Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kirjoittaa meille jonkun kanavoinnin tai keskustelun enkelien kanssa näytteeksi?
Ei me haluta nähdä mitään ap.n keskusteluja helvetin enkelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kirjoittaa meille jonkun kanavoinnin tai keskustelun enkelien kanssa näytteeksi?
Kirjoitin aika paljon Facebookiin n. 1,5 vuotta kaikenlaisia asioita. Tälläkin palstalla olen keskustellut useammassakin ketjussa asioista.
Kirjoittaa voi automaatiollakin kuten monet muutkin itse asiassa tekevät esimerkiksi silloin kun alkavat vain kirjoittamaan jotakin tekstiä. Sinä vain kirjoitat. Voit vaikka kokeilla itsekin.
Tässä nyt teille tällainen sallittu vinkki. Ei viitsitä nyt kuulemma romaania tänne kirjoittaa turhan takia asioista. Monet ovat kyllä jo kertoneetkin tietenkin erilaisista tavoista tuottaa tekstiä tai kanavoida tietoa. Ap.
En suosittele kokeilemaan jos ei halua ikävyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Se kanavointi on vain niin siis yksinkertaista että alat kirjoittamaan täysin itse kaiken sen mikä tulee läpi tai jos haluat, ota kynä käteesi ja anna kätesi vain alkaa kirjoittamaan.
Tämä voi vaatia hieman harjoittelua sillä muista pitää kätesi kuitenkin riittävän rentona jotta tämä annistuu. Hyvä kynäote ja annat vain kätesi kirjoittaa. Käsiala vaihtelee eri ihmisillä mutta myös jokaisella käsiala saattaa vaihdella.
Samalla tavalla voit kokeilla sitä piirtämistäkin. Voit kokeilla myös piirtää kanavoiden älylaitteesi näytöllä joko käyttäen omaa sormeasi tai näytölle soveltuvaa kynää. Ota joku piirrustusohjelma tms.
Voit myös hiljentyä ja odottaa saatko mieleesi ajatuksia, tietoa, sanoja, opastusta tai ihan mitä vaan ja tätä kaikkea voit käyttää. Kirjoita ylös, laita muistiin, inspiroidu, jatkotyöstä jne.
Voit myös kokeilla kanavointia puhumalla. Hiljennyt, rentoudut ja pidät suusi rentona.
Älä ala keskustelua demonien kanssa. Älä avaa kotiasi ja sieluasi paholaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä enkeleillä nimet?
Ovatko miehiä vai naisia?
Molempia löytyy. Opettavan enkelin nimi oli Odetron. Nimen sain kun aloitin enkeliviestieni kanavoimisen kirjoittamalla itse vihkoon. Muutoin en nyt ole tarvinnut nimiä oppaille. Nimet annetaan syystä mutta ne eivät ole aina pakollisia kuitenkaan. Ap.
https://www.exportersindia.com/product-detail/odetron-4mg-tablets-60569…
Onko tullut nautittua useampikin kpl. ?
Mitä nuo ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi ei niitä tänne olekaan tullut, ei myöskään ole pakko kaikkea lukea palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia löytyy. Opettavan enkelin nimi oli Odetron. Nimen sain kun aloitin enkeliviestieni kanavoimisen kirjoittamalla itse vihkoon. Muutoin en nyt ole tarvinnut nimiä oppaille. Nimet annetaan syystä mutta ne eivät ole aina pakollisia kuitenkaan. Ap.
Mitä nuo ovat?
Ap:n opettaja enkeli Odetron.
Kiitos ap. Tästä. Rukoilen että Herrani Kristus tulisi elämääsi ja ottaisi suomut silmistäsi ja näyttäisi sinulle totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ap. Tästä. Rukoilen että Herrani Kristus tulisi elämääsi ja ottaisi suomut silmistäsi ja näyttäisi sinulle totuuden.
Saahan sitä rukoilla ja voihan se tulla. Myöskin henkisillä ihmisillä on ollut kokemuksia Jeesuksesta ym. Ei se ole vain niin sanottujen uskovien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo ovat?
Onpas nyt taas hauskaa huumoria teillä. Jonkin valmistajan nimi näkyi olevan linkkiä kun avasin.
Vierailija kirjoitti:
Muista toivoa samaa myös itsellesi sekä näille pervoille ketjussa ainakin.
Mitä nuo ovat?
Onpas nyt taas hauskaa huumoria teillä. Jonkin valmistajan nimi näkyi olevan linkkiä kun avasin.
Product Detailsno_img_icon
Call Now
Get Latest Price
Manufactured By
Scindia Pharma
Strength
4 mg
Brand Name
Odetron
Release Form
Oral Tablets
Active Ingredients
Ondansetron
Packing Size
10*10 Tablets
Odetron contains Ondansetron which is an antiemetic medicine which is used to treat and prevent nausea and vomiting caused by surgery, cancer medicines (chemotherapy) or radiation therapy. Odetron is FDA approved medicine for the prevention of nausea and vomiting. Its works by blocking a natural substance called serotonin in the brain that causes nausea and vomiting. Serotonin is a neurotransmitter that plays a variety of roles in the body including memory, cognition and mood. Serotonin also triggers nausea and vomiting when it binds to certain receptors in the brain stem. Toxins and upsetting foods can trigger a sharp increase in serotonin, leading to nausea and vomiting. Chemotherapy and radiation therapy can trigger this effect as well. Its also work for nausea and vomiting associated with pregnancy and gastroenteritis. Odetron is most effective to prevent nausea and vomiting who have undergoing radiation therapy. It is also used after surgery as due to anesthesia given during surgery can cause nausea and vomiting.
Usage : Odetron is used to prevent nausea and vomiting. Odetron is an antiemetic medication. It works by blocking the action of a chemical messenger (serotonin) in the brain that may cause nausea and vomiting. Odetron should consume orally which is in tablet form. Dosage may vary from patients age and health condition. Generally it is given before procedure start i.e. chemotherapy, radiation or surgery. Effect may long last upto 12 to 28 hours.
Warning :
<font color="red">Dosage: As directed by the physician</font>
<font color="red">Storage: Keep in cool, dark & dry place.</font>
Side Effects :
Headache
Fatigue
Diarrhea
Constipation
Muscle pain
Vision change
Dizziness
Stomach pain
<font color="red"><i>Keep medicine out of reach of Children.</i></font>
<font color="#f79a29">FAQ: Odetron</font>
Does Odetron cause constipation?
Yes, it may experience by patient in mild. It will go on their own after some time.
Does Odetron work on seasickness?
No, it is not useful in seasickness.
Can I use Odetron in pregnancy?
Yes, it is not making any harm to unborn baby. For more suggestion consult your doctor.
Can I drive while using Odetron?
Try to avoid drive or actions which require alertness.
"Kun sovitamme niitä omia pahoja ajatuksia kuten tekojakin, niin saamme palkinnoksi hyvää sisäistä oloa ja rauhaa."
Kyllä varmasti. En usko että ihminen voi tuntea hyvää sisäistä oloa ja rauhaa jos pääsee teoistaan kuin koira veräjästä, heittämällä vain syntinsä Jeesuksen harteille ja ajattelemalla ettei esim loukatulla ihmisillä ole väliä kunhan vain itse saan anteeksi Jumalalta. Uskon että olen velvollinen myös tavalla tai toisella sovittamaan väärät teot ja oppimaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
"Kun sovitamme niitä omia pahoja ajatuksia kuten tekojakin, niin saamme palkinnoksi hyvää sisäistä oloa ja rauhaa."
Kyllä varmasti. En usko että ihminen voi tuntea hyvää sisäistä oloa ja rauhaa jos pääsee teoistaan kuin koira veräjästä, heittämällä vain syntinsä Jeesuksen harteille ja ajattelemalla ettei esim loukatulla ihmisillä ole väliä kunhan vain itse saan anteeksi Jumalalta. Uskon että olen velvollinen myös tavalla tai toisella sovittamaan väärät teot ja oppimaan niistä.
Näinhän se juuri menee. Liian monet ovat valheellisia ihmisiä ja tuntuu että nykyisin Jumala sallii valtavasti pahoja tekoja sekä pahuutta erilaisin tavoin. Meidän tulee nyt huolehtia omasta turvastamme sekä hyvinvoinnistamme ja auttaa parhaan kykymme mukaan muitakin, jokainen voi päättää itse mihin tai keihin omat avut riittävät. Yritetään parhaamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin nähdä sellaisen enkelin. Hän olisi varmasti kaunis kiiltävän mustissa höyhenissään :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin nähdä sellaisen enkelin. Hän olisi varmasti kaunis kiiltävän mustissa höyhenissään :).
Sellainen siis kuitenkin on ja kaikki tietävät siitä kuten tietävät miltä se näyttää, erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä rukoilla ja voihan se tulla. Myöskin henkisillä ihmisillä on ollut kokemuksia Jeesuksesta ym. Ei se ole vain niin sanottujen uskovien juttu.
Tarkeinta etta rukoilet itse. Ja muista etta mita vain voi tulla pukeutuneena vaikka miksikin. Niinkuin sinulle on jo kaynyt. Vaatii noyrtymista myos
Säärikarvani ulvovat taas. Olkaahan hiljaa siellä, pojat!
Tässä näitä kommentteja lueskellessani tulin siihen tulokseen että helpommallakin pääsisi elämässä kaiken suhteen. Teillähän on valtavasti mielipiteitä asioista ja melkoisesti vastarintaa vaikka käsittääkseni juurihan enkeleitä ja kaikenlaista manifestaatiota yms. on julistettu Suomessa. Asioista on ennenkin puhuttu erilaisin tavoin mutta tämä nykyajan keskustelukulttuurihan on silkkaa tappelua ja toisten alaspainamista. Jumala on Jumala eikä siitä nyt pääse mihinkään.
"Raamattu kertoo täsmälleen ikuisesta elämästä mikä alkaa kuoleman jälkeen ja sen viettää joko helvetissä tai taivaassa. "
Voiko olla niin että helvetti on myöhempää keksintöä? Kun Adam ja Eva tekivät syntiä niin sen seurauksena he kuolivat. Synnin palkka oli kuolema mutta ei ikuinen elämä helvetissä. Tälläistä ei Jumala sanonut.