Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
401/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No mistä tämä demoni tulee ja miksi se meille puhuu?"

Ei se demoni mistään tule. Jumala loi enkelit, joista kolmasosa nousi kapinaan. Nämä kapinaan nousseet enkelit ovat nykyisin demoneja. Ne puhuvat joillekin ihmisille, koska haluavat eksyttää ihmiset pois Jumalan yhteydestä. Raamattu varoittaa yhdeydestä näihin langenneisiin enkeleihin, joita ovat esim. tietäjähenget ja demonit.

Olen kuullut että nämä demonienkelit pystyvät auttamaan ihmisiä mutta he eivät voi työskennellä kenen tahansa ihmisen kanssa sillä heitä saatetaan pelätä sekä vaatii vahvuutta toimia heidän kanssaan yhteistyössä. Siksi siis jotkut pelkäävät ja joidenkin päät jopa sekoavat. 

Vierailija
402/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se demoni mistään tule. Jumala loi enkelit, joista kolmasosa nousi kapinaan. Nämä kapinaan nousseet enkelit ovat nykyisin demoneja. Ne puhuvat joillekin ihmisille, koska haluavat eksyttää ihmiset pois Jumalan yhteydestä. Raamattu varoittaa yhdeydestä näihin langenneisiin enkeleihin, joita ovat esim. tietäjähenget ja demonit.

Olen kuullut että nämä demonienkelit pystyvät auttamaan ihmisiä mutta he eivät voi työskennellä kenen tahansa ihmisen kanssa sillä heitä saatetaan pelätä sekä vaatii vahvuutta toimia heidän kanssaan yhteistyössä. Siksi siis jotkut pelkäävät ja joidenkin päät jopa sekoavat. 

Saatana vihaa ihmistä, demonit vihaavat ihmisiä. Kellään ihmisellä ei ole valtaa alistaa demonia yhteistyöhön. Demonit sanelee ja orjuuttaa ihmisen aina. Vain Kristukseen uskovilla keillä on Pyhän Hengen voima sekä suoja voivat käskyttää demoneita ja ajaa niitä ulos ihmisistä ja esim. kodeista. Demonien kanssa ei tehdä yhteistyötä. Ne ajetaan ulos ja lähetetään kohti kadotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että olet etsijä, mutta nyt olet etsinyt väärästä paikasta. 

Jeesus sanoo: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani."

Vuorisaarnassa Jeesus kuvasi elämäntavan joka johtaa luoja yhteyden kokemiseen ja on esimerkkinä meille kaikille henkisellä tiellä. Minä en tulkitse jaetta sitten että Jeesus olisi ikäänkuin fyysinen ovi taivaaseen jonka kautta mennään.

Ei niin pitää tietää jotain juutalaisten historiasta että ymmärtää mitä nämä tie totuus ja elämä ovat. Mutta silti yksikään ei astu Jumalan valtakuntaan mikäli Jeesus Kristus ei häntä omakseen tunnista.

Vierailija
404/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että keskustelet demonin kanssa, joka esittää enkeliä. Demoni on langennut enkeli, eli tavallaan enkeli, mutta vastapuolen enkeli.

Suosittelen lopettamaan enkelikeskustelut välittömästi.

Kaiken voi lukea ap.n vastauksista.  Ap. Tarvitsee uskoa Kristukseen ja jonkun ajamaan pimeyden henget  hänestä ulos.

Vierailija
405/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana vihaa ihmistä, demonit vihaavat ihmisiä. Kellään ihmisellä ei ole valtaa alistaa demonia yhteistyöhön. Demonit sanelee

Ne vihaavat niitä joiden kanssa ei voi työskennellä. Ihmiset eivät saa itse valita keiden kanssa haluavat työskennellä vaan Jumala päättää tehtävät jokaiselle enkelillensä.

Vierailija
406/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että keskustelet demonin kanssa, joka esittää enkeliä. Demoni on langennut enkeli, eli tavallaan enkeli, mutta vastapuolen enkeli.

Kaiken voi lukea ap.n vastauksista.  Ap. Tarvitsee uskoa Kristukseen ja jonkun ajamaan pimeyden henget  hänestä ulos.

Varmaan joku sossu osaa senkin tehdä, vai mitä luulet?

Vierailija
407/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valjasta oma yksisarvisesi ja lähde matkaan 🦄

Vierailija
408/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein enkelit tulevat nukkuessa alateitse sisään ja pakottavat tekemään kiellettyjä asioita.

Vierailija
409/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jumalaa, että ymmärtäisit hänen ristinsovitustyönsä merkityksen. Näin itse tein.

Terveisin entinen enkelihörhöilijä ja nykyinen ortodoksikristitty

Meillä on sama tilanne päällä! Mies yrittää melkein joka ilta ristinsovitusta mutta varsi ei pysy jäykkänä.

Vierailija
410/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voi ajaa ne ulos. Pomppasin kiimariivaajan ulos Pikku-Marjukastakin.

Reijo-Setä

Vierailija
411/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin myos tuossa maailmassa vuosikymmenia kunnes koin Pyhan Hengen kosketuksen ja totuuden. Rukoilin johdatusta.

Ne joihin olet yhteydessa ovat muita henkivaltoja jotka pukeutuvat valon enkeleiksi. Kannattaa rukoilla etta Pyha Henki koskettaisi, nayttaisi totuuden. Totuus on Raamatussa, sita ei napeloity! Raamattu ei kehota ollenkaan rukoilemaan enkeleita ja olemaan yhteydessa enkeleihin. He ovat sanansaattajia, silloin kun Jla tahtoo.

Rukoile suoraan kolmiyhteista Jlaa. Jeesus Kristus on ainut tie isan Jlan luo ja ainut joka vapauttaa kuolemasta ja synneista

Olen ihan normaalissa ihmisten maailmassa, en elä missään harhaisuudessa. Elän tavallista elämää, älä siis suotta ole huolissasi. Kaikki on hyvin. Ap.

Kaikki hyvin matkalla helvetin tuleen? Ei! Ru

Raamattu kertoo täsmälleen ikuisesta elämästä mikä alkaa kuoleman jälkeen ja sen viettää joko helvetissä tai taivaassa. Valinta on omasi. Jos Kristus ei napostele tämän elämän aikana paikka minne menee on helvetti. 

Vierailija
412/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reijo-Setä

Oliko Pikku-Marjukka jo seksuaalihaludemoonin vallassa vai oliko kyseessä ennakoiva enkelihoitotoimenpide? Joiko Pikku-Marjukka sitä makeaa mehua ennen pumppaamista?

Vierailija
413/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jumalaa, että ymmärtäisit hänen ristinsovitustyönsä merkityksen. Näin itse tein.

Terveisin entinen enkelihörhöilijä ja nykyinen ortodoksikristitty

Meillä on sama tilanne päällä! Mies yrittää melkein joka ilta ristinsovitusta mutta varsi ei pysy jäykkänä.

Melkein luopuisin kyllä tuollaisesta jo. Kuulostaa varsin surulliselta elämältä.

Vierailija
414/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein enkelit tulevat nukkuessa alateitse sisään ja pakottavat tekemään kiellettyjä asioita.

Kannattaa puhua jollekin jos sinulla on asiasta nyt jotakin traumoja. Kodin puhdistakin myydään, katso Facebookista. Jokin vanhempi mies ainakin on taitava näiden asioiden kanssa.

Vierailija
415/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reijo-Setä

Sedällä taitaa nyt olla puhjennut jonkinlainen varhainen muistisairaus joka käy liian raskaana kehossa sekä mielessä. Kaikenlaiset myllerrykset tuovat esiin erilaisia puolia ihmisistä. Kannattaa ottaa yhteys terveysasemasi lääkäriin sillä tuo sinun tapasi puhua asioista ei kuulosta täysin tasapainoiselta. Mielialalääkitys saattaa auttaa tässäkin asiassa. Koitahan jaksella.

Vierailija
416/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä tämä demoni tulee ja miksi se meille puhuu?

Henkimaailmassa on monenlaisia henkiä ja värähtelytasoja/olosuhteita, myös jotkut alemmat tasot saattavat haluta yhteyttä tai vain pilailla ihmisten kanssa. Aina ei tiedä onko ne lopulta ihan sitä mitä sanovat.

Vierailija
417/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä tämä demoni tulee ja miksi se meille puhuu?

Henkimaailmassa on monenlaisia henkiä ja värähtelytasoja/olosuhteita, myös jotkut alemmat tasot saattavat haluta yhteyttä tai vain pilailla ihmisten kanssa. Aina ei tiedä onko ne lopulta ihan sitä mitä sanovat.

Koittakaa nyt jo ymmärtää että ihmisillä on itsellään ongelmia ja tämä tarkoittaa sitä että älä jatka tätä tyyliäsi vaan tee muutoksia. Koettelemuksia on kohdattu aina.

Vierailija
418/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus sanoo: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani."

Vuorisaarnassa Jeesus kuvasi elämäntavan joka johtaa luoja yhteyden kokemiseen ja on esimerkkinä meille kaikille henkisellä tiellä. Minä en tulkitse jaetta sitten että Jeesus olisi ikäänkuin fyysinen ovi taivaaseen jonka kautta mennään.

Ei niin pitää tietää jotain juutalaisten historiasta että ymmärtää mitä nämä tie totuus ja elämä ovat. Mutta silti yksikään ei astu Jumalan valtakuntaan mikäli Jeesus Kristus ei häntä omakseen tunnista.

Olen käynyt paljon meedio istunnoissa. Rajan takaa on tullut hyvin erilaisia ihmisiä jotka ovat uskoneet eläessään ihan eri tavalla tai ei mihinkään. Henkioppaista on tullut kristittyä ja buddhalaisia munkkia ja montaa muuta. Näyttää siltä että me kaikki menemme sinne samaan henkimaailman valoon ja rakkauteen. Voimme siellä kasvaa henkisesti, kohdata tekomme ja olla vapaita seuraamaan minkä tahansa mestarin opetuksia jos se vie henkistä kasvua eteenpäin. Vaikka me ihmiset uskomme että on joku oikein uskovien pieni porukka joka kelpaa Jumalalle, niin oma kokemukseni ei ole tälläistä tukenut.

Vierailija
419/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki kautta Suomen, jos asutte paikkakunnilla joissa tv näkyy kaapelikanavilla ( pääkaupunkiseudulla kanavapaikalla 42), niin sieltä tuletäe 24/7 kristillistä TV7-ohjelmaa  jokaisen makuun, monipuolisesti. Monelle se voi olla kotikirkkona jos oma seurakunta on kaukana, tai sinne ei eri syistä voi tai jaksa lähteä. Sitten toinen asia.Tämän viestiketjun aloittaja on kertonut ettei ole " tavoittanut" Jeesusta yrityksestään huolimatta. Väärinymmärrys. Hänet tavoittaa kyllä aina kun vain rukoilee häneltä apua tosissaan ja vilpittömin mielin. Siis aina hän on kuulolla ja haluaa auttaa hädässä olevaa. Meitä ei ole tarkoitettu kommunikoimaan enkelien kanssa, vaan suoraan Jeesuksen tai Jumalan kanssa. Sitä on terve, oikea kristillisyys jota Raamattu meille opettaa.

Tv7 esittää myös kysyynalaista tarjontaa joten Raamatun tuntemusta on syytä olla että osaa erottaa hengen mistä ohjelmat kumpuavat.

Mutta suosittelen silti tv 7 enemmän kuin vaikka disney+ tai netflix. Näkee netistä myös nämä tv 7 ohjelmat.

Vierailija
420/858 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt paljon meedio istunnoissa. Rajan takaa on tullut hyvin erilaisia ihmisiä jotka ovat usk

Kun kuollaan niin henki irtautuu tästä ruumiista eikä siellä henkimaailman valossa ja rakkaudessa tarvitse enää käsitellä näitä elämän ongelmia sovittelemisen suhteen. Sovitamme syntejä sekä muuta sovittua työtä tämän elämämme aikana jokainen omalla tavalla kuten myös omaan tahtiin, kaikki työ ei ole siis ikävää tai kärsimystä vaan mukaan mahtuu iloa sekä onneakin. Kun sovitamme niitä omia pahoja ajatuksia kuten tekojakin, niin saamme palkinnoksi hyvää sisäistä oloa ja rauhaa. Jumala on taas lähempänä. Henkimaailmassa voimme jutella siellä olevien kanssa, kuten enkeltenkin kanssa elämästä mutta eri tavalla. Pääsemme myös näkemään omien läheistemme elämää jonkin aikaa ainakin, tämänlaisen asian olen kuullut joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi