta kuin ehkä läheisriippuvaisiin huonoitsetuntoreppanoihin.

Vierailija
178/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kehu valheellisin perustein. Ja yhdyn tuohon yhteen kommenttiin, että kehuminen kuuluu vain parisuhteeseen tai muihin läheisiin suhteisiin. 

Tilanteeseen sopiva kehuminen kuuluu myös työelämään. Jos henkilö on tehnyt jonkin asian eteen huomattavan työpanoksen, hän on kiitoksen ja kehun ansainnut.

Siksi itse uskonkin aitoon ja tilanteeseen sopivaan kehumiseen eli parisuhteessa puolison kehuessa ihan arkisia yhteiseksi eduksi tehtyyn työpanokseen niin kehu tuntuu hyvältä.

Jos on panostanut esim. tilaisuuteen pukeutumalla, ulkonäköä on ok kehua, että toinen näyttää kauniilta/komealta, hyvin istuva vaate tai kampaus.

Vierailija
179/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvostaisin eniten sitä, jos kehuttaisiin kuinka hyvä äiti olen lapsilleni.

Uudelle potentiaaliselle uusperhemiesystävälle tuo on vain joko epäkiinnostavaa ja merkityksetöntä tai pahimmillaan uhka mieslapsen itsensä passaamiselle.

Vierailija
180/249 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on varmaan helppo päätellä mun: Luin tämän että minkä OMAISUUTESI 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme