Kertokaa mulle mikä on pointti, että kuvataan itseä
Kävelemässä/juoksemassa jossain käsi pitkällä? Näitä on nyt tuttujen feedeissä lähes päivittäin. Joo, tiedän ettei niitä tarvi väkisin katsoa mutta on kyllä huvittava trendi
Kommentit (94)
Nämä videot on mun guilty pleasure. Ne on niin ihanan huvittavia, että nautin. Kuvataan omaa pärstää lenkillä, välillä puhallellaan vähän kun on huh niin kuuma, ja sitten katsellaan muina naisina eteenpäin muka luonnollisesti, ja välillä hymyillään maireasti kameralle. Ja tosiaan, miten epämukavaa tuo oikeasti onkaan, juosta käsi suorana ja kuvata. Mutta lenkki ei oo tapahtunut, jos ei sitä kuvaa. Monet näistä kuvaa myös eteerisiä "hengittelyjään" jossain kalliolla tai laiturilla. Varmaan tosi rentouttavaa. Ai että.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä joku nimittelee toisia rumiksi läskiksi??? Mitä ihmettä, eihän täällä kukaan tiedä minkä näköisiä kirjoittajat ovat. Puhumattakaan siitä kuinka kornia on haukkua ihmisiä läskiksi. Ei taida olla kaikki päässä paikallaan tällä nimittelijällä. Ja lisäksi hän lienee itse näitä, jotka pyllistelevät somessa ja ihailevat itseään.
Koska ei kellään omaan ulkonäköönsä tyytyväisellä ole tuollaista tarvetta haukkua muita. Hanki apua sairas ihmnen. Rumaakin lärviä saa kyllä someen kuvata, ei tarvitse olla kaunis, rohkeasti vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä katso niitä sitten. Mielestäni paljon, paljonmä mukavampia kuin takapuolikuvat!
Toisaalta mikset lähde itse juoksemaan! Hopi hopi! Alkulämppä ja lenkkarit jalkaan. Ota vaikka samanlainen video ja laita someen. Kokeile miltä tuntuu. Kerron: hyvältä!
Miten se oman juoksun kuvaaminen tuntuu hyvältä?
No ei se videon kuvaaminen vaan se liikunta! Pointti on saada muutkin liikkumaan! Liikunnan ilo. No, hopi hopi! Eikö ole vielä lenkkarit jalassa?
Älä ny viitti. Ei sua kiinnosta hittojakaan muiden liikkumiset, kunhan yrität selitellä. Totuus ilmiön takana on vain ja ainoastaan oman egon pönkittäminen: "Katsokaa, miten MÄ pidän itestäni huolta! MÄ elän hyvää elämää. MUN elämäntyyli kelpaa esimerkiksi jokaiselle. MÄ kuulun voittajiin."
Ei mitään vikaa tässä, kunhan muistat, että ihmisarvo kuuluu kaikille, myös heille, jotka elää tyystin erilaista elämää.
Pointtini jutussa on some ja sen luoma illuusio. Uskotaan itsekin yleviin motiiveihin, koska totuus egoismista ei tunnu kivalta.
Taas on psykan potilas purkamassa pahaa oloaa vauvapalstalla muita haukkuen. :D
sitä se on, kun on mielisairaalan kesäsulku.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti täyttyy palsta kaikesta roskasta, kun hullut päässeet kotilomille.
Vierailija kirjoitti:
Huomiohu***aminen on tämän päivän ilmiö! Seuraajia ja tykkäyksiä hinnalla millä hyvänsä ja jos ei tule riittävästi niin masentuu ja terapia kutsuu. Ilmiön järkyttävä puoli on se, että oma elämä ja lähiomaisten siinä sivussa on heiltä kysymättä myös myynnissä. Someen laitetaan surutta kaikki. Siekkisen kuolleena syntyneen vauvan surukuvat oli mauttomuuden huippu. Niin järkyttävä ja henkilökohtainen asia, että ei mene mun oikeustajuun, että joku tekee sillä businestä.
Tämä. Herranjestas, en ollut uskoa silmiäni. En olisi ikinä uskonut, että joku menee niin pitkälle, et kuvaa someen oman musertavan surunsa. Tähänkö tultu? Oikeesti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä katso niitä sitten. Mielestäni paljon, paljonmä mukavampia kuin takapuolikuvat!
Toisaalta mikset lähde itse juoksemaan! Hopi hopi! Alkulämppä ja lenkkarit jalkaan. Ota vaikka samanlainen video ja laita someen. Kokeile miltä tuntuu. Kerron: hyvältä!
Miten se oman juoksun kuvaaminen tuntuu hyvältä?
No ei se videon kuvaaminen vaan se liikunta! Pointti on saada muutkin liikkumaan! Liikunnan ilo. No, hopi hopi! Eikö ole vielä lenkkarit jalassa?
Älä ny viitti. Ei sua kiinnosta hittojakaan muiden liikkumiset, kunhan yrität selitellä. Totuus ilmiön takana on vain ja ainoastaan oman egon pönkittäminen: "Katsokaa, miten MÄ pidän itestäni huolta! MÄ elän hyvää elämää. MUN elämäntyyli kelpaa esimerkiksi jokaiselle. MÄ kuulun voittajiin."
Ei mitään vikaa tässä, kunhan muistat, että ihmisarvo kuuluu kaikille, myös heille, jotka elää tyystin erilaista elämää.
Pointtini jutussa on some ja sen luoma illuusio. Uskotaan itsekin yleviin motiiveihin, koska totuus egoismista ei tunnu kivalta.
Tämä.
Todella moni urheilee säännöllisesti, juoksee, pelaa, pyöräilee monta kertaa viikossa: päivittämättä koskaan someen.
Ja mikä 'hopi hopi tehkää perässä'? Muut urheilee jo, tekee jo. Itselle ei tulisi edes mieleen lähteä vetämään jotakin esimerkkiä muille, annan muiden elää omaa elämäänsä ja tiedän heidän tekevän paljolti samoja asioita kuin itsekin.
Imagomuokkaamista tuon, tarve näyttää itsensä tietyssä valossa. Sekin ihan ok ja jos some on julkinen, voi vaikuttaa jopa työn saamiseen. Miksei voi vain myöntää totuus?
"Mulla on yksi naispuolinen kaveri, joka tekee just tätä. Hän on itse kertonut olevansa tosi epävarma itsestään ja sitten jakelee näitä oho kun stringipylly vilahti-videoita"
Oikeasti kukaan joka on itsestään epävarma ei jaa tuollaisia videoita. Tai sitten se epävarmuus liittyy johonkin ihan muuhun kuin ulkonäköön. Nuo videota ovat muuten aivan saakelin noloja, ja olen joskus miettinyt, jaetaanko niitä läpällä. Jos ei, täytyy olla todella matala äo.
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on yksi naispuolinen kaveri, joka tekee just tätä. Hän on itse kertonut olevansa tosi epävarma itsestään ja sitten jakelee näitä oho kun stringipylly vilahti-videoita"
Oikeasti kukaan joka on itsestään epävarma ei jaa tuollaisia videoita. Tai sitten se epävarmuus liittyy johonkin ihan muuhun kuin ulkonäköön. Nuo videota ovat muuten aivan saakelin noloja, ja olen joskus miettinyt, jaetaanko niitä läpällä. Jos ei, täytyy olla todella matala äo.
No hän on tosi epävarma ulkonäöstään, on puhunut tästä useaan otteeseen. Ja on perheellinen nainen ja kaikissa tyttöjen illanvietoissa iskemässä vierasta, jotta saisi tuntea olevansa kaunis ja haluttu. Totuus on monesti tarua ihmeellisempää
Miko Kasimir Koskinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu tähän minä, minäkulttuuriin, sillä vain minulla on merkitys tässä maailmassa😅
Lainaan sua.
Otetaan parasversio kuva päivältä päivittäin itsestä.
Vastaan itselle. Tullaan lopulta siihen että ihmiset muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kovia syytteitä ainakin täälä lentelee. Tietäjiä ja muiden elämistä päättäviä ikäänkuin niil ois joku valtakunnan oikeus siihen. Näytä paperis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi videon laittaminen tuntuu hyvältä? Muita vartenko juokset? Jos et laittaisi someen niin tuntuisiko pahalta? Mikä on sun pointti? Näytät kuinka läski hölkkää? Se on aika rumaa.
Kukaan ei ota minusta kuvia. Haluan vanhana katsoa, että olinpa nuori, nätti ja aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ota minusta kuvia. Haluan vanhana katsoa, että olinpa nuori, nätti ja aktiivinen.
Lisään tähän omaan kommenttiini, että minun kuvat tai videot ei päädy someen. Ne ovat kuvapäiväkirja itselleni.
Minä jaan itsestäni huokailukuvia kun syön. Huohotan ahmiessani herkkuja ja luon itselleni hampaattoman läskin imagoa. Tehkää perässä! Hopi hopi hotkis senkin kukkakepit ja vaatehenkarit!
Mikä idea elämässä on, jos itse ei ole mielestään se paras? Tosin kannattaa myös seurauksia miettiä sitä julistaessa varsinkin jos on nainen ja hyvännäköinen sellainen.
Naiset ovat tyhmyyttään itsetuhoisia huomiokäyttäymisellään. Se ei sinänsä ole uutta.
Ihmiset eivät nykyään voi urheilla tai ylipäätänsä tehdä mitään muutakaan ilman kameraa ja postaamatta sitä sos.mediaan. Kohta varmaan ne sänkypuuhatkin laitetaan facepuukkiin ja instakrammiin. Voi, voi...
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät nykyään voi urheilla tai ylipäätänsä tehdä mitään muutakaan ilman kameraa ja postaamatta sitä sos.mediaan. Kohta varmaan ne sänkypuuhatkin laitetaan facepuukkiin ja instakrammiin. Voi, voi...
Aika moni laittaakin, siis myös nuo viimeksimainitut - on alastonsuomet ja onlyfansit. Ihmistä ei enää ole ilman palauteryöppyä ja loputonta virtuaalitodistusainevirtas somessa. Sekä oleminen että tekeminen on jaettava. Vähän arveluttavaa, jopa pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän omaan kommenttiini, että minun kuvat tai videot ei päädy someen. Ne ovat kuvapäiväkirja itselleni.
Juuri näin. Itselläni on yksityinen profiili, vain muutama seuraaja (lähimmät ihmiset). Instagram on kätevä nykyaikainen tapa kerätä kivoja kuvia vastaavasti kuin ennen laitettiin paperikuvat albumeihin. Ja oma naama näkyy ehkä kerran parinsadan kuvan joukossa. Mutta jokainen tehköön niin kuin itse haluaa.
Itsekeskeisyys ja epävarmuus.