Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle mikä on pointti, että kuvataan itseä

Vierailija
03.06.2024 |

Kävelemässä/juoksemassa jossain käsi pitkällä? Näitä on nyt tuttujen feedeissä lähes päivittäin. Joo, tiedän ettei niitä tarvi väkisin katsoa mutta on kyllä huvittava trendi

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein tota kanssa ja mun syy ja uskon että muittenkin on se, että tuntuu että en ole elossa ja en tee mukamas asioita jos en näytä niitä muille. sitten pidän itseäni jollain tavalla kauniina naisena ja onko se sitten jotain narsismia, en tiedä. jäin myös koukkuun muitten kehuihin, vaikka tiedän että ne ei ollut aitoja, sain tietää, että minua haukuttiin selän takana ja varmaan osittain ihan aiheesta. tärkein oli varmaan toi eka syy, että muitten piti nähdä, kuinka mulla on mukamas elämää ja kiire.

Vierailija
42/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtina on että kaikki katsoisivat häntä kun hän on niin kaunis (ainakin omasta mielestään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskin ruma, tyhmän, köyhän. Ryhävalaan  aamunavaus.. 🐋. 😆😆😆

Vierailija
44/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä joku nimittelee toisia rumiksi läskiksi??? Mitä ihmettä, eihän täällä kukaan tiedä minkä näköisiä kirjoittajat ovat. Puhumattakaan siitä kuinka kornia on haukkua ihmisiä läskiksi. Ei taida olla kaikki päässä paikallaan tällä nimittelijällä. Ja lisäksi hän lienee itse näitä, jotka pyllistelevät somessa ja ihailevat itseään. 

Vierailija
45/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pallopäähymiö! Onko tämä sinun ketjusi kun kommentoit niin ahkerasti?

Vierailija
46/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi

Vierailija
47/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä selfiesomekuvavirtoja. No oikeasti jotkut kuvat on kivoja, mutta jotkut ihan tavanomaiset asiat kuin "minä lenkillä", "söin tämmöisen aamiaisen" ja "leikkaan tässä nurmikkoa" niin hohhoijaa....ei ihan kaikkea arkipäiväistä asiaa tarvitse laittaa someen. 

Ja "pyllistän mun persettä/mun sixbäck, ihailkaa" on jo minusta varsinaista narsismin riemuvoittoa.

Joskus porukka yrittää piilottaa ettei vaikuttaisi ihan niin narsistiselta. Tyyliin jakaa jonkun videon jossa on just tullut uimasta ja kietoutuu pyyhkeeseen, ja hupsista kun sixpäkki vilahtaa sieltä. Jokainen katsoja tajuaa että koko videon ideana oli nimenomaan esitellä niitä vatsalihaksia.

Vierailija
48/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä selfiesomekuvavirtoja. No oikeasti jotkut kuvat on kivoja, mutta jotkut ihan tavanomaiset asiat kuin "minä lenkillä", "söin tämmöisen aamiaisen" ja "leikkaan tässä nurmikkoa" niin hohhoijaa....ei ihan kaikkea arkipäiväistä asiaa tarvitse laittaa someen. 

Ja "pyllistän mun persettä/mun sixbäck, ihailkaa" on jo minusta varsinaista narsismin riemuvoittoa.

Joskus porukka yrittää piilottaa ettei vaikuttaisi ihan niin narsistiselta. Tyyliin jakaa jonkun videon jossa on just tullut uimasta ja kietoutuu pyyhkeeseen, ja hupsista kun sixpäkki vilahtaa sieltä. Jokainen katsoja tajuaa että koko videon ideana oli nimenomaan esitellä niitä vatsalihaksia.

Mulla on yksi naispuolinen kaveri, joka tekee just tätä. Hän on itse kertonut olevansa tosi epävarma itsestään ja sitten jakelee näitä oho kun stringipylly vilahti-videoita

Miko Kasimir Koskinen
49/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu tähän minä, minäkulttuuriin, sillä vain minulla on merkitys tässä maailmassa😅

Lainaan sua.

Otetaan parasversio kuva päivältä päivittäin itsestä.

Vierailija
50/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pointti lienee itserakkaus. Lisäksi oma itsetunto vaatii todentamista parhaasta kuvakulmasta ja parhaassa valaistuksessa. Mutta on siis todella hölmön näköistä poseerata tai hymyillä omalle puhelimelle. Tähän sopii hyvin lausahdus "voi aikoja, voi tapoja!". Niin ne tavat ovat muuttuneet.

Olisi muuten ihan oman keskustelunsa aihe, kuinka monta omaa kuvaa kullakin on omassa puhelimessaan.. suorastaan hämmästyin, kun näin lähempänä kuuttakymppiä olevan ystäväni valokuvakansion etusivun.. täynnä lähikuvia omista kasvoista.

Vierailija
51/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä joku nimittelee toisia rumiksi läskiksi??? Mitä ihmettä, eihän täällä kukaan tiedä minkä näköisiä kirjoittajat ovat. Puhumattakaan siitä kuinka kornia on haukkua ihmisiä läskiksi. Ei taida olla kaikki päässä paikallaan tällä nimittelijällä. Ja lisäksi hän lienee itse näitä, jotka pyllistelevät somessa ja ihailevat itseään. 

Mulle taas tuli mieleen, että ivailun takana olisi joku vielä naisiin tutustumaton, keskenkasvuinen teinipoika, jonka mielestä on hauskaa lähestyä naisia turvallisen valas-teeman kautta.

Vierailija
52/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohu***aminen on tämän päivän ilmiö! Seuraajia ja tykkäyksiä hinnalla millä hyvänsä ja jos ei tule riittävästi niin masentuu ja terapia kutsuu. Ilmiön järkyttävä puoli on se, että oma elämä ja lähiomaisten siinä sivussa on heiltä kysymättä myös myynnissä. Someen laitetaan surutta kaikki. Siekkisen kuolleena syntyneen vauvan surukuvat oli mauttomuuden huippu. Niin järkyttävä ja henkilökohtainen asia, että ei mene mun oikeustajuun, että joku tekee sillä businestä.

Vierailija
53/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kiinnostaa ihmiset ja ihminen tietää tämän 

Vierailija
54/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tämä joka keväinen lasten kehuskelu. Se on mennyt siihen pisteeseen, että ihan fiksutkin ihmiset eivät kestä muiden kehuja, joten vaikka tapaa pidetään tyhmänä, silti lähdetään mukaan kehukonserttiin. "Mutku saahan sitä olla ylpeä lapsestaan" selitystä ei usko kukaan. Äipän huonosta itsetunnosta se johtuu.

Sitten fb-sivuilla on 100 stipendin saaneen äitiä, joiden kaikkien lapsilla kymmenittäin kymppejä. Kymppi numerona on kärsinyt täysin inflaation, ei niitä saanut ennen näin helposti.

Isit eivät muuten jaa kuvia lastensa todistuksista, tämä on jotakin naisten passiivisaggressiivista kilpavarustelua. 

Vierailija
55/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erna Husko :-D

Joka paikkaan mennään perse edellä.... hirveä myötähäpeä ja silti bööna tekee isoa tiliä niillä. Ihmisen sielu on halpa - rahan tulo on tärkeintä vaikka myisi itsensä paholaiselle.

Vierailija
56/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota tee kukaan täysijärkinen ihminen. Mutta ei se minua haittaa, vaikka myötähäpeää aiheuttaakin. 

Vierailija
57/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinne someen sitten pitäisi ottaa kuvia?

No eikö elämässä ole muuta kuin se oma naama?

Onko rankkaa olla ruma? Et voi laittaa naamastasi kuvia someen? 

Vierailija
58/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun itsekeskeinen fbook kaveri (nainen) postaa itsestään naamakuvia sekä instaan ja faceen, monta kuvaa peräkkäisinä päivinä jossa hän istuu suu mutrulla sohvalla..siis mitä järkeä?! Aina sama ilme ja tausta. Onko järkevän ihmisen käytöstä

Nykyaikan moni oikeasti hallitsee omia tunnetilojaan ja fiiliksiään _muiden_ reaktioilla - niin perverssiltä kuin se kuulostaakin. Masentuneena kai siellä sohvalla sitten jotenkin helpottaa (?), kun ihmiset tavan vuoksi/säälistä peukuttavat, tai laittavat sydämen. Tällainen illusorinen fiilis hyväksynnästä.

Sinulla hullu voi vaan nauraa sitä kateuden määrää kun olet ruma läski.   Jos olisit vähänkään fiksu et noin lapsellisia pöräyksiä päästelisi.. 

Koulujen loma alkanut 😕💩

Vierailija
59/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun ulkonäkö on ihan yleisessä tiedossa 😅 pitkä ketju löytyy eräältä sivustolta. 

Vierailija
60/94 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinne someen sitten pitäisi ottaa kuvia?

No eikö elämässä ole muuta kuin se oma naama?

Onko rankkaa olla ruma? Et voi laittaa naamastasi kuvia someen? 

Koulujen loma tähänkin...💩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä