Kertokaa mulle mikä on pointti, että kuvataan itseä
Kävelemässä/juoksemassa jossain käsi pitkällä? Näitä on nyt tuttujen feedeissä lähes päivittäin. Joo, tiedän ettei niitä tarvi väkisin katsoa mutta on kyllä huvittava trendi
Kommentit (94)
Älä katso niitä sitten. Mielestäni paljon, paljonmä mukavampia kuin takapuolikuvat!
Toisaalta mikset lähde itse juoksemaan! Hopi hopi! Alkulämppä ja lenkkarit jalkaan. Ota vaikka samanlainen video ja laita someen. Kokeile miltä tuntuu. Kerron: hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Älä katso niitä sitten. Mielestäni paljon, paljonmä mukavampia kuin takapuolikuvat!
Toisaalta mikset lähde itse juoksemaan! Hopi hopi! Alkulämppä ja lenkkarit jalkaan. Ota vaikka samanlainen video ja laita someen. Kokeile miltä tuntuu. Kerron: hyvältä!
Miten se oman juoksun kuvaaminen tuntuu hyvältä?
Narsismin ja egon jäätävä vallankumous. Lopunajat. Täysin pilallista ihmisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Veetäkö sulle moukka kuuluu. Ihan jokaisen oma asia. Ota sinäkin. Ruma rohkeasti. 😂
Huomionhakua. Ei ketään ihan oikeasti kiinnosta. Sitten niitä omia videoita somessa ihastellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se videon kuvaaminen vaan se liikunta! Pointti on saada muutkin liikkumaan! Liikunnan ilo. No, hopi hopi! Eikö ole vielä lenkkarit jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu tähän minä, minäkulttuuriin, sillä vain minulla on merkitys tässä maailmassa😅
Miten haittaa sinun elämää.. VASTAA
Mistä sinne someen sitten pitäisi ottaa kuvia?
Vierailija kirjoitti:
No eikö elämässä ole muuta kuin se oma naama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten, miten, miten, oletko seko
Miksi someen ei saisi kuvata itseä ja tehdä niitä julkaisuja?
Vai luuletko joku että some on sitä varten että tehdän profiili, mutta laitetaan kuvaksi joku kissan kuva eikä ikinä julkaista mitään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi someen ei saisi kuvata itseä ja tehdä niitä julkaisuja?
Vai luuletko joku että some on sitä varten että tehdän profiili, mutta laitetaan kuvaksi joku kissan kuva eikä ikinä julkaista mitään?
Elämässäsi ei ole muuta kuin oma pärstä? Köyhää on
Vierailija kirjoitti:
Narsismin ja egon jäätävä vallankumous. Lopunajat. Täysin pilallista ihmisyyttä.
Sinulla narsistista kateutta läskinä 😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki mitkä sitten olisi niitä oikeita ja hyviä somepostauksia? Kissa ja ruoat? Vai ehkä auto ja suttuinen kuva päivänkakkarasta?
Ehkä se on sellaista oman elämänsä juontamista ja käsikirjoittamista? Asiat ja tekemiset saavat merkityksen muiden kautta? Suorittamalla jotakin todistaa kuvilla saavuttaneensa jotakin, josta ei vain pelkästään puhu? Kuvahaaste kavereiden kesken? Tai ehkä haluaa verrata itseään kesän alussa ja lopussa ja auttoiko se lenkkeily poskien pullottamiseen talven kaljan kittaamisten jälkeen?
Suosittelen olemaan miettimättä. Ihmiset ovat oikeasti aika lapsellisia ja herkkiä, joten joku sellainen pikkupiperrys on taas kyseessä ja jossa arki täyttyy omien pikku tekemisten raportoinnilla. Sallittakoon se, jos ei muusta elämästä ole heillä tietoa. Lapset ja työ sitovat joka tapauksessa! Tai hankala puoliso! TAi haastava anoppi/äiti/isä/serkku/työkaveri! Tai ei vaan halua erottua ystävistään erilaisilala elämäntavoilla!
Mun itsekeskeinen fbook kaveri (nainen) postaa itsestään naamakuvia sekä instaan ja faceen, monta kuvaa peräkkäisinä päivinä jossa hän istuu suu mutrulla sohvalla..siis mitä järkeä?! Aina sama ilme ja tausta. Onko järkevän ihmisen käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki mitkä sitten olisi niitä oikeita ja hyviä somepostauksia? Kissa ja ruoat? Vai ehkä auto ja suttuinen kuva päivänkakkarasta?
Eikö sulla elämässä ole muuta? Surullista
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakua. Ei ketään ihan oikeasti kiinnosta. Sitten niitä omia videoita somessa ihastellaan.
Älä läski katsele. Mitä toisten elämästä möykkäät, mikä ei ole sulta pois. Oletko kateellinen vai ilkeä.
Kuuluu tähän minä, minäkulttuuriin, sillä vain minulla on merkitys tässä maailmassa😅