Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko sinulle yleensä hiki kun harrastat seksiä?

Vierailija
28.01.2007 |

Minulle tulee todella harvoin ja tuskin pulssikaan nousee aivan hirmuiseksi. Silti nautin paljon. Mieheni sen sijaan painaa, puskee ja punnertaa seksin aikana niin, että hän lopulta kaatuu lauettuaan hikisenä ja posket punaisena sängylle. Onko tällainen " tasapaino" normaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus on kiva vaan maata ja nauttia. Silloin toinen saa tietysti tehdä tuplasti hommia...

Vierailija
2/7 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempikin palelee, täytyy pitää sukat jalassa. en kyllä koko puuhasta edes innostu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se massojen liikuttelu on aika rankkaa hommaa, joten kiitä siitä miestäsi ettei tarvitse ihan vaan paikallaan maata pippeli pimpissä. ;-)

Vierailija
4/7 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja se massojen liikuttelu on aika rankkaa hommaa, joten kiitä siitä miestäsi ettei tarvitse ihan vaan paikallaan maata pippeli pimpissä. ;-)

Minun tehtäväni on olla päällä ja pyörittää sekä vatkata pyllyäni niin villisti, että mies laukeaa sisääni. Melkein aina saan kyllä itse ensin.

Vierailija
5/7 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käännän vielä pään seinään päin.

Vierailija
6/7 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en hikoile muutenkaan herkästi, esim. urheillessa. Mies on hiessä jo kauppareissulla, mä vasta kovalla lenkillä. (Eikä siis johdu pelkästä hyvä-/huonokuntoisuudesta. Mies ei vielä hengästy kun hikoilee, mä saatan hengästyä paljonkin ennen kuin alan hikoilemaan näkyvästi.)

Vierailija
7/7 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Penelope Crutz) ei ollut niin innostunut vaan jupisi, jotain että on nyt väsynyt, ei nyt. Mies siihen " minähän se olen joka panen"

Että eiköhän ihan normaalia oo. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme