Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on unelmiesi kumppani?

Vierailija
01.06.2024 |

Itse aloitan: nuorempi, hyvä koulutus/työpaikka, varakas, meikkaa, tykkää bilettää viikonloppuisin, tiukat/paljastavat vaatteet, vaaleat hiukset. 

mies

39

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu, lihaksikas, tumma, hellä ja rakastava, musikaalinen, muut huomioon ottava. Gucci-mallin näköinen roomalainen jumala. 

Vierailija
22/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni nainen on:

- tatuoitu (mitä enemmän, sen parempi)

- yli 100 kg

- siilitukkainen

- nenärengas löytyy

- röllömahainen

- kiroilee kuin rekkamies

- työtön

- köyhä

- heikosti tai ei lainkaan koulutettu

- uskoton

- käyttää viinaa ja huumeita joka päivä

- vetää tupakkaa kuin korsteeni

- kantaa useampaa sukupuolitautia

- ei meikkaa tai meikkaa päin helvettiä

- pukeutuu pieruverkkareihin ja muutenkin epäsiististi

- haisee

- ei harrasta mitään

- yleissivistys nolla

- katkera

- aina vihainen

- puhuu muista paskaa selän takana jatkuvasti

- ei mitään tavoitteita elämässä

- valittaa ja ruikuttaa

- vihaa miehiä

- äänestää vihreitä tai vasemmistoa

Toisin sanoen peruspalstalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidempi ja suurin piirtein samaa ikäluokkaa, omaa selkeitä tavoitteita elämässä, arvostaa koulutusta(tai ainakin tahtoo kehittää itseään ja edetä elämässä) ja työtä, ennemmin avoimesti tunteellinen kuin vaikenava, optimistinen ja sosiaalisesti lahjakas. Fiksu. Pussaa, puhuu ja koskettaa sekä kykenee tarvittaessa ottamaan ohjat käsiinsä eli ennemmin dominoiva kuin alistuva. Ei kuitenkaan ääripäässä vaan kyse on asenteesta eikä tyrmän rakentamisesta kellariin. Nauttii myös kotielämästä, mutta omaa omiakin harrastuksia. Hyväksyy herkän puoleni ja arvostaa sitä, että minullakin on tavoitteita sekä ymmärtää myös yhteisten päämäärien merkityksen. Lapsi- ja eläinrakas.

Näillä listoillahan ei ole mitään merkitystä siinä kohtaa, kun rakastuu.

Vierailija
24/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton, feministi, äänestää Vasemmistoa, Vihreitä tai SDP:tä, rauhallinen, empaattinen, ystävällinen, ei tupakoi, juo tai käytä huumeita, ei käytä hajusteita (koska olen allerginen), huolehtii hygieniastaan, kunnioittaa luontoa eli ei esim. heittele roskia luontoon tai ajele katumaasturilla huvikseen ympyrää kylillä tai lentele joka viikko Thaimaahan. Plussaa, jos samoja kiinnostuksenkohteita kuin itselläni. Ulkonäön puolesta viehättää monenlaiset miehet, mutta eniten ehkä parrakkaat ja pitkähköhiuksiset, ei kovin lihaksikkaat. Ja munakarvattomuus on turn off itselleni.

N36

Vierailija
25/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton, feministi, äänestää Vasemmistoa, Vihreitä tai SDP:tä, rauhallinen, empaattinen, ystävällinen, ei tupakoi, juo tai käytä huumeita, ei käytä hajusteita (koska olen allerginen), huolehtii hygieniastaan, kunnioittaa luontoa eli ei esim. heittele roskia luontoon tai ajele katumaasturilla huvikseen ympyrää kylillä tai lentele joka viikko Thaimaahan. Plussaa, jos samoja kiinnostuksenkohteita kuin itselläni. Ulkonäön puolesta viehättää monenlaiset miehet, mutta eniten ehkä parrakkaat ja pitkähköhiuksiset, ei kovin lihaksikkaat. Ja munakarvattomuus on turn off itselleni.

N36

Ainiin ja ikä samanikäinen kuin minä tai vähän vanhempi. Nuoremmat on jotain tiktok-jonneja, joten ei kiinnosta. :D Ja lisäisin vielä listaan, että ei roiku somessa päivät pitkät.

Vierailija
26/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36

En tiedä yhtäkään pitkätukkavassaria, jolla olisi edes varaa katumaasturiin.

Vierailija
27/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu ja lävistetty mykkä versio Sofia Virrasta.

Vierailija
28/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

En tiedä yhtäkään pitkätukkavassaria, jolla olisi edes varaa katumaasturiin.

Kenelläkään ei pitäisi olla. Niitä ei pitäisi edes saada myydä. Kuten ei lentojakaan.

Vierailija
29/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka suojelee ja pitää huolta. Mies jonka kanssa keskusteluihin voi upota, koska luotettava aikuinen. Mies joka kunnioittaa yksityisyyttä. Mies jolla on omia harrastuksia. Mies, jonka kanssa on joka päivä hellyyttä, kosketuksia, halauksia,  kunnioitusta ja tietysti seksiä.

Vierailija
30/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petitekokoinen lapsenkasvoinen blondi isoilla silareilla.

Vierailija
31/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: Korkeintaan 5 senttiä minua pidempi, eläinrakas, huumorintajuinen, ihan sama onko töissä vai työtön, ihan sama onko lihava vaiko laiha, omaa hyvän hygienian eli pitää itsestään huolta, auttaa kotitöissä. Mielellään silmälasipäinen, ei partaa tai viiksiä.

Nainen: Korkeintaan 5 senttiä minua pidempi, eläinrakas, huumorintajuinen, ihan sama onko töissä vai työtön, ihan sama onko lihava vaiko laiha, omaa hyvän hygienian eli pitää itsestään huolta, auttaa kotitöissä. Mielellään punahiuksinen ja kasvoissa pisamia.

Nainen 34v

Olen melkein sun unelmien nainen. :D

Vierailija
32/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, huolehtiva daddy.

Vierailija
33/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen (kristitty), eläinrakas, luonnossa viihtyvä, tykkää touhuilla paljon ja haluaa viettää kaiken aikansa kanssani, eikä niin että minusta täytyy pitää jotain "lomaa". 

Itse haluaisin olla mieheni kanssa koko ajan. Kun vain olisi oikeanlainen mies. Samat arvot.

Vierailija
34/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei valehtele edes valkoisia valheita. Ja joka osaa puhua. Toimivan parisuhteen avain on puhuminen. Ei myöskään liikaa miellytä toista alkuhuumassa vaan on aidosti mukava ja epäitsekäs ja valmis tekemään naisensa eteen asioita koska ymmärtää, että sen myötä nainen on hyvällä tuulella ja pitää miehestään vastaavasti huolta monin tavoin. Ei jätä kodinhoitoa ja ruoanlaittoa pelkästään naiselle eikä pidä jatkuvasti poikien iltoja vaan viihtyy aidosti kumppaninsa ja sukulaistenkin kanssa. Sellainen jonka kehtaa tuoda ystävien illan viettoihin. Syö ja juo suht terveellisesti ja liikunnallinen. Arvostaa elämää ja ihmisiä. Fiksu, taitava ja positiivinen mutta ei tylsä. Hyvä huumorintaju. 

Vierailija
35/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei valehtele edes valkoisia valheita. Ja joka osaa puhua. Toimivan parisuhteen avain on puhuminen. Ei myöskään liikaa miellytä toista alkuhuumassa vaan on aidosti mukava ja epäitsekäs ja valmis tekemään naisensa eteen asioita koska ymmärtää, että sen myötä nainen on hyvällä tuulella ja pitää miehestään vastaavasti huolta monin tavoin. Ei jätä kodinhoitoa ja ruoanlaittoa pelkästään naiselle eikä pidä jatkuvasti poikien iltoja vaan viihtyy aidosti kumppaninsa ja sukulaistenkin kanssa. Sellainen jonka kehtaa tuoda ystävien illan viettoihin. Syö ja juo suht terveellisesti ja liikunnallinen. Arvostaa elämää ja ihmisiä. Fiksu, taitava ja positiivinen mutta ei tylsä. Hyvä huumorintaju. 

👍

Vierailija
37/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen.

Vierailija
38/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju, tatuoitu, lihaksikas, röyhkeä ja väkivaltainen jännäjoonas. 

t. Naiset

Eikö meillä pitänytkään olla vaatimuksena "täydellinen hiusraja"? Ja mihin jäi laatikkoleuka? Mä olen nyt pettynyt suhun, et ole tarpeeksi katkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan