Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetkö omia rintoja

Vierailija
02.06.2024 |

ja teetkö sitä yksin 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Mulla on isot rinnat ja onnistuisi kyllä, mutta kun mä en saa mitää rintojeni käsittelystä. En kiihotu siitä lainkaan, ei tunnu miltään.

Harmi. Menee isot rinnat hukkaan

Mun mielestä ei ole harmi eikä mun rinnat mihinkään hukkaan mene. Ei tämä mulle ole ongelma. Annan kyllä miesten niitä kosketella ja imeä nännejä, mutta ei se muhun vaikuta mitenkään. Haluan huomiota mun pilluun.

Vierailija
22/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisin omaa kalua, jos pystyisi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Mulla on isot rinnat ja onnistuisi kyllä, mutta kun mä en saa mitää rintojeni käsittelystä. En kiihotu siitä lainkaan, ei tunnu miltään.

Mun mielestä ei ole harmi eikä mun rinnat mihinkään hukkaan mene. Ei tämä mulle ole ongelma. Annan kyllä miesten niitä kosketella ja imeä nännejä, mutta ei se muhun vaikuta mitenkään. Haluan huomiota mun pilluun.

Kannattais opetella nauttii nännien koskettulusta ja imemisestä....

Vierailija
24/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa semmoinen ku Alexa Pearl. Mahtavat isot tissit/isot nännipihat/nännit. Imee mahtavasti omia tissejään. Huh huh...

Vierailija
25/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin imisin sun kalua, jos pystyisin. 

Vierailija
26/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kerran kun vaimon kanssa nussitaan, niin tarkistan kyllä, että ylettyykö hän imemään nännejään. nyt arjessa se kysymys voisi vähän töksähtää. C-kuppi, että siinä ja siinä

Vierailija
27/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia on sulle ongelma? Miten mä voin opetella tuollaista asiaa kun ei se vain tunnu miltään? Miten mä muka opetan mun kehon tuntemaan sen? Tämä asia ei ole mulle ongelma enkä ymmärrä miksi pitäisikään olla. Mä halua huomiota mun pilluun koska sieltä se nautinto tulee.

Vierailija
28/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä kiihottaakseni, en yksin. 

Sama täällä.

Sebastian

Vierailija
29/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensi kerran kun vaimon kanssa nussitaan, niin tarkistan kyllä, että ylettyykö hän imemään nännejään. nyt arjessa se kysymys voisi vähän töksähtää. C-kuppi, että siinä ja siinä

Kannattaa ehdottomasti tarkistaa

Vierailija
30/43 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Sebu! 

Vierailija
31/43 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Sebu! 

Kuka? Minä vastaaja olen nainen. 

Vierailija
32/43 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa semmoinen ku Alexa Pearl. Mahtavat isot tissit/isot nännipihat/nännit. Imee mahtavasti omia tissejään. Huh huh...

Olen katsonut myös. Aikas kuuma

Vierailija
33/43 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisin jos vaan ylettyisin

Vierailija
34/43 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylety (kiinteä C-kuppi), mutta en kyllä saisi siitä mitään irti, vaikka ylettyisin. Vähän sama kuin itseä ei voi kutittaa, tarvitaan toinen ihminen tähän hommaan.

Vierailija
35/43 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla C kuppi, että onnistuu. Vai vielä isommat?

Vierailija
36/43 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivosesti yritän koko ajan venyä tarpeeksi mutta ei tästä taida miehenä  mitään tulla

Pursu

Vierailija
37/43 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tuntoa ei ole, niin sitä ei ole. Omat nännit esim. on paljon vähemmän tuntoherkät kuin rinnan tienoon iho muuten. Ei ole mistään opettelusta kiinni.

Vierailija
38/43 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tuntoa ei ole, niin sitä ei ole. Omat nännit esim. on paljon vähemmän tuntoherkät kuin rinnan tienoon iho muuten. Ei ole mistään opettelusta kiinni.

No anna nyt edes jonkun muun kunnolla nauttia niistä. Vaikka itse et välittäisikään. Annatko myös laueta rinnoille 

Vierailija
39/43 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monella naisella menee isot rinnat hukkaan jos eivät itse niistä nauti tai anna edes jonkun muun nauttia. Ei ymmärrä....

Vierailija
40/43 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten sauna illoissa pieni rintaiset haluavat kokeilla ja jopa nuolla iso rintaisia.

Juu tätä on kuulemma tapahtunut kyllä.