Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkä ominaisuutesi kehuminen tekee sinuun myönteisimmän vaikutuksen?

Vierailija
03.06.2024 |

Haluaisin oppia antamaan kivaa palautetta, mutta nykyisin ei oikein tiedä, mitä saa kehua ja mitä ei. M26

Kommentit (249)

Vierailija
201/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju ja äly. 

Vierailija
202/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehuttu usein kaunista hymyä ja isoja sinisiä silmiä, mutta parhaiten mieleen on jäänyt kuitenkin ne pari kertaa, kun joku mies on sanonut, että olen älykäs, fiksu, älykkäin nainen jonka on tavannut. 

Apua, näyttääpä se banaalilta tuohon kirjoitettuna, enkä herravarjele usko, että olisin se älykkäin. Mutta aivojen arvostaminen tuntuu mukavammalta kuin ulkonäön arvostaminen.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ei kehu mitenkään eikä mitään jos ei ole oma puoliso. Pääsee vähemmällä.

Vierailija
204/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erästä sarjamurhaajaa haastateltiin ja kysyttiin miten hän sai kaikki ne naiset tulemaan asuntoonsa. Hän vastasin että jokainen nainen uskoo, kun tälle sanoo että hän on erilainen kuin "kaikki muut naiset".  Joo ihmeellinen viuhka  ja vetovoima muuten noilla rikollisilla.Kuten vaikkapa poliisitelottaja Kristensseen.Hän sai valtavasti rakkauspostia naisilta vankilaan ja tapaamisia,olipa joku jopa hankkiutunut raskaaksikin hänen kanssaan.Jollain psygiatrilla voisi olla tuohon jotai sanomista,että mitä siellä pilotetaan kuoren alla todellisuudessa                                                                                                                    

Vierailija
205/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä sarjamurhaajaa haastateltiin ja kysyttiin miten hän sai kaikki ne naiset tulemaan asuntoonsa. Hän vastasin että jokainen nainen uskoo, kun tälle sanoo että hän on erilainen kuin "kaikki muut naiset".  Joo ihmeellinen viuhka  ja vetovoima muuten noilla rikollisilla.Kuten vaikkapa poliisitelottaja Kristensseen.Hän sai valtavasti rakkauspostia naisilta vankilaan ja tapaamisia,olipa joku jopa hankkiutunut raskaaksikin hänen kanssaan.Jollain psygiatrilla voisi olla tuohon jotai sanomista,että mitä siellä pilotetaan kuoren alla todellisuudessa                                                              &nbsp

Voi miten (huo... eh...) hienosti 'osaat oikeinkirjoituksen': "Hän vastasin", "psygiatrilla", "pilotetaan", "jotai" ja lauseen päättävän pisteen jälkeen tulee AINA välilyönti.

Vierailija
206/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, missä tilanteessa ulkonäköä siis saa kehua?

Kaupan kassajonossa, lääkärin odotushuoneessa, bussipysäkillä ja etenkin alaikäisten tyttöjen, kaupungilla kävellessä, työpaikalla jne. Olen huomannut että naiset haluaa olla ihan aina ja ihan kaikissa tilanteissa ulkonäön arvioinnin kohteena! 

Vai missä tilanteessa menisit kehumaan toisen miehen ulkonäköä? "Hei bro! Tosi treenatut pakarat sulla!" Itse en ole ainakaan mennyt koskaan kehumaan toisen miehen ulkonä

Vierailija
207/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä sarjamurhaajaa haastateltiin ja kysyttiin miten hän sai kaikki ne naiset tulemaan asuntoonsa. Hän vastasin että jokainen nainen uskoo, kun tälle sanoo että hän on erilainen kuin "kaikki muut naiset".  Joo ihmeellinen viuhka  ja vetovoima muuten noilla rikollisilla.Kuten vaikkapa poliisitelottaja Kristensseen.Hän sai valtavasti rakkauspostia naisilta vankilaan ja tapaamisia,olipa joku jopa hankkiutunut raskaaksikin hänen kanssaan.Jollain psygiatrilla voisi olla tuohon jotai sanomista,että mitä siellä pilotetaan kuoren alla todellisuudessa                                                              &nbsp

Voi kun pääsisi joskus psygiatrille! Minkä alan lääkäri hän on? 

Vierailija
208/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa käyvä kumea juoppo sanoi mua monta kertaa karismaattiseksi mimmiksi. Kukaan ei ole ennen noin sanonutkaan, joten henkilö jäi kyllä mieleen. Perinteisen kauniiðen silmien kehumisen lisäksi 

Vierailija
209/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut, jotka koskevat luonnettani tai persoonaani PITÄVÄT PAIKKAANSA. Silloin tulee olo, että toi tyyppi näkee mut ihmisenä eikä vain nuoleskele. Tekemisieni tai ulkonäköni kehuskelu ei kolahda yhtään niin hyvin

Vierailija
210/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valinnut ulkonäköäni, joten minusta sellainen ihminen, joka tulee kehumaan ulkonäköäni on tonttu. Sanon välittäväni kehut vanhemmilleni. Mieluummin kuulen kehuja asioista, joihin olen itse vaikuttanut, kuten opetellut  tanssimaan, piirtämään, soittamaan tms. Tai jos olen hyvä kuuntelemaan toista ja olen luotettava.

Vierailija
211/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinsukupuolittaminen runtelee.

Vierailija
212/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly. Älä jätä, mutta jätti se kuitenkin.

Vierailija
213/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin mieheltä kehuja siitä, mitä kaikkea olen saanut aikaan. Eli ahkeruudesta ja aikaansaavuudestani. Sisältäen sen, että olen mielestäni tosi monipuolisesti taitava. Osaan paljon asioita, olen ennakkoluuloton, vauhdikas, ratkon ongelmia tehokkaasti ja ryhdyn toimeen silloin kun muut vielä tuumailevat ja voivottelevat. En koe ikinä olevani avuton ja inhoan itse avuttomia ja kyvyttömia, reppanoita ihmisiä.

Onneksi oma aviomieheni arvostaa todella paljon näitä ominaisuuksiani. Olin loputtoman onnellinen, kun hän kertoi veljelleen (hän ei tiennyt että kuulin), miten ihanaa hänestä on, kun hoidan kaiken autooni liittyvän itse eikä hänen tarvitse puuttua siihen mitenkään. Hän on usein kertonut olevansa ylpeä siitä, että hänen vaimonsa on toimelias ja taitava. Ihan paras kehu!

Vierailija
214/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa kuulla olevansa juuri oikean miehen mielestä maailman kaunein. Haluaisin kuulla myös kehuja luonteestani tottakai.

Vierailija
215/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kehuu minua mutta samalla alistaa ja haukkuu. 

tv juontajista hän puhuu myös kamalasti.

Vierailija
216/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa nämä "olet ihan toisenlainen kuin kukaan tuntemani nainen" yms banaaliudet. Eivät ne tee ainakaan aikuiseen naiseen vaikutusta, päin vastoin. 

Hyvä ystäväni seurusteli joskus miehen kanssa, joka oli melko hallitseva persoona ja omasi sellaisia maailmanvalloittajan elkeitä. Itseään täynnä, suomeksi sanottuna. Joku varmaan huutaisi jo narsistia. Hän vikitteli myös puolisonsa ystäviä ja käytti meihin kaikkiin samaan repliikkiä: "Mä tunsin heti, että just meillä on jokin ihan erityinen yhteys, jota kenelläkään muulla siinä porukassa ei ollut..." (lausutaan matalalla äänellä silmiin katsoen).

Naurettiin naisten kanssa monet naurut, kun selvisi, että mies lähestyi useampia meistä tällä samalla replalla. Ystäväni ei, luojan kiitos, enää olet tuon kanssa yhdessä. 

Vierailija
217/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vastannut ketjuun, mutta tuli vielä mieleen eräs tapaus joka ilahdutti ja yllätti valtavasti koska oli ensimmäisiä kauniita asioita mitä minulle on koskaan sanottu. Ei nyt varsinaisesti kehu, mutta sinnepäin.

Olin ollut koko peruskouluajan rankasti kiusattu ja koulun päätyttyä uskaltauduin Mantan patsaalle missä muutkin koulukaverit olivat. Eräs tyttö jota en kauhean hyvin tuntenut (oli aika suosittu, joten tiesin nimeltä - hän ei ollut koskaan kiusannut minua) tuli sanomaan, että todella kiva että minäkin olin tullut paikalle.

Elina, jos muistat tämän, haluan kiittää koska ystävällisyytesi merkitsi minulle niin paljon enkä silloin osannut suhtautua siihen koska kukaan ei ollut ollut minulle koskaan niin ystävällinen. <3

Vierailija
218/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kolahtaa aina jos kehutaan "hyvä perse" ja "isot tissit" se tulee sydämmmestä useinnmiten

Vierailija
219/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano tuntemattomalle naiselle koskaan mitään, koska se menee kuitenkin pieleen.

/lanka

Vierailija
220/249 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä millä tuttavuuden asteella ollaan. Jos ollaan jollain tapailu-seurustelu-avioliitto -janalla eli romanttisesti tekemisissä niin kyllä kauniiksi kehuminen minulle yleensä toimii. 

Jos taas kyseessä on jokin muunlainen tuttavuus niin silloin olen yleensä arvostanut jos jotain aikaansaannostani on kehuttu. Siis vaikka työtehtävän hoitamista tai juoksulenkkiä jolla syke pysyi järkevänä.

Vaatteiden tai kampauksen kehuminen toimii jos siinä on epäpatriarkaalinen fiba. Esim. homomainen fiba tai kai joku vuorovaikutustaituri tuon jollain muullakin tavalla osaisi handlata. 

Huumorintajua ei kannata kehua ihan tuttavuuden alkuvaiheessa koska mulle tulee siitä suorituspaineita. Muulloin ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä