Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoreen ylioppilaan vanhempi, miltä teistä olisi tuntunut jos nuori olisi tullut juhliinsa kihlasormus sormessaan

Vierailija
02.06.2024 |

Ja kertonut olevansa nyt kihloissa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa kohtelias kun teitittelette, ap. 

Itse asiasta minulla ei ole kokemusta.

Vierailija
2/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä. Nuoruus parhaimmillaan ja palloa jalkaan jo sovitellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meni kihloihin 18v , pääsin ylioppilaaksi 19v, menin naimisiin 20v. Ensimmäinen lapsi syntyi ollessani 21v. Ihan normaalia kuten sekin, että tekee jotenkin toisin. 

Vierailija
4/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalta. Kieltämättä. Mutta mites sanot että lopeta pelleily kun toinen on niiiin rakastunut ja tosisssaan!

Vierailija
5/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlaushan on ihan läppä. Ei se tarkoita mitään. Muuta kuin vakipillua.

Vierailija
6/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä

Vierailija
7/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä mitä elämältä toivoo. Se rakkaus voi tulla eteen jo nuorena. 

Vierailija
8/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin mennään kun hääpäivä on päätetty ja kirkko/pappi/ juhlapaikka varattu ja maksettukin ainakin osaksi.

Vierailija
9/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä mitä elämältä toivoo. Se rakkaus voi tulla eteen jo nuorena. 

luuleeko joku että joku alle parikymppinen nuori mies rakastuu johonkin muuhun kuin p i l l u u n?!?

Vierailija
10/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä

Mitä ihmettä nuoruudessa menettää, jos on kihloissa? Ei nuoruus tarkoita loputtomia suhteita ja tuskin ne ovat edes nuoruuden parasta antia. Nuorena voi elää ja kokeilla sekä tehdä asioita, vaikka olisikin löytänyt elämänkumppanin.

Vierailija
11/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä

Mitä ihmettä nuoruudessa menettää, jos on kihloissa? Ei nuoruus tarkoita loputtomia suhteita ja tuskin ne ovat edes nuoruuden parasta antia. Nuorena voi elää ja kokeilla sekä tehdä asioita, vaikka olisikin löytänyt elämänkumppanin.

Juu, suviseurat on aika suosittu kokemus lessupiireissä.

Vierailija
12/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

110% varmuudella tietäisin ettei juttu kestä. Tekopyhästi onnittelisin, kuten vanhemman kuuluukin. 

Vierailija
13/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilas on uuden vaiheen äärellä. Opiskeluiden myötä voi paikkakunta vaihtua ja tulla liuta uusia kavereita. Itse tapasin tulevan  puolisoni opiskeluiden ensimmäisenä vuonna. 

Vierailija
14/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään. Ne jotka luulee, että nuorena sitoutuminen estää elämästä, eivät ymmärrä elämästä mitään. 

Vierailija
15/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luuleeko joku että joku alle parikymppinen nuori mies rakastuu johonkin muuhun kuin p i l l u u n?!?

Mulla on sitten  varmaan harvinaisen hyvä pillu, kun olen ollut yhdessä mieheni kanssa 19-vuotiaasta ja nyt olemme molemmat 48. 😂

Vierailija
16/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi yhtään. Ne jotka luulee, että nuorena sitoutuminen estää elämästä, eivät ymmärrä elämästä mitään. 

Se 16-vuotiaana löytynyt ensimmäinen tyttö/poikaystävä ei välttämättä ole se oikea. Ihminen muuttuu muutamassa vuodessa aikuistuessaan valtavasti. Sitten 20 v. ja muutaman lapsen jälkeen eletään uutta teini-ikää. 

Vierailija
17/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlaus on ok, mutta naimisiinmeno olisi rankempi tapaus. Kihlaus kertoo, että nuorella on joku läheinen, jonka kanssa hän haluaa jakaa elämänsä. Ei siis ollenkaan paha asia nykyisessä kaaottisessa maailmassa. Toinen asia on, miten vakavissaan se on tehty. Nuorta tuntematta on mahdotonta arvioida, onko kyseessä pysyvä vai väliaikainen tilanne.

Vierailija
18/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihloihin mennään kun hääpäivä on päätetty ja kirkko/pappi/ juhlapaikka varattu ja maksettukin ainakin osaksi.

Kyllä hääpäivä päätös ja siihen liittyvät järjestelyt tehdään vasta kihlauksen jälkeen.

Vierailija
19/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni aikoinaan yksi itseään isompivanhempi neito naimisiin kirjoitusten ja lakkiaisten välillä. Flikat tietenkin ihkuttivat sormuksia ja "oikeata aikuisen elämää".

Alle kolmekymppisenä useamman muksun yyhoo, ei mitään opisleluja lukion jälkeen yms. Tosin enpä ole kuullut mimmistä mitään viimeiseen 15 vuoteen, joten en tiedä missä on.

Vierailija
20/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein noin, tulin kotiin kihlasormus sormessa, rakkaus kesti opiskelut eri paikkakunnilla, naimisiin mentiin 5v myöhemmin, esikoinen syntyi häistä vuosi, toinen lapsi 3 vuoden päästä siitä. Yhteensä ehdittiin elää 25v yhdessä kunnes tuli ero. Jos olisin elänyt toisenlaisen nuoruuden minulla ei olisi juuri näitä lapsia ja lastenlapsia, jotka minulla on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi