Minkälainen on unelmiesi kumppani?
Itse aloitan: nuorempi, hyvä koulutus/työpaikka, varakas, meikkaa, tykkää bilettää viikonloppuisin, tiukat/paljastavat vaatteet, vaaleat hiukset.
mies
39
Kommentit (38)
Kalju, tatuoitu, lihaksikas, röyhkeä ja väkivaltainen jännäjoonas.
t. Naiset
Mies: Korkeintaan 5 senttiä minua pidempi, eläinrakas, huumorintajuinen, ihan sama onko töissä vai työtön, ihan sama onko lihava vaiko laiha, omaa hyvän hygienian eli pitää itsestään huolta, auttaa kotitöissä. Mielellään silmälasipäinen, ei partaa tai viiksiä.
Nainen: Korkeintaan 5 senttiä minua pidempi, eläinrakas, huumorintajuinen, ihan sama onko töissä vai työtön, ihan sama onko lihava vaiko laiha, omaa hyvän hygienian eli pitää itsestään huolta, auttaa kotitöissä. Mielellään punahiuksinen ja kasvoissa pisamia.
Nainen 34v
Kuin minä, mutta komea ja miespuolinen. Toisin sanoen hauska, älykäs, ahkera, huolehtivainen, vastuuntuntoinen, johtajatyyppiä, syvällinen mutta keveä, iloinen mutta vakava, rakastava ja viisas.
Noin 92-vuotias pappa joka on perheetön ja vakavasti sairas, sekä erittäin rikas.
N21
Sekä fiksu eli järkevä että hyvännäköinen mies. Samanikäinen kuin minä tai nuorempi. Lempeä ja rakastava, hyväksyy kummankin viat.
Ei Alko-ongelmaa, on omia harrastuksia
Nainen. Lopusta voidaan sitten sopia.
Mies :
30-40v, lapseton, sivistynyt, rauhallinen, avoin, käy töissä joista tienaa 3000-5000kuussa, varallisuutta, ei biletä, pukeutuu suht normaalisti, vaalea mies, ei laiha eikä kovin hoikka mutta lihasta jonkin verran, 180-190cm, viihtyy kotona, tykkää harrastaa yhdessä.
Alle 25v, neitsyt, tatuoimaton ja lävistämätön (korvakorut sallin), kasvanut ydinperheessä, hyvä isäsuhde, yli 170cm, haluaa lapsia, koulutuksella tai varallisuudella ei ole väliä kunhan ei mitään sukupuolentutkimusta ole opiskellut, empaattinen ja epäitsekäs (itse en taida olla kumpaakaan mutta vastakohdathan viehättävät), päihteetön, ateisti mutta jos uskoo johonkin niin sitten jumalaan eikä kristalleihin tai horoskooppeihin.
Ei käy töissä, ei edes pyri töihin, käyttää päihteitä sekä priorisioi muutenkin vain elämän mukavia puolia ja haistattaa paskat kaikelle tekopyhälle moralisoinnille.
Tummaihoinen, pitkä ja lihaksikas. Tummaihoiset pikajuoksija miehet on <3
Vierailija kirjoitti:
Ei käy töissä, ei edes pyri töihin, käyttää päihteitä sekä priorisioi muutenkin vain elämän mukavia puolia ja haistattaa paskat kaikelle tekopyhälle moralisoinnille.
Unohtui mainita, että olen mies ja naisen tulee olla jotakuinkin tuollainen.
Isot rinnat ja vaaleat tai punaiset hiukset
Vaaleat hiukset ja valtavat kannut!
Korkeakoulutettu mutta elää kuin lumberjack, asuu metsässä, on eläimiä, puutarhaa, työvajaa ja kasvimaata. Realistinen positiivisuus käytöksessä ja puheessa on ehdotonta, ymmärrys maailman raadollisuudesta samoin. N42
Samanlainen kuin minä mutta toisaalta täydellinen vastakohtani, mielellään itseäni nuorempi.
Wau! Kuulostaa hyvältä! Tsemppiä että löydät unelmiesi kumppanin!